[w202] "Spocona" uszczelka głowicy |
Autor |
Wiadomość |
searlon
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 142 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 08:20 [w202] "Spocona" uszczelka głowicy
|
|
|
Witam. Mam do Was pytanie. Zauważyłem, że uszczelka pod głowica ma nalot oleju. Nie jest to swieże "soczyste" tylko taki ciemny nalot. Podpowiedzcie proszę czy mam zacząć się martwić? Dodam, że auto ma przejechane 260tys autentycznie. Wymieniałem przednie uszczelnienie wału korbowego bo był wyciek. Podejrzewałem ,że olej który pryskał z oringu na wale osadzał się na gorącej uszczelce pod głowica i przepływał sobie na około silnika.Czy jest taka możliwość , czy jestem niepoprawnym optymistą? Pozdrawiam |
_________________ W202 C200D 94r
T210 E320CDI 2001r |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 08:25
|
|
|
Wyczyść ten nalot i zobacz co się będzie działo. |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 08:26
|
|
|
Jeśli niema ubytku oleju to ja bym to zostawił. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 08:31
|
|
|
Przede wszystkim, przy diagnozowaniu tego typu przypadków, warto umyć silnik. Wtedy też będzie można stwierdzić, czy i skąd wycieka olej. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 08:32
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Przede wszystkim, przy diagnozowaniu tego typu przypadków, warto umyć silnik. Wtedy też będzie można stwierdzić, czy i skąd wycieka olej. |
Byłem pierwszy, pierwszy |
|
|
|
|
searlon
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 142 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 09:38
|
|
|
W takim razie Panowie czy karcher to dobra i bezpieczna metoda?
[ Dodano: 2 Październik 2008, 09:42 ]
aaaaaa i dodam jeszcze, że ubytków nie ma, spalin w układzie chlodzenia tez nie ma, nie grzeje się, nie maśladów płynu chłodniczego w oleju. Wszystko jest idealnie. Tak myśle sobie, że gdyby uszczelka była do wymiany to pewnie pojawiłyby się jakieś inne objawy poza tym śladem na uszczelce. |
_________________ W202 C200D 94r
T210 E320CDI 2001r |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 09:45
|
|
|
Karcher najlepiej z ciepla woda + spryskanie jakims plynem do mycia silnikow ktory usunie smar i oddtlusci silnik.
Bezpieczny jest jak myjkowy bedzie uwazal na przewody i inne rzeczy aby niczego nie urwac strumieniem wody |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 10:04
|
|
|
Nie polecam mycia karcherem, często cuda się potem dzieją z elektryką. Najlepiej kupić w supermarkecie jakiś płyn do mycia silników (polecam K2) i postępować zgodnie z instrukcją.... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
searlon
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 142 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 12:17
|
|
|
No właśnie, płyn swoja droga ale w instrukcji jest napisane " Spłukać silnym strumieniem wody" Myślę, że sensownie jest użyć karcher'a ale wolałbym zrobić to samemu i ostrożnie. Pozdrawiam |
_________________ W202 C200D 94r
T210 E320CDI 2001r |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 14:52
|
|
|
searlon napisał/a: | No właśnie, płyn swoja droga ale w instrukcji jest napisane " Spłukać silnym strumieniem wody" Myślę, że sensownie jest użyć karcher'a ale wolałbym zrobić to samemu i ostrożnie. Pozdrawiam |
Dajcie spokój - po co myc silnik przy spoconej uszczelce?
Kup benzynę ekstrakcyjną i przemyj silnik tam gdzie pojawia się wyciek - możesz nawet te miejsca posmarować kredą - wtedy szybciej zobaczysz gdzie jest wyciek - i to wszystko. Jeżeli problem polega tylko na niewielkich "przedmuchach" to nie warto z tym nic robić, tym bardziej, że silnik nie wykazuję innych objawów uszkodzenia uszczelki pod głowicą. |
|
|
|
|
|