Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
[M104] Flitr K&N a przepływomierz
Autor Wiadomość
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 3 Październik 2008, 09:27   

Rafal_P. napisał/a:

Skoro istnieje choć cień ryzyka uszkodzenia czegoś, a pozytywnych efektów nie widzę - Ściągnąłem wkładkę K&N.
Oddałem wkładkę K&N.
Kupiłem oryginalny filtr w ASO.
Znowu w aucie wszystko ze znaczkiem :mb: .

:D

Pozdrawiam


Myślę, że temat można zamknąć.
 
 
Oleandro 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 526
Skąd: Szczecin / Hull UK
Wysłany: 3 Październik 2008, 15:23   

Daniel napisał/a:
3,75 ltr/100km - teraz lepiej?


powalajacy poziom retoryki
_________________
C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 3 Październik 2008, 17:42   

Oleandro napisał/a:
Daniel napisał/a:
3,75 ltr/100km - teraz lepiej?


powalajacy poziom retoryki


Poczytaj sobie dokładnie swoje posty - a potem wydawaj opinie o innych.
 
 
volcanoadam 
Zdobywca!

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 185
Skąd: Birmingham UK
Wysłany: 3 Październik 2008, 19:00   

Ja tez bylem zmieszany opiniami przed zakupem wkladu K&N. Generalnie na mocy niewiele odczulem, ale na niskich obrotach jest spora roznica. Silnik idzie gladko, nie szarpie, nie dlawi, etc.
Srednie zuzycie paliwa spadlo w moim przypadku o ok. 0.5 - 0.7 l/100km - wiec w tej kwestii rewelacja.
Nie myslalem o zwrocie wkladki, bo roznice odczulem, oleju silnik nadal nie bierze, mocy nie traci, nie kopci i sie nie sypie. Jestem z tego filtra bardzo zadowolony, osobiscie polecam.
Na tej wkladce zrobilem 15tmil (obecnie 140tmil) i nie martwi mnie czy silnik wytrzyma 500kkm czy 1000kkm - nie jezdze TAXI wiec kiedy moj samochod bedzie mial taki przebieg to juz i tak zapewne bedzie niewiele wiecej wart niz ta wkladka.
_________________
VA

Obecnie:
W124 E 300 TD, auto, '99
WDB1241902F252289

Rozbity, sprzedany:
W202 C 220 CDi kombi, manual, '99
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 3 Październik 2008, 22:09   

volcanoadam napisał/a:
Srednie zuzycie paliwa spadlo w moim przypadku o ok. 0.5 - 0.7 l/100km - wiec w tej kwestii rewelacja.

U mnie ok 0,5l/100km i faktycznie fajniej się zbiera, również jestem zadowolony chociaż czyszczę częściej bo co 10kkm a wkład mam od jakichś 13kkm :mrgreen:

Cytat:
Nie myslalem o zwrocie wkladki, bo roznice odczulem, oleju silnik nadal nie bierze, mocy nie traci, nie kopci i sie nie sypie. Jestem z tego filtra bardzo zadowolony, osobiscie polecam.


Takie samo mam zdanie. Tymbardziej, że silnik w moim poprzednim MB nie wykazywał oznaków zużycia przy 350kkm a co dopiero po zastosowaniu wkładki przez ponad 170kkm 8)
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
DarekGA 
270000km

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 273
Skąd: 3miasto
Wysłany: 3 Październik 2008, 22:25   

I to są kolejne konkretne informacje praktyczne. Tak jak pisałem powyżej, też jestem zadowolony z wkładki K&N.
_________________
C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
 
 
 
Ali-En 
C36 AMG


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 234
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Październik 2008, 17:21   

pavel napisał/a:
Gdyby naprawde te filtry bylyby tak doskonale, producenci by montowali w produkcji seryjnej.
Honda Civic TypeR

Jezdze juz w 4 samochodzie na filtrach stozkowych, w kazdym dalo to zauwazalne efekty w polaczeniu z innymi modyfikacjami.
Prawidlowo wykonany uklad dolotowy moze znaczaco poprawic prace silnika (polecam poczytanie artykulow inz Lecha Weglarskiego).

Fabryczne uklady dolotowe jak rowniez wydech sa kompromisem pomiedzy glosnoscia, ekologia i osiagami, przez co czesto sa stosowane tlumiki szmerow ssania ktore niestety nie wplywaja zbyt dobrze na moc silnika, to samo tyczy sie ukladu wydechowego.
 
 
 
Rafal_P.


Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 56
Skąd: Jelenia Góra/Wrocław
Wysłany: 5 Październik 2008, 19:49   

Ali-En napisał/a:


Jezdze juz w 4 samochodzie na filtrach stozkowych, w kazdym dalo to zauwazalne efekty w polaczeniu z innymi modyfikacjami.


Wstawiłeś stożek do C36?
Jakich modyfikacji jeszcze dokonałeś?
_________________
'91 Baby Benz Black W201 2.3 SPORTLINE - SPRZEDANY

'94 C36 ///AMG SPORT - SPRZEDANY

'95 Jeep Cherokee 2.5TD - WÓŁ ROBOCZY

'94 Subaru Impreza WRX JDM - pogromca luźnych traktów
 
 
Ali-En 
C36 AMG


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 234
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Październik 2008, 20:34   

Akurat ze stozkiem juz kupilem, ale tez bym zalozyl. Tutaj z modyfikacjami bardzo ciezko, praktycznie czesci do modyfikacji nie ma, trzeba isc na grubo.
 
 
 
tomjaw 
C36 AMG


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Luty 2009, 22:05   

Ali-En napisał/a:
Akurat ze stozkiem juz kupilem, ale tez bym zalozyl. Tutaj z modyfikacjami bardzo ciezko, praktycznie czesci do modyfikacji nie ma, trzeba isc na grubo.



Sprawdzałeś moc i moment ze stożkiem na hamowni??
_________________
W202 C36 AMG 94r.
W124 300D kombi 91r.
 
 
 
Ali-En 
C36 AMG


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 234
Skąd: Opole
Wysłany: 9 Luty 2009, 22:49   

Niet.
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:47   

Odgrzewam kotleta :P

pavel napisał/a:
Gdyby naprawde te filtry bylyby tak doskonale, producenci by montowali w produkcji seryjnej


Gdyby producenci montowali sportowe filtry, sportowe świece, układy dolotowe, wydechowe itp. do marcedesa to by auto pare tysięcy więcej kosztowało, a każda firma myśli tak samo - wypuścić auto nowe ale na "starej płycie podłogowej z zawiechem" oczywiście, zmienić stylistyke i do żyda - szybko, tanio, i jak najdrożej sprzedać - czt. - zarobić.
Zacznijmy że firma KN to renomowana firma, tak samo Sparco, Remus, Supersprint, KW od zawieszeń, Koni, Eibach. To nie są firmy Krzakowo-Allegrowe i sądze że można takiej firmie zaufać. Nie raz już czytałem na forum - " mam 1.8 lub 2.0 - jak zwiększyć dynamike" , potem czytam że do "takich silników nic nie ma z akcesorii podnoszących moc" , i co zostaje - kombinowanie.
Miom skromnym zdanie jeżeli ktoś chce się bawić w takie klocki to niech wpierw pojedzie na hamownie koszt musi 70-90zł, potem zmieni świece (dobrej i znanej marki - tuningowe) + przewody + wkładka np. KN i pojedzie wtedy znów na hamownie i wtedy można zobaczyć rezultaty - a sądze że będą.
Bo tak szczerze jak widze osoby piszące (bez obrazy) "tuningowe akcesoria do silnika to - beeee" , "kombinowanie w takim małym silniku też - beeeee" - to mnie śmieszą :D , tak mój też ojciec mówił i śmiał sie - ale jak zrobiłem z mojego byłego golfra 11 sekundowca z 16s (co miał w serii) - na początku szczena jemu opadła a potem zamilkł- i koniec było tematu. Pisze o golfie nie po to żeby sie pochwalić ale po to żeby rozjaśnić pewne kwestie.
PS. nie ma rzeczy niemożliwych - może być jedynie troszke brak wiedzy
Amen
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 13:48   

pavel napisał/a:
Gdyby naprawde te filtry bylyby tak doskonale, producenci by montowali w produkcji seryjnej.


Dla ścisłości trzeba dodać, iż producent samochodu masowego NIGDY nie wyciska wszystkiego z silnika bo musi mieć pewność, że samochód chociaż przez okres gwarancji się nie rozsypie.

Natomiast jak chodzi o filtry mokre to drobinki oleju osadzają się na przepłwyce i skutecznie ją dewastują....
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 14:31   

topol napisał/a:
Dla ścisłości trzeba dodać, iż producent samochodu masowego NIGDY nie wyciska wszystkiego z silnika bo musi mieć pewność, że samochód chociaż przez okres gwarancji się nie rozsypie.


a ja bym do tego dodał normy emisji spalin :)

a tak swoją drogą to jakoś zawsze uważałem że męczenie silnika 1.6 bądź 1.8 i ewentualnie 2.0 to żadna frajda i strata pieniędzy lepiej zaoszczędzić i kupić bestie V8 :) :twisted: i wtedy już nie musisz kombinować ani się użalać nad samym sobą jaką to ja mam małą moc itd.
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 16:03   

maurycy napisał/a:
topol napisał/a:
Dla ścisłości trzeba dodać, iż producent samochodu masowego NIGDY nie wyciska wszystkiego z silnika bo musi mieć pewność, że samochód chociaż przez okres gwarancji się nie rozsypie.


a ja bym do tego dodał normy emisji spalin :)

a tak swoją drogą to jakoś zawsze uważałem że męczenie silnika 1.6 bądź 1.8 i ewentualnie 2.0 to żadna frajda i strata pieniędzy lepiej zaoszczędzić i kupić bestie V8 :) :twisted: i wtedy już nie musisz kombinować ani się użalać nad samym sobą jaką to ja mam małą moc itd.


Ja tam uważam, że tuningowanie silniczka 1,8 czy 2,0 mija się z celem w przypadku samochodu typu :mb: , za słaby to albo sprzedaj R4 i kup V8 albo SWAP na coś mocniejszego.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,097 sekundy. Zapytań do SQL: 5