Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:16
Mercedes C200 Kompressor + gaz
Autor Wiadomość
marcin893 

Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 17:59   Mercedes C200 Kompressor + gaz

Mercedes C200 Kompressor + gaz
Co myślicie o takim połączeniu??



------------------------------------------------
Mercedes C220 150KM
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 18:51   

Bedzie jezdzic... ale co to za jazda :)

Ten temat mial specjalnie wywolac lawine postow?
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 22:02   

Chyba się już nikt nie daje. ;) Na przykład mi się już po prostu nie chce.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 22:36   

..................................AMEN........................................
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
marcin893 

Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 22:51   

Pytam się poważnie
Co myślicie o kompressorze z gazem
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 07:57   

marcin893, a my poważnie odpowiadamy - przeczytaj wątki o LPG na naszym forum i wnioski wyciągnij samodzielnie. A jak będziesz miał jakieś dodatkowe pytania, wal śmiało ;)
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 09:29   

Wątpię abyś znalazł tak "szalonego" gaziarza aby porwał się na silnik doładowany :lol:
Nawet jeżeli znajdziesz to problem z "wirkungskette" zabije twój entuzjazm do tego pomysłu.
Ciągle świecąca się kontrolka "Check Engine" i tryb awaryjny pracy silnika bez kompresora zapewne nie da Ci satysfakcji z jazdy. Większość posiadaczy "kompresora" ma złe doświadczenia z błędem "wirkungskette". Bardzo ciężko jest określić przyczynę występowania tego błędu w kompresorach. Jeżeli ktoś doświadcza już tego szczęścia , i bezskutecznie próbował już wszystkiego żeby się go pozbyć to proszę o kontakt - mam "lekarstwo" :wink:
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
dramol 

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 09:41   

diagnosta.mb napisał/a:
Wątpię abyś znalazł tak "szalonego" gaziarza aby porwał się na silnik doładowany :lol:
Nawet jeżeli znajdziesz to problem z "wirkungskette" zabije twój entuzjazm do tego pomysłu.


Kolego, miło by było wypowiadać się w temacie o którym posiada się choćby elementarną wiedzę... :)
Zagazować "kompressor" to żaden wyczyn, poprawnie dobrana i założona instalacja (oczywiście sekwencja) daje _taką samą_ przyjemność z jazdy jak na benzynie.
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 10:47   

Do tej pory nie natknąłem się na taki samochód , ale skoro tak twierdzisz ........
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
dramol 

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 10:58   

diagnosta.mb napisał/a:
Do tej pory nie natknąłem się na taki samochód , ale skoro tak twierdzisz ........


"Nie jeżdżą" tylko ewidentnie skopane. Tutaj i na mercmani jest kilka zagazowanych kompresorów i paru zadowolonych użytkowników. Mniejsze ryzyko gazowania auta z kompresorem niż z turbiną. Mój jeździ tak samo na lpg jak na benzynie.
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 11:34   

No to gratuluję bo to naprawdę bardzo wrażliwy silnik który potrafi "wybrać j...a"
Z którego roku jest twój kompresor ? No i może chociaż pierwszych 6 cyfr nadwozia proszę Pozdrawiam :)
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
Algreholt


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 86
Skąd: Kielce
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 15:01   

230 Kompressor 1996 + LPG Sirocco sekwencja od 80kkm bez żadnych efektów ubocznych Pozdrawiam
_________________
C230 Kompressor, Sport, '96 LPG
 
 
C230KOMPRESOR 
AMG...

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 15:27   

Może i jest tak jak mówisz, jednak według mnie jak się kupuje silnik doładowany to trzeba się liczyć z nieco większym spalaniem, chociaż nie zawsze, ja mojego :mb: nigdy bym niezagazował... 8)
_________________
BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY...

MERCEDES C230 KOMPRESOR, WERSJA SPORT, PLUS ORYGINALNY PAKIET STYLISTYCZNY AMG...
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 17:40   

C230KOMPRESOR, i na tym poście poprzestaniemy.

C230 Kompressor czy C200 kompressor, to jest w sumie M111 z turbem. Występowały dwie wersje C200K i jedna C230K (stałe fazy rozrządu vs zmienne), i nie ma problemów z zagazowaniem tego, tak jak z M111ktą. Poza tym turbo to nie problem - patrz mnstwó VW 1,8T na gazie. Nawet Skoda fabrycznie montuje instalki do tych silników. Kompressor w niczym nie przeszkadza, bo mapa wtrysku nie ma tu za dużo do gadania. Wydajne wtryskiwacze i reduktor, i ewentualnie komputer, który będzie współpracować z takimi czasami wtrysków. Reszta jest normalna.

I czemu szum o ten Kompressor? Bo Kompressor...?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
dramol 

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 19:55   

diagnosta.mb napisał/a:

Z którego roku jest twój kompresor ?


98 M111 2.0 192HP - również pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 10