Przesunięty przez: Camel- 7 Marzec 2012, 08:42 |
Problem z kluczykiem scyzoryk, dioda nieświeci sie |
Autor |
Wiadomość |
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 7 Październik 2008, 01:28
|
|
|
Saddam2005 napisał/a: | . i moje pytanie jest takie: Skąd mogą sie brać przyczyny tego że obie kontrolki migają jednoczesnie przez około minuty |
Może by tak Kolegaleniuszek troszkę poSZUKAŁ?
Przykładowo:
http://www.w202.pl/viewto...hlight=migaj%B1 |
|
|
|
|
kaisor1
kaisor1
Dołączył: 10 Sty 2008 Posty: 37 Skąd: opole
|
Wysłany: 31 Październik 2008, 19:53
|
|
|
Witam
rozebrałem kluczyk bo był odlutowany mikrowłącznik , ale niestety obudowa była mocno zklejona a tak naprawdę nie wiedziałem gdzie dokładnie jest klejony i trochę ją pokiereszowałem , może ktoś ma taką obudowę nie połamaną albo wie czy i za ile można ją kupić w MB
pozdrawiam |
_________________ C-KLASA 220 D 1996 AUTOMAT |
|
|
|
|
C230KOMPRESOR
AMG...
Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2 Listopad 2008, 15:59
|
|
|
Kup obudowe na Allegro i przełuż wszystkie graty ze starego do nowego kluczyka i będzie ok... |
_________________ BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY...
MERCEDES C230 KOMPRESOR, WERSJA SPORT, PLUS ORYGINALNY PAKIET STYLISTYCZNY AMG... |
|
|
|
|
mateusz1986
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 56 Skąd: slupsk
|
Wysłany: 3 Listopad 2008, 10:59
|
|
|
witam
a nie lepiej kupic nowy kluczyk w serwisie, kiedys moze i kosztowal 700 czy 800 zl a teraz kosztuje 350 , wiem bo bylem i zamawialem do swojego mb ,sprawqa wyglada tak ze jedzie wlasciciel samochodu i musi miec przy sobie dowod rejestarcyjny, przyjechac samochodem , miec dwa dokumenty ze zdjeciem , na miejscu napisac oswiadczenie , i po dwoch tygodniach kluczyk do odebrania w serwisie |
_________________ mercedes w202 2,5td wdb2021281f415446 |
|
|
|
|
kaisor1
kaisor1
Dołączył: 10 Sty 2008 Posty: 37 Skąd: opole
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 23:14
|
|
|
Witam serdecznie
wiem że było już pisane na temat kluczyka scyzortka ale chciałbym się upewnić bo jedez z kluczyków chyba padł całkowicie , proszę o opinię :
- miałem odlutowany mikrowłącznik /został przylutowany / ale zastanawiam się czy dobrze
- po naciśnięciu przycisku na pilocie podczas otwierania migają dwie djody naraz około 50 s/ samochód można odpalić / migają też podczas zamknięcia
- były zmieniane baterie
- były próby aktywacji kluczyka
- i dalej to samo
- mam drugi kluczyk który działa poprawnie jednak boję się że i on może odmówić posłuszeństwa i wtedy klapa .
Bardzo dziękuje za odpowiedź |
_________________ C-KLASA 220 D 1996 AUTOMAT |
|
|
|
|
krzysztofszu@go
Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 17 Styczeń 2009, 20:50
|
|
|
witam serdecznie,widzę że dosyć częstym problemem naszych jest awaria kluczyka,ja mam raczej w pełni sprawne kluczyki orginalne lecz przyszedł moment i centralny przestał działać z kluczyka-muszę biegać od strony pasażera otwierać autko i w ten sposób zamykać,żadna dioda nie świeci,a przyciskiem wewnątrz znajdującym się na pulpicie mogę tylko zamknąć,otworzyć się już nie da,może ktoś miał z was taką sytuację i podpowie mi rozwiązanie z góry wielkie dzięki pozdrawiam |
_________________ c180 1995 r automat |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 18 Styczeń 2009, 00:05
|
|
|
Proponuję zacząć od znalezienia tematu o synchronizacji kluczyka - dopiero potem brać się za rozbieranie czegokolwiek. |
|
|
|
|
krzysztofszu@go
Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 18 Styczeń 2009, 16:57
|
|
|
witam ponownie jeśli dobrze zrozumiałem to synchronizacja kluczyja polega na skierowaniu kluczyka w stronę lusterka i naciśnięciu dwa,trzy razy i należy odpalić samochód,zrobiłem tak i nic dalej nie święcą diody wogóle i zamek niedziała z pilota,czytałem na forum o resetowaniu poprzez odpięcie akumulatora i zrobiłem tak,odączyłem akumulator na jakieś 20 minut ,podpiołem go ponownie i jak odpaliłem to gas mi na wolnych obrotach gdzie wcześniej było wszystko ok z moim po paru odpaleniach chodził może pięć minut i gasł,na wysokich chodzi ok,przejechałem parę kilometrów i narazie uspokoił się -a centralny ani mru mru zaglądnąłem do pompki w bagażniku i coś się polepszyło-przyciskiem wewnątrz autka mogę nietylko zamknąć ale i otworzyć a ściągnąłem tylko kostki i podpiąłem je spowrotem,teraz siedząc w jak przyciskam guzik na kluczyku słyszę jakby coś tykało przy pompce ale dalej z kluczyka nie otwiera i nie zamyka a kontrolki nie świecą może ktoś coś poradzi będę wdzięczny,dzięki |
_________________ c180 1995 r automat |
|
|
|
|
jaro229
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2006 Posty: 13 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 30 Marzec 2009, 15:46
|
|
|
To ja odświeżę temat....bo też mam problem z kluczykiem. Proszę o wskazówki kogoś, kto sam już rozbierał scyzoryki gdyż nie wiem jak się do tego zabrać |
|
|
|
|
C230KOMPRESOR
AMG...
Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 100 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30 Marzec 2009, 16:32
|
|
|
Siemasz!
Może byś nam napisał z łaski swojej co to za problem? |
_________________ BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY...
MERCEDES C230 KOMPRESOR, WERSJA SPORT, PLUS ORYGINALNY PAKIET STYLISTYCZNY AMG... |
|
|
|
|
jaro229
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2006 Posty: 13 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 30 Marzec 2009, 16:44
|
|
|
Muszę go rozebrać bo prawdopodobnie trzeba przylutować mikrowłącznik...
I nie wiem jak sie do tego zabrać aby go nie uszkodzić przy rozbieraniu. |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 30 Marzec 2009, 20:50
|
|
|
Za pierwszym razem i tak go pokancerujesz
Pisałem już pewnie wcześniej: ostry nóż wspomagany młotkiem
Niektóre kluczyki są słabiej sklejone - niektóre mocniej. |
|
|
|
|
bodrick
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 7 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 30 Marzec 2009, 21:00
|
|
|
A mi się udało nie pokancerować za pierwszym razem Po prostu zacząłem od podważenia śrubokręcikiem w tej szparze między obudową a grotem którą widać po otwarciu kluczyka i dalej już jakoś poszło |
_________________ W202 C180 1996r. Elegance
WDB2020181F394913 |
|
|
|
|
Tońcio
Pomógł: 10 razy Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 223 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 31 Marzec 2009, 03:47
|
|
|
Na zdjeciach wygląda to na dość prostą "operacje"...
http://www.mb-treff.de/ti...ieren/index.php
Po zabiegu napiszcie jak wam poszło... |
_________________ C 2.5TurboDiesel 96Esprit Brilliant Silver Metalic
|
|
|
|
|
jaro229
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2006 Posty: 13 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 16:10
|
|
|
Witam! Udalo sie bez kaleczenia obudowy ,mikrowylacznik przylutowany,potem kropelka,syncronizacja i jest ok.Dzieki wielkie za pomoc |
|
|
|
|
|