Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 17:57
C180 dławienie silnika i brak mocy :(
Autor Wiadomość
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 31 Październik 2008, 16:45   

Na końcu tego tematu masz napisane http://www.w202.pl/viewto...er=asc&start=15
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 3 Listopad 2008, 21:39   

wymienilem cewke i dalej jest to samo, czyli szarpie :/, zamienilem cewki miejscami i pokazal sie blad cewki 2 i3 (wczesniej pokazywal 1-4) czyli wychodzilo na cewke :/
teraz przeplywomierz moze i sonda lambda:)
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:51   

Jeżeli masz kogoś znajomego z mercem co ma taki sam przepływomierz w Twojej okolicy, proponowałbym na chwilkę umówić się, przepiąć przepływomierz i sprawdzić by być pewnym, a nie wydawać ok 600 zł bez potrzeby.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 6 Listopad 2008, 10:58   

cewka wymieniona, teraz w kolejce czeka druga do wymiany :(
dlawienie pozostalo.

na komp wyszedl blad jakis, ze mieszanka za bogata, mechanik wskazal zawor na listwie wtryskowej ten pierwszy od strony chlodnicy :/
ozim go wymienial. myslicie, ze to moze byc to ?
nie mam paliwa w wezyku od podcisnienia, bo nic nie wylatuje, mozliwe, ze ten zawór sie zacina ?

czy ten zawor (regulator cisnienia) jest taki sam w C180 i C200 ?
wychodzi w EPC, ze tak :)
 
 
jacek8811 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 75
Skąd: Southampton
Wysłany: 9 Listopad 2008, 19:15   

Witam wszystkich. Mam ten sam problem co Wy. Mianowicie: nierowne obroty, brak mocy, szarpanie silnikiem, ale tylko wtedy gdy jest zimny. Jak sie zagrzeje do ok. 50st. wszystko pracuje jak trzeba. Komputer nic nie widzi, no moze poza tym ze mieszanka jest za bogata. Dzis wymienilem cewki, przewody i swiece, ale nie pomoglo. :( W przyszlym tygodniu kolej na zawor regulacji cisnienia paliwa i przeplywomierz. Mam nadzieje ze pomoze. :)
_________________
C 180 Elegance '98 -WDB 2020182F696551 skasowany
C 200T Elegance '99 - black metalic
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 10 Listopad 2008, 00:09   

jacek8811 napisał/a:
no moze poza tym ze mieszanka jest za bogata.

A sonda lambda jest sprawna ?
 
 
jacek8811 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 75
Skąd: Southampton
Wysłany: 10 Listopad 2008, 00:25   

Wedlug kompa tak, to znaczy nie pokazal zadnego bledu. Zobaczymy czy pomaze wymiana przeplywki i tego zaworu, a jesli nie to pozostanie do roboty sonda i przepustnica.
_________________
C 180 Elegance '98 -WDB 2020182F696551 skasowany
C 200T Elegance '99 - black metalic
Ostatnio zmieniony przez G. 10 Listopad 2008, 00:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 11 Listopad 2008, 03:44   

jacek mam to samo co Ty :/ wlasnie sie zastanawiam czy cewke druga wymieniac :/ skoro u CIbeie nie pomoglo u mnie pewnie tez nie pomoze :) daj znac jak sie uporasz przede mna :) z problemem
pozdrawiam
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 11 Listopad 2008, 19:35   

jacek8811, ja też czekam na Ciebie :)
Sprawdź sobie na przepływce pożyczonej od kogoś z takim samym motorkiem ;)
Ja planuję tak zrobić.
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 12 Listopad 2008, 02:25   

a mozliwe, zeby to byl przeplywomierz skoro komputer diagnostyczny nie pokazuje bledu przeplywomierza ?
wiem, ze u mnie przeplywomierz dziala bo pokazuje rzeczywiste wartosci (zakresy sie zmieniaja, po podlaczeniu komputera w trakcie pracy silnika - sonda tez dziala)

czy mozliwe jest, ze np. przepływomierz oszukuje na wartosciach ? tzn, wskazuje inne wartosci niz sa w rzeczywistosci, ale bledy sie nie zapisuja bo sa w granicach tolerancji pracy przeplywki ?
 
 
gimlet308

Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: wroclaw
Wysłany: 20 Grudzień 2008, 23:44   

Witam
Panowie ja mam podobny problem jak odpalam mojego nalesnika (2,3 kompressor bez gazu) to faluja obroty i jak chce ruszyc to tylko zabka do przodu i to taka ze mam wrazenie, ze zaraz wypadne z auta. Na cieplym jest jakby ok ale kiedy depne mu na pedal gazu to przyspiesza i w okolicach 3-4 tys obrotow traci nagle moc- jakby cos mu odcinalo moc. Pozniej to tylko musze wylaczyc zaplon i kiedy wlacze 2 raz jest wszystko ok i tak wkolo Macieju. Macie moze pojecie co to moze byc............
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 22 Grudzień 2008, 08:53   

Witam, miałem takie objawy i dziwna rzecz go leczyła na jakiś czas. Jak prześledzisz moje pierwsze posty to możesz do tego dojść. Brał mi olej przez dolną odmę, jak ujechałem kilkaset km, czyli jak spadł pewien poziom oleju zachowywał się identycznie jak Twój. Dolewając pół litra oleju poprawiało się na następnych kilkaset km. Wyczyściłem odmę (przestał brać olej) wszystko wróciło do normy, w międzyczasie wymieniłem przepływomierz na oryginał bo jednak lekko lubił szarpnąć.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Maxsim 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: Łuków
Wysłany: 5 Styczeń 2009, 19:10   

Rozwiązałem swój problem :) a pomogło:
Wymiana sondy lambda - uniwersalna bosch dedykowana do mojego modelu - oryginał bosch nieosiągalny - trzeba było tylko wtyczkę przepiąć, - 220 zł
wymiana stabilizatora ciśnienia paliwa - zacinał się 210zł bosch oryginał
czyszczenie przepustnicy - ręczne szmata nie dało zadowalających efektów - poprawiłem sprayem do czyszczenia gaźników i jest cacy.
Nie ma strzałów, dławień, dziwnych spadków mocy - na gazie i benzynie pracuje jak fabryka przykazała

[ Dodano: 15 Styczeń 2009, 11:32 ]
Du. a blada. Wszystko wróciło. Nie strzela ale rano jest problem z rozruchem- długo kręci i muli go jak jest zimny. Na ciepłym działa prawie normalnie. Ki diabeł. Błędy pokasowane nowych nie łapie. jakieś pomysły.?

[ Dodano: 29 Styczeń 2009, 19:14 ]
Chyba mam rozwiązanie - miałem czyszczone wtryski - rozpylacze. Trochę pomogło ale nie do końca. Teraz nalałem do baku wynalazków do czyszczenia układu wtryskowego i wtrysków w stężeniu wielokrotnie przekraczającym zalecana dawkę :) i zaczyna się coś dziać. Przestał strzelać, mulenie jest znacznie mniejsze i od niższych obrotów zaczyna jechać. Na ciepłym jest już całkiem dobrze. Jedyny błąd jaki pojawiał się to uboga mieszanka. Wszystkie czujniki sprawdzone przez elektromechanika + ciśnienie paliwa + czasy wtrysków - wszystko mieści się w normie. Wykluczam jakość paliwa - kilka zbiorników V - Pover. Jak sądzicie sądzicie można aż tak zatkać wtryskiwacze żeby działy się takie cuda? Na gazie śmiga bez zmian - tzn super.Jak nie przejdzie mu do końca planuje wymianę wtryskiwaczy - choć mechanik powiedział że podejrzewa je o pododawanie problemów ale zastrzegł ze to nic pewnego i żebym nie miał do niego pretensji jak to nic nie da.

:) udało się. Kupiłem na shelu specyfik do benzyny czyszczący wtryski. Wlałem cała butelkę jak się świeciła rezerwa - opakowanie przewidziane na 90 litrów :) . I po trzech dniach dojazdów do pracy zaczęło mu przechodzić a teraz jest już całkiem super. Wcześniej dolewałem tych specyfików w dawkach 2 x większych niż zalecane ale nie wiele to pomagało. Pomogła chyba kumulacja. Sama jazda na benzynie niczego nie zmieniała. Nawet Vpower bez specyfików nie dawała rady wszystkim syfom.

[ Dodano: 11 Luty 2009, 18:52 ]
Jeszcze jedna ciekawostka. Po kilku dniach radykalnej poprawy objawy wróciły :( . Rozwiązaniem okazało się wywalenie sitka na zasilaniu listwy wtryskowej. Było zabite "niewidocznym syfem tak, że ustami ciężko było przedmuchać. Po jego osunięciu samochód odżył i dłuższy czas chodzi normalnie. Pozostał jedynie problem długiego kręcenia po dłuższym postoju. Nie daje nic pod pompowanie paliwa ani wciskanie pedału gazu. Kolejne odpalenia nawet zaraz po 1 uruchomieniu odbywa się normalnie. mam wrażenie że przy cieplejszych dniach odpala szybciej. Co radzicie?

[ Dodano: 15 Luty 2009, 18:52 ]
Niestety poprawa była złudna :( problem powraca
co sadzicie o tym
http://www.w202.pl/viewto...er=asc&start=30
też mam NGK 3 elektrodowe -wymieniać?
_________________
MB C180 Aut. Sport '96 + LPG sekwencja ZAVOLI
WDB2020181A438279
 
 
Amadeus 

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 56
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Listopad 2009, 20:48   

Witam wszystkich

Podepnę się pod temat. Mam prawie identyczne objawy jak "remolmar"

remolmar napisał/a:
gosc w ASO powiedzial mi ze obstawia cewki ale nieche nic sugerowac.
niewiem w sumie czy u mnie mozna mowic o typowym falowaniu obrotow, - bardziej jest to jakby przestoj chwilowy w pracy silnika ( taka nierowna praca ) - az cala kasta zatrzesie !!! niewiem czy ma to zwiazek tez z szarpaniem podczas ruszania ze swiatel - gdy na biegu jalowym zaczyna strzleac-falowac i chce ruszyc w tym momencie to auto sie dlawi - ale niegasnie - jak mu w tym momencie wcisne gaz do dechy to zadnej reakcji niema !!!- musze raczej delikatnie dodawac gazu a najlepiej "pompowac" jesli tak mozna powiedziec. i wtedy rusza.
czasem jest tak wszystko ok ze zastanawiam sie czy jest cos popsute czy nie. bo objawow ani szarpania anie falowania ani dlawienia niema!!!!


Problem pojawił się po założeniu gazu BRC Sequent24 w renomowanym serwisie. Wcześniej na Bp auto chodziło jak marzenie. Zakładałem gaz 06-11-2009 po kilku dniach zauważyłem że rano po odpaleniu leciutko drży kierownica (ale zbagatelizowałem to myśląc że jestem przeczulony). Następnie zaczął delikatnie poszarpywać przy ruszaniu zarówno na gazie jak i na BP. To już mnie zaniepokoiło ale nie zdążyłem nic z tym zrobić bo w zeszłym tygodniu rozpoczął się dramat zaznaczam że na LPG zdążyłem zrobić raptem 750 km.

Przekopałem całe forum i wiem że przyczyn może być około "setki", mam zrobione:
-filtr powietrza nowy
- świece nowe NGK V-line 29 odstęp 0,9mm 3 "elektrody"
- przepustnica się świeci
- cewki nowe Bremi

Mam pytanie związane z tym gazem niepokoi mnie że problemy zaczęły się tak szybko po założeniu instalacji, czy możliwe że to jest cała przyczyna zamieszania czy to tylko zbieg okoliczności ?
i należy szukać gdzie indziej.

Pytam dla tego że lubie wiedzieć wcześniej zanim oddam auto do „diagnozowania” czego się spodziewać, co jest bardziej lub mniej prawdopodobne itp.

Jutro mam zamiar podjechać na diagnostykę komputerową do (w miarę zaufanego warsztatu) gdzie między innymi diagnozują instalacje LPG.
_________________
W202 C180 - elegance
WDB2020181A732362
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Listopad 2009, 21:30   

A kable jak sie miewają? :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,205 sekundy. Zapytań do SQL: 11