Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 01:31
Korozja - czym ją powstrzymać?
Autor Wiadomość
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 18 Luty 2017, 14:47   

A co myślisz o podkładach epoksydowych?

4mario napisał/a:

Nie ma cudownych środków dla zamiany dziury w progu na metal ;-)


Święta racja.

4mario napisał/a:

tak jak nie istnieją cudowne środki na odchudzanie.


Prawie święta racja, bo metoda "ŻP" daje 100% pewności na odchudzanie.


4mario napisał/a:

Dobór zależy od zasobności portfela. Należy pamiętać, że sprzedawca często ma wynagrodzenie zależne od wielkości ( sumy) sprzedaży. Więc im droższy środek sprzedaje, tym.... ;-) .


To jest na 1000% prawda.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
4mario 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2017, 22:58   

Jeżdżę całe życie starymi samochodami, to popróbowałem już kilku środków.
Taka prawda jak wyżej pisałem. Różnica jest tylko wtedy, kiedy robisz dla siebie i chcesz mieć względny spokój. Handlarze i picownicy doszli do perfekcji w maskowaniu rudzielca. najpopularniejszy sposób-baranek wszędzie i na grubo. :-)
_________________
V8 Ma coś w sobie...
 
 
Lazybones 

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 96
Skąd: Chełmno
Wysłany: 20 Luty 2017, 10:16   

Czyli polecacie kupno tych reperaturek i oddanie tego do roboty do blacharza?

Ma ktoś namiary na takie reperaturki tylko że na przednie błotniki? Te są tylko na tylne.
_________________
Był: W202 2.2 CDI 1999 (Classic),
Jest: W208 2.0 KOMPRESSOR 1999 (Sport).
 
 
4mario 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2017, 10:40   

Przednie, to kup całe błotniki. po wstawieniu tak trzeba malować a koszt zamiennika ( niezłego) około 100zł. Nie warto bawić się we wstawianie i zabezpieczanie. Z tyłu, to inna bajka. Nie ma możliwości wstawić bez wspawania.
_________________
V8 Ma coś w sobie...
 
 
Lazybones 

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 96
Skąd: Chełmno
Wysłany: 20 Luty 2017, 11:27   

To na tył reperaturki, a na przód coś takiego:
http://allegro.pl/mercede...6706599396.html

Tylko ciekawe ile policzy sobie lakiernik za pomalowanie całego elementu, a konkretnie dwóch bo kupię lewy i prawy błotnik. Kolor według VIN to 366, - granatowy.
_________________
Był: W202 2.2 CDI 1999 (Classic),
Jest: W208 2.0 KOMPRESSOR 1999 (Sport).
 
 
4mario 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2017, 13:12   

Koszt lakieru to około 50-60 zł, podkład 20-30. Tani lakiernik powinien wziąć około 100- 150 zł za malowanie elementu.

Czyli po 200 za sztukę ( pomalowanie)...+99 za błotniki = 600. tyle powinno kosztować mnw.
_________________
V8 Ma coś w sobie...
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Luty 2017, 13:27   

4mario napisał/a:
Koszt lakieru to około 50-60 zł, podkład 20-30. Tani lakiernik powinien wziąć około 100- 150 zł za malowanie elementu.

Czyli po 200 za sztukę ( pomalowanie)...+99 za błotniki = 600. tyle powinno kosztować mnw.


Ale tak nie chcą robić. W Raszynie jest lub był gość co w tamtym roku(2016) chciał 450zł od elementu i malował tylko całe elementy. U mnie są zaprawki do zrobienia to chciął malować wszystko oprócz dachu za 4,5 tys i z rabatem całość zamknęła by się w 3,8 tys.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
4mario 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2017, 13:34   

Bo wiedzą, że zaprawki = łaciaty wóz. Nie ma sposobu, aby nie różnił się lakier nowy od starego. dla tego nie chcą robić. 450 za element to cena zaporowa warsztatu, który ma co robić. Mniejszy weźmie z lakierem 250. Ale jak nie ma co robić, to znaczy że... i tu koło się zamyka. Chcesz tanio, zrób sam. Wtedy za 400 ogarniesz. Ale czy będzie dobrze? Na pewno tanio.
_________________
V8 Ma coś w sobie...
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Luty 2017, 13:47   

Ale w obecnych czasach możesz to zrobić aby łaciate nie było. A facet u którego byłem to ma jedno stanowisko czyli komore i do tego stała pusta. I dlatego zrobie to sam.


robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
4mario 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2017, 14:12   

kubus838 napisał/a:
Ale w obecnych czasach możesz to zrobić aby łaciate nie było. A facet u którego byłem to ma jedno stanowisko czyli komore i do tego stała pusta. I dlatego zrobie to sam.

Ze srebrnym, nie ma opcji, żeby nie było widać :-D z innymi ( ciemnymi) łatwiej.

robert
_________________
V8 Ma coś w sobie...
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Luty 2017, 14:49   

To fakt z tymi jasnymi jest pewien problem. A znam gościa co zajmuje się malowaniem ale nie samochodów tylko urządzeń i dobiera lakier gdzie przejścia nie widać. Ale niestety nie mogę go namówić na malowanie mojego auta.

U mnie problem może być mniejszy bo ja mam samochód koloru czarnego.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 20 Luty 2017, 16:45   

4mario napisał/a:
Tani lakiernik powinien wziąć około 100- 150 zł za malowanie elementu.

Jakiś rok temu pytałem znajomego blacharza o pomalowanie dwóch błotników przednich (kolor srebrny). Elementy były zdjęte z pojazdu i zaśpiewał mi 300plnów za szt. Tak więc nie wiem czy ktoś pomaluje za 100.
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Marzec 2017, 20:12   

Wiem co to znaczy korozja :( . Nie da się ukryć po tego rocznej zimie wyszło teraz wszystko co skrywał brud, pył na MB.

Aktualnie mój MB jest na konserwacji całego spodu, wstawce progu prawego (dokładnie końcówki przy nadkolu tym plastikowym oraz naprawie tylnego nadkola.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Smir


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 248
Skąd: Frydek
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 00:39   

Panowie u mnie sprawa wygląda następująco. Generalnie moja gwiazda blacharsko jest zdrowiutki. Widać włoski klimat go oszczędził. W wakacje będę miał dostęp do kanału a może nawet podnośnika i chciałbym zrobić mu zabezpieczenie antykorozyjne od spodu. Jednak wszyscy też polecają zrobić zabezpieczenie profili zamkniętych. Jak to wygląda? Bo wiem że w programie Samochód marzeń, Klimek piskał tam w okularze drzwi od środka, czyli demontuje tapicerkę we wszystkich drzwiach i wypsikać wszystko preparatem? A jak się ma sprawa z progami, gdzie tam są jakieś otwory do których można wpuścić taki środek?
_________________
Kompressor po studencku :)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951
 
 
4mario 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Kwiecień 2017, 08:17   

Z zabezpieczeniem profili zamkniętych trzeba uważać! Najważniejsze po iest udrożnienie technologicznych odpływów. Czasem są w zaskakujących miejscach i bardzo małe. Zatkanie ich lepkimi środkami antykorozyjnym
powoduje zatrzymywanie wody w ww i korozję na potęgę.
_________________
V8 Ma coś w sobie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,356 sekundy. Zapytań do SQL: 10