[M104] Flitr K&N a przepływomierz |
Autor |
Wiadomość |
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 09:27
|
|
|
Rafal_P. napisał/a: |
Skoro istnieje choć cień ryzyka uszkodzenia czegoś, a pozytywnych efektów nie widzę - Ściągnąłem wkładkę K&N.
Oddałem wkładkę K&N.
Kupiłem oryginalny filtr w ASO.
Znowu w aucie wszystko ze znaczkiem .
Pozdrawiam |
Myślę, że temat można zamknąć. |
|
|
|
|
Oleandro
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 526 Skąd: Szczecin / Hull UK
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 15:23
|
|
|
Daniel napisał/a: | 3,75 ltr/100km - teraz lepiej? |
powalajacy poziom retoryki |
_________________ C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 17:42
|
|
|
Oleandro napisał/a: | Daniel napisał/a: | 3,75 ltr/100km - teraz lepiej? |
powalajacy poziom retoryki |
Poczytaj sobie dokładnie swoje posty - a potem wydawaj opinie o innych. |
|
|
|
|
volcanoadam
Zdobywca!
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 185 Skąd: Birmingham UK
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 19:00
|
|
|
Ja tez bylem zmieszany opiniami przed zakupem wkladu K&N. Generalnie na mocy niewiele odczulem, ale na niskich obrotach jest spora roznica. Silnik idzie gladko, nie szarpie, nie dlawi, etc.
Srednie zuzycie paliwa spadlo w moim przypadku o ok. 0.5 - 0.7 l/100km - wiec w tej kwestii rewelacja.
Nie myslalem o zwrocie wkladki, bo roznice odczulem, oleju silnik nadal nie bierze, mocy nie traci, nie kopci i sie nie sypie. Jestem z tego filtra bardzo zadowolony, osobiscie polecam.
Na tej wkladce zrobilem 15tmil (obecnie 140tmil) i nie martwi mnie czy silnik wytrzyma 500kkm czy 1000kkm - nie jezdze TAXI wiec kiedy moj samochod bedzie mial taki przebieg to juz i tak zapewne bedzie niewiele wiecej wart niz ta wkladka. |
_________________ VA
Obecnie:
W124 E 300 TD, auto, '99
WDB1241902F252289
Rozbity, sprzedany:
W202 C 220 CDi kombi, manual, '99 |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 22:09
|
|
|
volcanoadam napisał/a: | Srednie zuzycie paliwa spadlo w moim przypadku o ok. 0.5 - 0.7 l/100km - wiec w tej kwestii rewelacja. |
U mnie ok 0,5l/100km i faktycznie fajniej się zbiera, również jestem zadowolony chociaż czyszczę częściej bo co 10kkm a wkład mam od jakichś 13kkm
Cytat: | Nie myslalem o zwrocie wkladki, bo roznice odczulem, oleju silnik nadal nie bierze, mocy nie traci, nie kopci i sie nie sypie. Jestem z tego filtra bardzo zadowolony, osobiscie polecam. |
Takie samo mam zdanie. Tymbardziej, że silnik w moim poprzednim MB nie wykazywał oznaków zużycia przy 350kkm a co dopiero po zastosowaniu wkładki przez ponad 170kkm |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
DarekGA
270000km
Pomógł: 22 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 273 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 22:25
|
|
|
I to są kolejne konkretne informacje praktyczne. Tak jak pisałem powyżej, też jestem zadowolony z wkładki K&N. |
_________________ C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
|
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 5 Październik 2008, 17:21
|
|
|
pavel napisał/a: | Gdyby naprawde te filtry bylyby tak doskonale, producenci by montowali w produkcji seryjnej. | Honda Civic TypeR
Jezdze juz w 4 samochodzie na filtrach stozkowych, w kazdym dalo to zauwazalne efekty w polaczeniu z innymi modyfikacjami.
Prawidlowo wykonany uklad dolotowy moze znaczaco poprawic prace silnika (polecam poczytanie artykulow inz Lecha Weglarskiego).
Fabryczne uklady dolotowe jak rowniez wydech sa kompromisem pomiedzy glosnoscia, ekologia i osiagami, przez co czesto sa stosowane tlumiki szmerow ssania ktore niestety nie wplywaja zbyt dobrze na moc silnika, to samo tyczy sie ukladu wydechowego. |
|
|
|
|
Rafal_P.
Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 56 Skąd: Jelenia Góra/Wrocław
|
Wysłany: 5 Październik 2008, 19:49
|
|
|
Ali-En napisał/a: |
Jezdze juz w 4 samochodzie na filtrach stozkowych, w kazdym dalo to zauwazalne efekty w polaczeniu z innymi modyfikacjami.
|
Wstawiłeś stożek do C36?
Jakich modyfikacji jeszcze dokonałeś? |
_________________ '91 Baby Benz Black W201 2.3 SPORTLINE - SPRZEDANY
'94 C36 ///AMG SPORT - SPRZEDANY
'95 Jeep Cherokee 2.5TD - WÓŁ ROBOCZY
'94 Subaru Impreza WRX JDM - pogromca luźnych traktów |
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 5 Październik 2008, 20:34
|
|
|
Akurat ze stozkiem juz kupilem, ale tez bym zalozyl. Tutaj z modyfikacjami bardzo ciezko, praktycznie czesci do modyfikacji nie ma, trzeba isc na grubo. |
|
|
|
|
tomjaw
C36 AMG
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 9 Luty 2009, 22:05
|
|
|
Ali-En napisał/a: | Akurat ze stozkiem juz kupilem, ale tez bym zalozyl. Tutaj z modyfikacjami bardzo ciezko, praktycznie czesci do modyfikacji nie ma, trzeba isc na grubo. |
Sprawdzałeś moc i moment ze stożkiem na hamowni?? |
_________________ W202 C36 AMG 94r.
W124 300D kombi 91r.
|
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 9 Luty 2009, 22:49
|
|
|
Niet. |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:47
|
|
|
Odgrzewam kotleta
pavel napisał/a: | Gdyby naprawde te filtry bylyby tak doskonale, producenci by montowali w produkcji seryjnej |
Gdyby producenci montowali sportowe filtry, sportowe świece, układy dolotowe, wydechowe itp. do marcedesa to by auto pare tysięcy więcej kosztowało, a każda firma myśli tak samo - wypuścić auto nowe ale na "starej płycie podłogowej z zawiechem" oczywiście, zmienić stylistyke i do żyda - szybko, tanio, i jak najdrożej sprzedać - czt. - zarobić.
Zacznijmy że firma KN to renomowana firma, tak samo Sparco, Remus, Supersprint, KW od zawieszeń, Koni, Eibach. To nie są firmy Krzakowo-Allegrowe i sądze że można takiej firmie zaufać. Nie raz już czytałem na forum - " mam 1.8 lub 2.0 - jak zwiększyć dynamike" , potem czytam że do "takich silników nic nie ma z akcesorii podnoszących moc" , i co zostaje - kombinowanie.
Miom skromnym zdanie jeżeli ktoś chce się bawić w takie klocki to niech wpierw pojedzie na hamownie koszt musi 70-90zł, potem zmieni świece (dobrej i znanej marki - tuningowe) + przewody + wkładka np. KN i pojedzie wtedy znów na hamownie i wtedy można zobaczyć rezultaty - a sądze że będą.
Bo tak szczerze jak widze osoby piszące (bez obrazy) "tuningowe akcesoria do silnika to - beeee" , "kombinowanie w takim małym silniku też - beeeee" - to mnie śmieszą , tak mój też ojciec mówił i śmiał sie - ale jak zrobiłem z mojego byłego golfra 11 sekundowca z 16s (co miał w serii) - na początku szczena jemu opadła a potem zamilkł- i koniec było tematu. Pisze o golfie nie po to żeby sie pochwalić ale po to żeby rozjaśnić pewne kwestie.
PS. nie ma rzeczy niemożliwych - może być jedynie troszke brak wiedzy
Amen |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 13:48
|
|
|
pavel napisał/a: | Gdyby naprawde te filtry bylyby tak doskonale, producenci by montowali w produkcji seryjnej. |
Dla ścisłości trzeba dodać, iż producent samochodu masowego NIGDY nie wyciska wszystkiego z silnika bo musi mieć pewność, że samochód chociaż przez okres gwarancji się nie rozsypie.
Natomiast jak chodzi o filtry mokre to drobinki oleju osadzają się na przepłwyce i skutecznie ją dewastują.... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 14:31
|
|
|
topol napisał/a: | Dla ścisłości trzeba dodać, iż producent samochodu masowego NIGDY nie wyciska wszystkiego z silnika bo musi mieć pewność, że samochód chociaż przez okres gwarancji się nie rozsypie. |
a ja bym do tego dodał normy emisji spalin
a tak swoją drogą to jakoś zawsze uważałem że męczenie silnika 1.6 bądź 1.8 i ewentualnie 2.0 to żadna frajda i strata pieniędzy lepiej zaoszczędzić i kupić bestie V8 i wtedy już nie musisz kombinować ani się użalać nad samym sobą jaką to ja mam małą moc itd. |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 16:03
|
|
|
maurycy napisał/a: | topol napisał/a: | Dla ścisłości trzeba dodać, iż producent samochodu masowego NIGDY nie wyciska wszystkiego z silnika bo musi mieć pewność, że samochód chociaż przez okres gwarancji się nie rozsypie. |
a ja bym do tego dodał normy emisji spalin
a tak swoją drogą to jakoś zawsze uważałem że męczenie silnika 1.6 bądź 1.8 i ewentualnie 2.0 to żadna frajda i strata pieniędzy lepiej zaoszczędzić i kupić bestie V8 i wtedy już nie musisz kombinować ani się użalać nad samym sobą jaką to ja mam małą moc itd. |
Ja tam uważam, że tuningowanie silniczka 1,8 czy 2,0 mija się z celem w przypadku samochodu typu , za słaby to albo sprzedaj R4 i kup V8 albo SWAP na coś mocniejszego. |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
|