Przesunięty przez: Camel- 7 Marzec 2012, 08:42 |
Problem z kluczykiem scyzoryk, dioda nieświeci sie |
Autor |
Wiadomość |
kesy1
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 25 Luty 2010, 11:31
|
|
|
Tak w drzwiach przednich mam wkładki z prawej i lewej strony i prawe jak i lewe drzwi otwieram i zamykam tym kluczykiem, ewentualnie pilotem, który jak juz wczesniej wspomniałem nie jest pilotem orginalnym. |
_________________ MB W202 C200 DIESEL 93r. |
|
|
|
|
ldzrdg
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: łódź
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 15:45 problem
|
|
|
Witam serdecznie. Postanowilem podlaczyc sie pod ten temat bo mam identyczny problem ktory jednak mnie przerasta, mianowicie sytuacja identyczna moja c klasa zostala zamknieta z pilota styzoryka lecz juz otworzyc sie nie da przez centralny jak i nie moge odblokowac immo. Zrobilem wszystko co w tym watku jest napisane, wymienilem baterie, probowalem synchronizacji, odlaczalem aku, no i teraz rozebralem kluczyk na czesci pierwsze i poniewaz naciskajac ten mikrowylacznik czerowna dioda w pilocie mrygnie i juz przez okolo 0.5 sekundy i moje pytanie czy tak powinno byc czy moze po nacisnieciu powinna sie ciagle palic bo skoro mam przytrzymac okolo 2 s zeby skonfigurowac to chyba powinna sie swiecic jezeli chodzi o ten mikrowylacznik to do niego ida 4 dojscia tzn nie bardzo wiem jak to opisac ale z lewej strony 2 dojscia sie trzymaja natomiast z prawej 2 sie nie trzymaja dopiero po nacisnieciu tego malego przycisku te 2 dochodza do tej plytki i czy tak powinno byc czy to wlasnie trzeba przylutowac... no i ostatnie pytanie jezeli juz nic ja sam nie wskoram to czy znacie moze jakiegos magika w łodzi ktory to zrobi bo po obdzwonieniu kilku wszyscy mowia ze do ASO a jak dzwonilem do serwisu to diagnoza 150 zl + naprawa a nowy kluczyk z pilotem 1000 zl wiec troche sie podlamalem... pozdrawiam |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 16:45
|
|
|
Przelutuj microswitch, typowa usterka, musi on być wlutowany we wszystkich czterech polach lutowniczych. Masz tylko jeden kluczyk? |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 16:46
|
|
|
ldzrdg napisał/a: | czy to wlasnie trzeba przylutowac... |
Trzeba przylutować... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
ldzrdg
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: łódź
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 18:00 problem
|
|
|
No własnie mam tylko jeden kluczyk, a po przylutowaniu jak juz ten mikroswich bedzie dzialal to jakos to sie konfiguruje czy po prostu otwieram auto tak jak przed usterka pytam poniewaz jak pilot byl caly ale uszkodzony to nawet nie lapala podczerwien sprawdzalem przez kamere w telefonie, a po rozebraniu nieraz lapie ta podczerwien i z tym rozebranym kluczykiem zszedlem do auta zeby zobaczyc i nic, chociaz bylo widac ze wysyla nie raz sygnal bo sie zapalala lampka... ?? |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 19:25
|
|
|
ldzrdg, może się okazać, że trzeba zsynchronizować, ale nie wiem od czego to zależy, może od tego ile czasu pilot był bez baterii(?). W każdym razie musisz zacząć od wlutowania przełącznika, nie zapomnij przelutować przy okazji również tych nóżek, które teraz sprawiają wrażenie przylutowanych. |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
ldzrdg
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: łódź
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 19:58
|
|
|
witam ponownie Przylutowalem nozki,i dalej nie moge skonfigurowac.Primo pisaliscie zeby przytrzymacprzez 2 sek mikrowylacznik ale u mnie to dioda pali sie doslownie ulamek sekundy .Czy to tak powinno dzialac?Probowalem tez dwa razy w krotkich odstepach na lusterko i przekrecic zaplon tez fiasko.I trzeci sposob przy przekreconym zaplonie przyciskalem przycisk emisji tez fiasko.Przez caly czas pala sie diody na przemian czerwona i zielona tak jakby byly slabe baterie.sprawdzilem baterie maja po 2.96V.Kompletna zalamka |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Marzec 2010, 20:20
|
|
|
Jak byłyby słabe baterie, to diody migałyby razem a nie na przemian.
Dioda w pilocie ma się zapalać tylko na chwilę, ale ja bym tego jako ułamek sekundy nie określał, około sekundy się świeci |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
ldzrdg
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: łódź
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 12:51
|
|
|
Kurcze no bo wszystkie rozwiazania tego problemu zastosowalem i nadal nic. A mam jeszcze jedno pytanie gdyz nigdy nie zwrocilem na to uwagi, czy jak naciskam przycisk w pilocie i patrze na pilot to widac ze zapala sie mocna czerwona dioda czy to w ogole powinno byc widoczne i czemu jak patrze to ewidetnie nie zapala sie ta zarowka tylko jakos tak widac ze to idzie z dolu to czerwone swiatelko... BLAGAM POMOCY !! |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 19:28
|
|
|
ldzrdg, to o czym mówisz to pewnie tryb sprawdzania czy pilot w ogóle działa. Zwkłe, krótkie naciskanie przycisku na pilocie nie zda się na nic dla ludzkiego oka. Pilot (sprawny) wysyła fale o długości podczerwieni. Jednak przyciśnięcie i przytrzymanie przycisku na ok. 3 sekundy wyzwoli światło widoczne dla ludzkiego oka - wtedy się może wydawać co piszesz, jednak czerwona barwa z pod czerwonej szybki przy grocie będzie wyraźnie widoczna. To potwierdzenie dla Ciebie, że pilot jest w jakiś sposób - elektrycznie sprawny. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
ldzrdg
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: łódź
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 22:22
|
|
|
No nie ukrywam, ze cieszy mnie ze pilot dziala, lecz pytanie czemu caly czas nie moge otworzyc centralki i odblokowac immo ? Caly czas staram sie go skonfigurowac z lusterkiem wstecznym i nic... wiec co w takim przypadku ? |
|
|
|
|
jakubgruby
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 95 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 7 Marzec 2010, 22:49
|
|
|
hmm można sprawdzić aparatem ;P zaświeć diodą od pilota w aparat (może być w telefonie) sprawdź sobie także na pilocie od TV będziesz widział białe światło |
_________________ C220 D 96' Elegance Kombi wdb2021821f427406 |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Marzec 2011, 12:56
|
|
|
W piątek zamknąłem samochód, wszystko było ok, wracam i nie da się go otworzyć, oczywiście nie zapalił, gdy otworzyłem kluczykiem, migają dwie diody na przemian po przekręceniu w pozycję II. Rozebrałem kluczyk, okazało się, że microswith odpadł, przylutowałem ponownie, dioda ożyła
Dzisiaj wziąłem kluczyk (mam drugi, więc używałem tamtego) i mam takie pytanie:
http://www.w202.pl/viewto...=synchronizacja
w tym temacie Camel-, napisał, że kluczyk po wymianie baterii nie otwiera samochodu, a ja dzisiaj podszedłem, normalnie się otworzył i zapalił, nic nie programowałem, czy stało się tak, ponieważ używałem tego drugiego? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
ckakme
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 33 Skąd: kalisz
|
Wysłany: 9 Luty 2012, 22:36
|
|
|
Witam mam podobny problem ,otwieram auto wszystko ok,chce zamknac juz nie dziala ,diody na lusterku wewnetrznym sie nie swieca,mysle sobie padla bateria.Ok ide po zapasowy kluczyk i nic tez zero reakcji ,auto odpala wszystko ok tylko nie moge go zamknac .Co to moze byc?(kluczyk scyzoryk) |
_________________ MB 220D 1995
|
|
|
|
|
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Luty 2012, 23:05
|
|
|
baterie w obydwu pilotach działają ??
Można też sprawdzić czy dioda w scyzoryku świeci nadaje: uruchom aparat w telefonie i "poświeć" w aparat telefonu (czyli wciśnij przycisk na kluczyku). Powinno być widać "świecenie" diody. Jak nie - bateria ew. przelutuj diode bo lubi się odlutowywać |
_________________ Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
|
|
|
|
|
|