Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:19
Zaślepiony zawór EGR w W202 C200D - mocy przybywaj?!
Autor Wiadomość
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 5 Maj 2014, 14:15   

damian_mb, nic nie musisz rozbierać tylko zaślepiasz wężyk od podciśnienią dochodzący do tej przepustnicy
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 5 Maj 2014, 16:23   

Możesz zaślepić dwa wężyki jeden idący do zaworu EGR, a drugi do przepustnicy, wkręcisz małe śrubki w wężyki i masz po robocie.
Ja dałem blaszkę pod EGR i zaślepiłem wężyk od przepustnicy każdy robi jak uważa :wink:
A co do cały czas otwartej przepustnicy to i tak tam masz (2.0 D) cięgno idące do przepustnicy od linki gazu więc w razie potrzeby to i tak otwiera się (do końca) wtedy kiedy dasz gaz w podłogę.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
Wysłany: 18 Maj 2014, 22:29   

Ojej, nie pisałem tu już ze 3 lata! EGR mi właśnie szwankuje, do 2,8 krpm zamula, później ładnie kręci na obroty, gdy ściągam wężyk z zaworu przepustnicy bez żadnego zaślepiania, wówczas nie zamula przy niskich obrotach. Pytanie: po co zaślepiać, jeżeli wystarczy tylko odłączyć wężyk od sterowania przepustnicą? BTW już myślałem, że tylko mi pozostał mój c200D, właśnie skończył 21 lat i 406 tys km :)
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 19 Maj 2014, 00:15   

wojtas_p napisał/a:
Pytanie: po co zaślepiać, jeżeli wystarczy tylko odłączyć wężyk od sterowania przepustnicą?
Jeden robi tak a inny podkład blaszkę pod EGR:) Jak co komu pasuje ważne żeby EGR był zaślepiony :wink:

Ja zaślepiłem EGR jakieś dwa tankowania temu i muszę powiedzieć, że nie zauważyłem jakiejś szalonej poprawy oraz innych rzeczy. Tak jak i przed delikatnie kopci jak dam gaz w podłogę, silnik pracuję poprawnie i cały czas dostaje czyste powietrze, a nie jak wcześniej spaliny z mniejsza ilością O2.
Co do spalania to raczej odrobinę się poprawiło, ostatnio zrobiłem trasę 810km i do pełna, wyszło nieco poniżej 5l. oraz kolejne tankowanie 951km do pełna poniżej 6l. (trasa i miasto z przewagą na miasto). Ogólnie oceniam zaślepienie EGR-u :) na +
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 19 Maj 2014, 03:51   

Ja tez juz kilka razy tankowalem po odłączeniu EGRa. Mam wrazenie ze auto pali minimalnie mniej przy lokalnych drogach. Co do pracy silnika to nic sie nie zmieniło, dynamika rowniez, ktos pisal o wolniejszym nagrzewaniu- nie zauwazylem a wręcz wydaje mi sie ze silnik szybciej lapie 80st.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Maj 2014, 15:45   

wojtas_p, kolego ale ten węzyk musisz zaslepic srubka dlaczego bo potem morzesz niemiec regulacji w lampach przednich tak było umnie
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Maj 2014, 23:39   

EGR nie działą i tak przy niskich temperaturach, więc wpływ na nagrzewanie jest znikomy :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Maj 2014, 16:18   

Camel-, no w klekocie on działa niezależnie od temp na zewnątrz...
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Maj 2014, 18:08   

perzu126, a czasem na wężyku między gruszką EGR a kolektorem nie ma elektrozaworu pneumatycznego?... ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:38   

No jest, ale wydaje mi się, że zima zawór również pracował... kurcze, :roll: zbiłeś mi klina
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:39   

Mój mietek ma nowe zawieszenie, nowe opony, nowy tłumik, silnik ładnie chodzi na 10w40, ale EGR jest odłączone, bo źle pracował na z nim, zamulał do 3krpm. I gnije. Tak mocno gnije, że boję się nim jeździć. Co robić?
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:47   

wojtas_p, Bez obrazy kolego ale chyba naprawdę trafiłeś na padlinę lub za bardzo o niego nie dbałeś lub poprzednik go tak załatwił ze teraz ciezko bedzie go uratowac a jak juz to jakim kosztem :?:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 21 Maj 2014, 00:00   

perzu126, wg mnie zimą u mnie też pracował EGR, Camel-owi, może chodziło o cdi juz bo nie wiem czy aż tak rozbudowany elektro byłby nasz silnik
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,108 sekundy. Zapytań do SQL: 7