Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:16 |
Z gazu przełacza sie na benzyne |
Autor |
Wiadomość |
frytol29
frytol
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 10:30 Z gazu przełacza sie na benzyne
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie. Po swoja bryke C180 z gazem 96 pojechałem az do Radomia,od Szczecina jest pare kilometrów. Problem jest nastepujacy: podczas jazdy na gazie,a scislej mówiąc pełzając w korku -gaz,hamulec,gaz,hamulec, samoczynnie przełacza mi sie na benzyne i nie chce powrócic na gaz nawet po klkukrotnych próbach. Jadąc z Radomia do Szczecina a jest pare kilometrów nic sie nie działo i myslałem ze to bedzie dla niego idealny test wytrzymałosciowy. Taka sytuacja dzieje sie tylko w ciezkich miejskich warunkach,na trasie nic takiego nie ma miejsca. Wymieniłem filtr powietrza,filtr gazu i świece na NGK,gaz sekwencja. problemu z uruchomieniem nie ma,w innych warunkach swietnie jezdzi,na zimnym silniku nie zamula oraz podczas rozgrzewania jest nadal dynamiczny. Z góry dziekuje za pomoc:) |
|
|
|
|
diagnosta.mb
diagnosta.mb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 89 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 11:00
|
|
|
Wadliwa praca modułu sterującego pracą gazu |
_________________ SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959 |
|
|
|
|
frytol29
frytol
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 11:26
|
|
|
A co może wpływac ze modół zle steruje gazem? |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 13:39
|
|
|
frytol29,
1. najpierw powiedz jaką masz instalkę LPG
2. To że się przełącza gazu na benzynę świadczy żle ustawionych parametrach. Nie powinieneś mieć z lpg żadnych problemów, chyba że jakiś rączki już tam grzebały
Zazwyczaj progi przełączania z gazu na benzynę i odwrotnie są źle poustawiane i dlatego tak się dzieje.
Jedź do gaziarza i niech to poprawnie wyreguluje - powinno byc OK |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
frytol29
frytol
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 14:49
|
|
|
Musze zerknąć w papaierach co to za gaz,umówiłem sie z gazolem na wtorek to przebada stwora:) poinformuje jak sie zakończyło. dzieki za porade:) |
|
|
|
|
Stasio
Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 16:19
|
|
|
U mnie było to samo / podobnie / , wada automatu / taka mała czarna puszka z dwoma rurkami gumowymi i wychodzącymi kilkoma przewodami / odpowiedzialna za przełączanie .Gazownik też robił coś w reduktorze , podobnież jakiś zawór pod wpływem temperatury blokował się . Pozdrawiam. |
_________________ MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL |
|
|
|
|
frytol29
frytol
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 19:29
|
|
|
Zgadza sie kolego,ta czarna puszka to MAP SENSOR! czarne plastkiwowe pudełko z dwiema rurkami podcisnieniowymi i elektryczna kostą. U mnie zamontowany był blisko obudowy silnika i został przegrzany,nalezy zamontowac go w miejscu najmniej narażonym na ciepło!!! I wszystko jak ręką odjoł!!! Pozdro |
|
|
|
|
nakon
C280 SPORT
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 18 Skąd: Solec nad Wisłą
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 23:03
|
|
|
Witam u mnie było to samo, Map Sensor się przegrzewał trzeba go zamontować jak najdalej od silnika. |
_________________ W202 C280 SPORT + PAKIET AMG :]
Subaru Forester Sturbo |
|
|
|
|
|