Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip E290TD 165KM 370Nm
Autor Wiadomość
trocin 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 152
Skąd: Puławy
Wysłany: 12 Sierpień 2008, 08:24   Chip E290TD 165KM 370Nm

Hej.
W zwiazku z wieloma pytaniami odnosnie chipa w moim aucie postanowilem zalozyc temat z info na ten temat.
Chip zalozony w listopadzie 2006 r. w Diagtroniku w Jankach.
Na zdjęciu wykres z hamowni z pomiarami przed i po wsadzeniu chipa w moim aucie, teraz jedzie nieporownywalnie lepiej do serii, zwóćcie uwage ze auto fabrycznie mialo 136KM a nie 129 jak podaja, swiadczy to podobno o dobrej kondycji motoru, przebieg aktualnie 360kkm olej full synt. od wymiany do wymiany bez dolewek... Spalanie spadło po chipie, teraz auto zbiera sie lepiej od nizszych obrotow i nie trzeba go tak krecic zeby jechalo... Srednie spalanie aktualnie 7,5/100...
Koszt ok. 1600zl, skrzynia oczywiscie manual, bo automat moglby nie dac rady dlugo pociagnac po takiej modyfikacji...
Auto w tej chwili ma przejechane z chipem ok. 75kkm. Silnik w swietnym stanie, pracuje bez zastrzezen, zadnych wyciekow, bez dolewek miedzym wymianami oleju (full syntetyk Valvoline MaxLife 5W-40), srednie spalanie 7,5, minimalne 6,2, max 8,5.
Szczerze moge polecic takiego wirusa, auto w porownaniu z seria po prostu rakieta, zapraszam na jazde probna w okolicach Poznania lub Pulaw. W zakresie obrotow 2-4 tys. wciska w fotel.
Troche zostalo powiedziane juz na forum w210, dlatego zainteresowanych odsylam do
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=86
W razie jeszcze jakich pytan, chetnie odpowiem...
Podsumowujac jestem bardzo zadowolony i polecam takiego wirusa :wink:

DSC05911.JPG
Plik ściągnięto 833 raz(y) 106,02 KB

_________________
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance automat '94
Suzuki Vitara - zabawka 4x4
C124 230CE, S210 E290TD, W140 500SEL - ex
 
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 12 Sierpień 2008, 20:59   

to ciekawe co by było z Silnika 250 TD ?

[ Dodano: 12 Sierpień 2008, 21:00 ]
cos mi sie kojarzy ze Makwel miał cos tam kombinowac ....
_________________
C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 12 Sierpień 2008, 21:20   

pstrag21 napisał/a:
cos mi sie kojarzy ze Makwel miał cos tam kombinowac

Posiadam taki sam silnik jak makawel a panowie z Diagtronika to moi znajomi i klienci za razem z tego silnika jak rozmawiałem to 170-175KM i 340-350Nm .Zakładając że silnik jest w dobrym stanie.
Niestety ja nie mogę a raczej nie chcę :D Automat :D :mb:
 
 
trocin 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 152
Skąd: Puławy
Wysłany: 13 Sierpień 2008, 06:32   

W VTG z C250TD robia 180KM i 340Nm...(jesli silnik nie jest padaka), cena 1600zl
_________________
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance automat '94
Suzuki Vitara - zabawka 4x4
C124 230CE, S210 E290TD, W140 500SEL - ex
 
 
 
bizonek27

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: warszawa
Wysłany: 7 Luty 2009, 19:19   

Z 220cdi ile robią? Ja mam teraz 125koników!
_________________
W202 220cdi 125KM Kombi'98 automat
w210 270cdi 99r Avantgarde
 
 
trocin 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 152
Skąd: Puławy
Wysłany: 7 Luty 2009, 20:00   

Ok. 163KM i 380Nm
_________________
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance automat '94
Suzuki Vitara - zabawka 4x4
C124 230CE, S210 E290TD, W140 500SEL - ex
 
 
 
bizonek27

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: warszawa
Wysłany: 7 Luty 2009, 20:02   

trocin, Ja mam skrzynie tiptronic to chyba nie da rady i sie rozleci co?
_________________
W202 220cdi 125KM Kombi'98 automat
w210 270cdi 99r Avantgarde
 
 
trocin 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 152
Skąd: Puławy
Wysłany: 7 Luty 2009, 20:13   

Da rade, jak bedziesz madrze jezdzil to sie nie rozleci :wink:
_________________
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance automat '94
Suzuki Vitara - zabawka 4x4
C124 230CE, S210 E290TD, W140 500SEL - ex
 
 
 
Skazka

Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 16 Luty 2009, 17:16   

Witam. Chce sie pochwalic:)
Mam MB 210 2,9 TD z 97 roku.
Oryginalna wersja Carlsoon. Tuning zewnetrzny i wewnetrzny. Sztywne, twarde, nawiercane zawieszenie. Obnizony o 2 cm. Silnik z chipem Carlssona. 200 KM 390 Nm.Spalanie 7-12. Niestety nieda sie spokojnie jezdzic no i mam ciezka noge... Srednio 10 litrow... Ale trudno jezdzic normalnie :twisted: ......
 
 
trocin 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 152
Skąd: Puławy
Wysłany: 16 Luty 2009, 18:00   

Jak chcesz sie pochwalic pokaz wykres i dane z hamowni oraz zdjecia, wtedy pogadamy :wink:
_________________
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance automat '94
Suzuki Vitara - zabawka 4x4
C124 230CE, S210 E290TD, W140 500SEL - ex
 
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 16 Luty 2009, 19:13   

Skazka napisał/a:
Sztywne, twarde, nawiercane zawieszenie. Obnizony o 2 cm.



Na sztywnym twardym i nawiercanym zawieszeniu nie bedziesz mial obniżenia 2cm.

min to 4cm...

Skazka napisał/a:
Silnik z chipem Carlssona. 200 KM 390 Nm


Czytalem na temat chipu Carlssona... Nie ma takiego co daje ponad 50KM
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 16 Luty 2009, 21:25   

Skazka, jak będziesz już na tej hamowni, to skorzystaj z chwili wolnego czasu i przestudiuj regulamin naszego forum.
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 17 Luty 2009, 09:33   

Skazka napisał/a:
Witam. Chce sie pochwalic:)
Mam MB 210 2,9 TD z 97 roku.
Oryginalna wersja Carlsoon. Tuning zewnetrzny i wewnetrzny. Sztywne, twarde, nawiercane zawieszenie. Obnizony o 2 cm. Silnik z chipem Carlssona. 200 KM 390 Nm.Spalanie 7-12. Niestety nieda sie spokojnie jezdzic no i mam ciezka noge... Srednio 10 litrow... Ale trudno jezdzic normalnie :twisted: ......


Leże i kwicze :lol: , szaleństwo normalnie szaleństwo, może podłóż kamień pod gaz , tyle koni może w pole ponieść :lol:
 
 
 
titto 


Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 30
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 24 Luty 2009, 16:06   

Dowiadywałem się w jednej firmie o chip do 2,5td i zostało mi zadane pytanie...
podobno w roku 96 były produkowane dwa rodzaje silników (2,5td)
Jeśli jest potencjometr to można jeśłi linka idzie bezpośrednio do pomp to nie...
Ktoś wie czy po nr silnika można to sprawdzić któy jest który?

Mam :mb: z grudnia 96 z automatyczną skrzynką o 5 przełożeniach, wiem że w tym roku były też jeszcze skrzynki o 4 przełożeniach.

Z góry dziękuje,
Pozdrawiam,
titto
 
 
 
koziknysa 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 131
Skąd: Nysa
Wysłany: 25 Luty 2009, 16:51   

titto napisał/a:
Mam z grudnia 96 z automatyczną skrzynką o 5 przełożeniach, wiem że w tym roku były też jeszcze skrzynki o 4 przełożeniach.


A nie boisz się że skrzynia nie wytrzyma ??
_________________
W 202 96rok 2,5 TD
VIN: WDB2021281F504139
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,159 sekundy. Zapytań do SQL: 11