Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 20:21 |
Licznik nie dziala , jak pali sie kontrolka ABS |
Autor |
Wiadomość |
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 11:43
|
|
|
volcanoadam napisał/a: | W jedym kole jest tylko czujnik starcia klockow hamulcowych. |
Są w obu przednich |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
papulator
Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 84 Skąd: Częstochowa / Łódź
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 15:55
|
|
|
konradkar napisał/a: | pod pokrywka pompy abs przekazniki wyjalem i wlozylem (nie pomoglo) pozostanie tylko sprawdzic zimne luty na tym "srebrnym przekazniku" ktos to robil juz?? |
Ja. Pomogło. |
_________________ była MB C 200D '94
jest Opel Vectra 2.0 DTI '00 |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 18:36
|
|
|
a moze troszke wiecej szczegolow?? |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
volcanoadam
Zdobywca!
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 185 Skąd: Birmingham UK
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 19:45
|
|
|
Jary napisał/a: | volcanoadam napisał/a: | W jedym kole jest tylko czujnik starcia klockow hamulcowych. |
Są w obu przednich |
To ciekawe, bo u mnie jest tylko w jednym. |
_________________ VA
Obecnie:
W124 E 300 TD, auto, '99
WDB1241902F252289
Rozbity, sprzedany:
W202 C 220 CDi kombi, manual, '99 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 19:59
|
|
|
volcanoadam napisał/a: | To ciekawe, bo u mnie jest tylko w jednym. |
To ciekawe masz auto - może ktoś coś mieszał już przy zaciskach/klockach |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 23:49
|
|
|
volcanoadam napisał/a: | mozesz sie bawic z (wg. mnie idiotycznym) poszukiwaniem zimnych lutow. | Może w autach po FL... przed FL już niejednemu taki zabieg pomógł volcanoadam napisał/a: | W jedym kole jest tylko czujnik starcia klockow hamulcowych. | A to w jakiej książce wyczytałeś |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 23:52
|
|
|
Są dwa Przekonałem się o tym jak zmieniałem klocki i zapomniałem dokupić |
|
|
|
|
volcanoadam
Zdobywca!
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 185 Skąd: Birmingham UK
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:39
|
|
|
jjankiello napisał/a: | volcanoadam napisał/a: | mozesz sie bawic z (wg. mnie idiotycznym) poszukiwaniem zimnych lutow. | Może w autach po FL... przed FL już niejednemu taki zabieg pomógł |
Moze niezbyt dobrze sie wyrazilwm. Poszukiwanie zimnych lutow jest idiotyczne jako pierwsza czynnosc - dopuki sie nie zrobi odczytu bledow z kompa, nie ma to zadnego sensu! To jest jak szukanie igly w stogu siana.
jjankiello napisał/a: | volcanoadam napisał/a: | W jedym kole jest tylko czujnik starcia klockow hamulcowych. | A to w jakiej książce wyczytałeś |
Czytaj uwaznie i w calosci
Napisalem, ze w ksiazkach serwisowych jest napisane jak dziala predkosciomierz.
Wymienialem w zeszlym roku wszystkie tarcze i klocki, wiec mialem okazje sie dobrze temu przyjrzec. Jest jeden czujnik z przodu, jeden z tylu (przed liftem moglo byc inaczej ). |
_________________ VA
Obecnie:
W124 E 300 TD, auto, '99
WDB1241902F252289
Rozbity, sprzedany:
W202 C 220 CDi kombi, manual, '99 |
Ostatnio zmieniony przez volcanoadam 9 Czerwiec 2009, 11:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:54
|
|
|
volcanoadam napisał/a: | Jest jeden czujnik z przodu, jeden z tylu (przed liftem moglo byc inaczej ). |
Może zamieść jakieś foty, bo na razie wygląda to na fanaberie |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 13:22
|
|
|
O czym Ty marzysz ludzie na tym forum owszem podaja jakies info ale zeby podczas pracy ktos kiedykolwiek robil zdjecia a potem wrzucil je na forum z opisem....(marzenia)
lepiej poczekac az ktos moze kiedys to zrobi a po co komos ma sie udac niech sie meczy jak ja podczas pracy
JAK COS ROBICIE TO ZROBCIE KILKA ZDJEC SZCZEGOLOWYCH
pozniej nawet opisuja danna czynnosc latwiej cos naprawic.
Do tej pory naprawilem dwie rzeczy (obie pieknie zilustrowane LUCAS I ZAWORKI OGRZEWANIA) teraz robie most napedowy i tez nie omieszkam zrobic zdjecia aby nie dziesiatkowac temat |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 18:26
|
|
|
volcanoadam napisał/a: | Czytaj uwaznie i w calosci
Napisalem, ze w ksiazkach serwisowych jest napisane jak dziala predkosciomierz. |
W całości odnosiłem się do wypowiedzi nt. czujnika zużycia klocków w jednym kole.
Odkąd pamiętam, jeśli były czujniki, to zawsze w obu kołach z przodu |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
papulator
Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 84 Skąd: Częstochowa / Łódź
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2009, 23:12
|
|
|
jjankiello napisał/a: | Przekaźnik to to srebrne pudełko z niebieską górą, w lewym górnym rogu zdjęcia. Na nim jest klapka, a pod nią (tu akurat dwa) bezpieczniki. Sprawdź je. IMG_0011mały.JPG
Plik ściągnięto 9 raz(y) 350,54 KB |
Ten właśnie przekaźnik rozbierasz i podgrzewasz każdy lut. Wtedy jeśli na którymś nie ma połączenia, zostanie przywrócone. Mała gimnastyka jest z rozebraniem tej puszeczki. |
_________________ była MB C 200D '94
jest Opel Vectra 2.0 DTI '00 |
|
|
|
|
kusy6
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 20 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 26 Sierpień 2012, 12:20
|
|
|
Mi też pomogło podgrzanie każdego lutu lutownicą zwykłą domową do lutowania kabli, i po przejechaniu kilku km licznik i ABS nagle działa
A miałem już czujnik kupować |
_________________ W202 1993r 2.5D 113km |
|
|
|
|
pablos81
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 16 Październik 2012, 21:27
|
|
|
Witam forumowiczów,ja u siebie mam taki kłopocik: od czasu wyciągnięcia całego sterownika(na odłączonym aku)aby się dostać do przewodów nagrzewicy nie działa mi ABS oraz ASR,Byłem na komputerze i sie okazało że niema komunikacji z abs,czy coś uszkodziłem ? moje pytanie brzmi która kostka jest od abs w sterowniku.Prosze o pomoc.A wyżej przedstawiony w temacie przekażnik z bezpiecznikiem nie istnieje. |
_________________ Mercedes C200 Kompressor 98r. 2.0Benzyna 192km.
|
|
|
|
|
|