Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:16
Mercedes C200 Kompressor + gaz
Autor Wiadomość
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 19:59   

Widziałem kompressora z gazem, ale jak się sprawuje nie wiem. Ja osobiście odradzam.
diagnosta.mb napisał/a:
Większość posiadaczy "kompresora" ma złe doświadczenia z błędem "wirkungskette". Bardzo ciężko jest określić przyczynę występowania tego błędu w kompresorach
co to za błąd, mógłbyś przybliżyć czym się objawia?
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 10:28   

Jeździłem ostatnio "kompresorem" z zamontowaną instalacją LPG - REWELACJA !!!!!
Faktycznie "0" problemów + super ekonomia . Chłopcy z Krakowa naprawdę spisali się na medal . POLECAM :wink:
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 12:08   

diagnosta.mb napisał/a:
Jeździłem ostatnio "kompresorem" z zamontowaną instalacją LPG - REWELACJA !!!!!
Faktycznie "0" problemów + super ekonomia . Chłopcy z Krakowa naprawdę spisali się na medal . POLECAM :wink:


zero problemów?? szybko zmieniasz zdanie...

a może chłopcy z Krakowa kupili twój tester i stąd ta nagła zmiana poglądów 8)
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 12:28   

Przetestowałem silnik i faktycznie wszystko było OK . Co do moich przekonań to powiem tak - jeżeli widzę coś co przeczy moim dotychczasowym poglądom to je zmieniam . Te nowe instalacje LPG to dla mnie prawdziwa rewelacja . Dodatkowo opinia właściciela samochodu i dane dotyczące zużycia gazu były dla mnie prawdziwym zaskoczeniem. Zmieniłem zdanie :wink:
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 12:29   

diagnosta.mb napisał/a:
Zmieniłem zdanie :wink:

A nie mówiłem, że najpierw trzeba czegoś doświadczyć, a dopiero się potem wypowiadać? A nie odwrotnie ;-)
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 12:36   

A odnośnie "wirkungskette" to problem ten ma związek z fazą nagrzewania silnika i jakością pracy katalizatora oraz układu dodmuchu powietrza do katalizatora . Paskudny błąd , czasami bardzo ciężki do usunięcia . Chłopcy od gazu poradzili sobie z tym tematem - gaz załącza się dopiero po fazie nagrzewania co "omija" ten problem . Właściciel mówił mi o początkowych problemach powyżej 4500 obr/min - przydławienie . Zamontowano mu inne "szybsze" wtryskiwacze i problem zniknął. Tyle !
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
dramol 

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Wrzesień 2008, 13:15   

diagnosta.mb napisał/a:
Chłopcy od gazu poradzili sobie z tym tematem - gaz załącza się dopiero po fazie nagrzewania co "omija" ten problem . Właściciel mówił mi o początkowych problemach powyżej 4500 obr/min - przydławienie . Zamontowano mu inne "szybsze" wtryskiwacze i problem zniknął. Tyle !


Zwykle na sekwencji ustawia się przełączenie na lpg przy 30-35 stopni na czujniku przy reduktorze co daje jakieś 42-47 stopni na bloku silnika (przynajmniej w M111), także układ już jest ciepły.
To i tak nie tacy dobrzy gaziarze jak dobrze było dopiero za 2 podejściem ;) . Wtryskiwacze i całą resztę dobiera się odpowiednio do mocy i nie ma problemu. Do kompresora mogę polecić BRC Seq 24, zestaw dobrany odpowiednio do mocy (zawsze z zapasem) i turbo - nie jest składany z części tylko wszystko dostarczone przez producenta, zmniejsza się ryzyko skopania przy montażu (jeśli ktoś źle dobierze np wtryskiwacze czy średnicę dysz).

pzdr
 
 
squirt 
W210 220D, E430

Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 84
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 19:39   Re: Mercedes C200 Kompressor + gaz

marcin893 napisał/a:
Mercedes C200 Kompressor + gaz
Co myślicie o takim połączeniu??




O mój boże...
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 19:48   Re: Mercedes C200 Kompressor + gaz

marcin893 napisał/a:
Mercedes C200 Kompressor + gaz
Co myślicie o takim połączeniu??



------------------------------------------------
Mercedes C220 150KM



camel!! zamknij to pieruństwo...
_________________


 
 
Jordi 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 927
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Marzec 2009, 23:28   

Camel- napisał/a:
[b]
I czemu szum o ten Kompressor? Bo Kompressor...?


Bo to dla wiekszosc czarna magia...
_________________
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą :)
 
 
 
rafal369 
rafal369

Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 15 Marzec 2009, 10:04   

witam
ja posiadam komprecora c 200 z gazem i nie nazekam tylko gazownicy musza zalozyc odpowiednie wtryskiwacze i mocniejsza listwe bfc normalna listwa ktora montuje sie do sekwencji jest do 196 KM do komporesora powinna byc zamontowana mocniejsza co niektorzy gazownicy nie wiedza wiec radze wybrac dobra stacje ktora ma sppore doswiadczenie w montarzu a nie pierwszych lepszych paprokow
pozdrawiam
 
 
Atul1515 

Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 36
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29 Kwiecień 2015, 22:08   

Witam odświeżam temat .
W najbliższych 2 tygodniach planuje założyć gaz do swojego kompressora i z tego co wyczytałem najlepszym wyjściem jest stag 4 + wtryskiwacze hana chce zapytać co sądzicie o takim połączeniu bo rodzajów sterownika stag jest wiele a może iść za ciosem i nie żałować kasy na BRC Sequent 24 . ?
Może jest ktoś z okolic Częstochowy i może wypowiedzieć się na temat tej firmy http://www.vis-eko.pl/ .
Dziękuje i pozdrawiam . ;)
 
 
Thomas_T 
Kierownik


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 269
Skąd: Ustka
Wysłany: 29 Kwiecień 2015, 22:33   

Atul1515, ja mam u siebie LPG-Tech 224 - jest lepszy od STAGa , szybszy , łatwiej się uczy i sam poprawia.
wtryski ... ja mam Barracuda - polskie i nie powiem złego, nie pamiętam teraz jaki parownik.
Wtryski Hana mają swoje dobre czasy za sobą, teraz z jakością poleciały i nie wytrzymują długo.
_________________
A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
 
 
Atul1515 

Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 36
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29 Kwiecień 2015, 23:03   

O tym LPG-Tech 224 też czytałem ale jakoś mało o tym słychać .
Szukam jakiegoś dobrego gazownika z okolic Częstochowy a może i Piotrkowa Trybunalskiego bo na necie jedni polecają rożne firmy a inni znowu odradzają .
Może ktoś zna jakiegoś gazownika z doświadczeniem w dziedzinie MB . ;)

[ Dodano: 1 Maj 2015, 15:38 ]
Thomas_T, od jakiego czasu masz LPG-Tech . ? Czy traci na mocy . ?
I jakie jest jego spalanie . ? ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,086 sekundy. Zapytań do SQL: 10