Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:15 |
Czuć zapach gazu w całym aucie. |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 20:16
|
|
|
psikasz na miejsce łączeń / parownik i patrzysz czy nie masz przecieków (łopatologicznie - czy nie powstaja bąbelki powietrza, jeżeli tak to w tym miejscu masz przeciek)
Ty naprawdę tak trudno zaskakujesz z myśleniem ? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 20:20
|
|
|
Najlepiej i najwygodniej to wlasnie w areozolu srodek do sprawdzania szczelnosci, mozna kombinowac domowym sposobem rozpuszczajac mydlo w malej ilosci wody i chlapiac tym laczenia
Testu z papierosem czy otwartym ogniem nie polecam |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 20:43
|
|
|
adurweb, gdzie drugą.... sekwencja. Mówiłem już w którym miejscu zmieniałem. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 20:44
|
|
|
Marcin Pop., Tak, trudno kumam, wolę się dokładnie zapytać i otrzymać czarno na białym. Pokombinuję z tymi areozolami i sprawdzę też wydech. Zobaczymy co dalej.
[ Dodano: 9 Wrzesień 2008, 21:10 ]
Tu mam fotkę mojego silnika, żółtym kolorem zaznaczyłem wąż, czy to jest ten jedyny wąż w instalacji mieszalnikowej, który mam sprawdzić? Bo ja mam II gen., ale tą nową z komputerem.
Białym kolorem zaznaczyłem listwę, w której mam otwory po listwie od instalacji sekwencujnej, one są zalepione, ale może przez nie się ulatnia.
|
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 21:47
|
|
|
Bialym kolorem to co zaznaczyles to tam montowali sekwencje ?
Nie mow ze jeszcze wtryski na tej plastikowej rurze probowali zamontowac ?
|
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 21:50
|
|
|
Przemek, Tam gdzie te dziurki, to była listwa wtryskowa gazu.
A co z moimi wężami? To ten i czy jeden? |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 21:54
|
|
|
Tak to ten wąż, zobacz jeszcze na reduktorze tam gdzie miedzianny cienki wąż od zbiornika wchodzi i okolice samego reduktora.
Srawdz tez z tylu w okolicach zbiornika |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 21:57
|
|
|
Który to reduktor?
A czy ta plastikowa rura dolotowa z silnika 1.8, będzie pasowała do mojego 2.0? Bo mam możliwość kupienia dosyć tanio, może bym ją wymienił, po co mi taka podziurawiona. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2008, 22:53
|
|
|
Na dole pod tym żółtym jajem które namalowałeś, tam gdzie ten niebieski elektrozawór jest zamontowany |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 05:52
|
|
|
Jak już wiesz co to reduktor to sprawdż wszystkie rurki na całej długości dochodzące do niego (najczęściej są w kolorze miedzi i mają średnicę ok. 7 mm) ale od zbiornika . Potem sprawdż ten wąż gumowy (zaznaczony na żółto), czy przypadkiem nie jest gdzieś przetarty, następnie opaski skręcane, czy nie mają luzu.Zaklej dobrze tę dziurę po listwie i sprawdż szczelność wydechu
Najlepiej zmień gazownika-mechanika.
[ Dodano: 10 Wrzesień 2008, 05:55 ]
Reduktor jak byś jednak nie wiedział to jest to okrągłe dość duże (ok 20 cm średnicy) gówno ze stopów w kolorze srebrnym na którym masz elektrozawór z niebieskim dodatkiem
[ Dodano: 10 Wrzesień 2008, 05:59 ]
Jest jeszcze opcja, że dostaje za dużo gazu i nie przepala i z rury wali gazem i przy podmuchach wiaterku, czuć w kabinie gaz zasysany do wnętrza dmuchawą. |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 07:09
|
|
|
OK, ale czy ta plastikowa rura dolotowa z silnika 1.8, będzie pasowała do mojego 2.0? Bo mam możliwość kupienia dosyć tanio, może bym ją wymienił, po co mi taka podziurawiona. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 10:39
|
|
|
powinna pasować, u mnie w 1.8 cały dolot wyglada identycznie |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 11:11
|
|
|
adurweb, w którymś z postów pisałeś, że lakiernik odłączał Tobie rurę od tankowania gazem i zatankowałeś dziwnie dużo gazu jak na swój zbiornik, czy w tamtym obwodzie na pewno jest ok? Wydaje mi się za duży chaos wprowadzasz przy awariach, spowodowane robieniem kilku rzeczy naraz, pokolei posprawdzaj zanim zaczniesz w koszty się pchać. Sprawdzenie szczelności nie musisz dawać tam gdzie robiłeś, nie wierzę że jest to drogie, jedź do innego gazownika niech sprawdzi i oceni Twoją instalację-będziesz wiedział na czym stoisz, albo czym jeździsz. Z instalacją gazową nie kombinowałbym, nie ma żartów. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 14:39
|
|
|
adurweb, montowali Ci dysze wtryskiwaczy przed przepustnicą? To jaki sens montować sekwencje? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2008, 15:53
|
|
|
Pewnie i dlatego mieli problem z zestrojeniem tego wszystkiego, instalacja z górnej półki, a podłączenie po najmniejszej linii oporu. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
|