Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 01:06
Pytanie o Zawieszenie->Sprężyny
Autor Wiadomość
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 9 Październik 2008, 21:10   

map8 napisał/a:
Tak więc uważam, że zawieszenie było przerabiane i obniżane.

Wygląda niżej od mojego, ale wyżej od :mb: topola ;-)
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Październik 2008, 21:10   

map8, ale mój też tak stoi i to na 16", a mam oryginalne zawieszenie...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
smochy_bronx 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 266
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Październik 2008, 21:14   

moim zdaniem tez za nisko jak oryginał, jak juz to sport ale watpie
_________________
MB C180 Elegance 95r.
 
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 11 Październik 2008, 14:12   

Jest to seryjny zawias esprita. Moj też tak nisko siedzi a mam zawias esprita
(masz wlożone najcieńsze podkładki i to wszystko by wyjasniało)
seryjnie esprit ma najgrubsze podkładki dlatego powstaje roznica miedzy sportem .
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
map8 
C180 Esprit '98

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 200
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Październik 2008, 20:37   

Camel, może to wina zbyt mocnego hamowania...
A tak na poważnie, to uważam, że nie jest to normalna "postawa" 202 na zawieszeniu Esprita i powinien go przebadać dobry ortopeda :)
Postaram się zrobić fotki i pokażę jak mój stoi.
 
 
werner99 

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Październik 2008, 14:22   

Witam, dołączę się do postu i zapytam - mam wersje W202 sport C180 z 94 roku i przód stoi wysoko (za wysoko) a tył nisko. Takiego kupiłem i mam pytanie bo chcę go wyrównać nie wiem co było zrobione, ale pytanie jest takie czy wersja sport różniła się tylko sprężynami od innych czy amorki też są inne? I jeżeli amorki są te same to czy pasują też sprężyny od np. Elegance czy classic. POZDRO
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Październik 2008, 14:43   

W Sporcie amorki były niestety inne niż w innych wersjach (utwardzone lekko, żeby lepiej trzymały mocniejszą sprężyne). Odczytaj numer seryjny z amortyzatora z przodu i podaj, ja postaram się sprawdzić i zobaczymy z jakiej wersji masz amorki (o ile oryginalne oczywiście). Może się też okazać, że ktoś tylko dużą gume dołozył na sprężyne :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
werner99 

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Październik 2008, 15:48   

Dziękuję, jak będę się przy nim grzebał to zobaczę, normalnie załamka z tym i co wtedy mam robić jak będą nie oryginalne a chciałbym glebę mieć z przodu, to w sklepie gadać że mam sport czy jak??
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Październik 2008, 16:18   

Sprawdź najpierw jakie masz ;) Bo jeszcze jest możliwość, że ktoś zmienił sprężynę od Eleganta czy coś. Ale wtedy by się twardością rózniło. Musiałbyś to sprawdzić z inną C-klasą.

W sklepie po prostu podajesz "do zawieszeń do sportowych" - przynajmniej katalog intercarsu tak to uwzględnia.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
werner99 

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Październik 2008, 18:25   

Z tego co widzę i widać to samochód od 2001 roku miał w kraju 5 właścicieli (OSTRO !!!) Nie za bardzo dbali ale ja tak lubię kupić taniej i zrobić po swojemu wtedy wiem co mam. I możliwe jest to że sprężyny są zwykłe i amorki bo wygląda to paskudnie sprawdzę dzięki za odpowiedź. POZDRAWIAM
 
 
Pawelo 

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 55
Skąd: Śląsk
Wysłany: 23 Październik 2008, 11:02   

Widze panowie że temat się rozrósł :)

Zakupiłem sprężyny do mojego modelu.Kupiłem komplet 4 sztuki i chciałbym je wymienić mam taką prośbe czy mógłby ktoś opisać krok po kroku jak zdemontować te sprężyny i jakich narzędzi będe potrzebował.Będe to robił pierwszy raz i nie chce czegoś zknocić :P w końcu trzeba kiedyś spróbować :)

pozdrawiam.
_________________
Gwiazda i jazda :)
C 200 ELEGANCE 1994r. + LPG
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Październik 2008, 11:16   

Pawelo napisał/a:
Widze panowie że temat się rozrósł :)

Zakupiłem sprężyny do mojego modelu.Kupiłem komplet 4 sztuki i chciałbym je wymienić mam taką prośbe czy mógłby ktoś opisać krok po kroku jak zdemontować te sprężyny i jakich narzędzi będe potrzebował.Będe to robił pierwszy raz i nie chce czegoś zknocić :P w końcu trzeba kiedyś spróbować :)

pozdrawiam.


Choć wymiana sprężyn nie jest specjalnie skomplikowana, to mimo wszystko radziłbym Ci udać się do warsztatu :) No chyba, że lubisz sporty ekstremalne ;)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Październik 2008, 11:18   

W dziale download masz książkę z instrukcjami napraw
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Październik 2008, 16:51   

Będziesz potrzebował ściagacze do sprężyn które są dosyć drogie jak nie masz zamiaru spreżyn wymieniać zawodowa radzę ci warsztat
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 23 Październik 2008, 17:39   

lojek napisał/a:
Będziesz potrzebował ściagacze do sprężyn które są dosyć drogie jak nie masz zamiaru spreżyn wymieniać zawodowa radzę ci warsztat


Nie trzeba mieć ściągaczy do sprężyn, jeżeli jest kanał lub podnośnik - to jest o wiele łatwiejsze. :idea:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,377 sekundy. Zapytań do SQL: 10