Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia. |
Autor |
Wiadomość |
chubbchubbs
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2011 Posty: 107 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 08:18
|
|
|
poporstu dociśńij delikatnie i kręć w lewo aż zaskoczy ja kiedyś jak sprzątałem zawadziłem szczotką i odpadło też trochę kombinowałem aż zaskoczyło |
_________________ W210 E200 ELEGANCE 1998r Włochy
w210 E430 4matic Elegance 2001r kombi eX sell Kaczmarus
w202 c280 Elegance + LPG 1995r. sedan eX |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 21:11
|
|
|
Regulacja polega na tym, żeby ogranicznik pedału (zderzak pełnej mocy) stanowił faktycznie stan końca przepustnicy/pompy.
Wkręcasz gomaksymalnie w podłogę, następnie wciskasz ręką pedał do końca. Pedał zostanie ograniczony przez ograniczenie na przepustnicy/siłowniku/pompie. Przy wciśniętym pedale cofasz zderzak/ogranicznik tak,żeby on wyznaczał stan końcowy (pełną moc) zapobiegając uszkodzeniu nastawnika (przepustnicy/siłownika/pompy) czy zerwaniu linku gazu. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 11:04
|
|
|
Czyli na chłopski rozum: wkręcem zderzak w lewo do końca do oporu, po tej czynności dociskam maksymalnie w podłogę pedał gazu i w tym położeniu maksymalnym pedału gazu odkręcam z powrotem zderzak tak aby pedał gazu wciśnięty do oporu dotykał zderzak i tak to zostawiam ? |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 13:24
|
|
|
Sycylek napisał/a: | po tej czynności dociskam maksymalnie w podłogę pedał gazu |
Tak to linke zerwiesz. Delikatnie dociskasz, aż dźwignia na pompie dojdzie do ogranicznika i dalej już tak, jak piszesz. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 13:28
|
|
|
dokładnie tak jak piszesz. A jak zderzak oprze się o pedał to możesz wykręcić o 0.5mm więcej |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 19:06
|
|
|
Trochę rozbawil mnie ten temat jak czytałem go ostatnio. Ale dziś sam zauważyłem ze pedał się nie opiera o niego. Regulacja: banal. Trzeba go delikatnie przekrecic i wsunac albo wysunac. Nie jest na gwincie tylko ma dwa zebate paski na obwodzie i dlatego trzeba go delikatnie przekrecic. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
|