Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 08:53 |
Nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Pyra
Latarkoholik
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 1106 Skąd: Gądki/Poznań
|
Wysłany: 26 Listopad 2011, 19:35
|
|
|
W CDI z automatem, sygnał do rozrusznika podaje komputer (rozruch automatyczny) pod warunkiem, że wybierak skrzyni jest ustawiony w pozycji P. Być może styk kontroli położenia jest uszkodzony. Nie wiem czy wtedy by komputer pokazał jakiś błąd....
Pozdrawiam |
_________________ W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 26 Listopad 2011, 19:38
|
|
|
radzio87-1987 napisał/a: | okazało się że w skrzyni biegów nie ma oleju i zablokowała się |
to by nie zablokowało rozrusznika |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 26 Listopad 2011, 20:22
|
|
|
Pyra, komputer pokazuje błąd i w pozycji P lub N ale moim zdaniem to też rozrusznik miałem podobny przypadek ale kontrolki nie przygasły i była to blokada kierownicy i błędów było sporo w sd |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
radzio87-1987
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 4 Grudzień 2011, 16:36
|
|
|
Panowie padł sterownik silnika, jak to mówił kolega kilka postów wcześniej. Jest w Radomiu magik który naprawia takie rzeczy za naprawę wziął 500 zł. Teraz auto śmiga jak nowe. |
_________________ MB C220 CDI
WDB2021931F694768 |
|
|
|
|
ivi
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 70 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 8 Grudzień 2011, 11:01
|
|
|
Panowie, mam podobny problem, jak koledzy... Ogólnie zaczęło się wczoraj, 2 albo 3 razy auto nie zapaliło za pierwszym razem... Wieczorem wsiadam w auto, podrzuciłem kumpla, cofam i auto kaput :/ Rozrusznik kręci, ale mietek nie zapala... Może być to spowodowane niskim stanem paliwa? W sensie prawie zerowym... |
_________________ Elegance C220 CDI 2000r. VIN WDB2021331A857530 |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 8 Grudzień 2011, 11:07
|
|
|
ivi napisał/a: | Rozrusznik kręci, ale mietek nie zapala... Może być to spowodowane niskim stanem paliwa? W sensie prawie zerowym... | Raczej nie, przecież CDI chodzą na powietrze wiec odpalić zawsze powinien tylko mocy by nie miał odpowiedniej |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Grudzień 2011, 11:16
|
|
|
ivi napisał/a: | Może być to spowodowane niskim stanem paliwa? W sensie prawie zerowym... |
A może nie "prawie" tylko poprostu zerowym ?? - moim zdaniem sam znalazłeś jedną z potencjalnych przyczyn - brak paliwa |
_________________ Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
|
|
|
|
|
Sergiej
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Grudzień 2011, 19:04
|
|
|
Witam, przepraszam, jeśli się nie doczytałem gdzieś na temat mojego problemu.
Posiadam mercedesa w202 1.8 benzynę 1995 rok, kluczyk scyzoryk.
Zawsze chodził bez problemu, aż zgasł mi przy ruszaniu pod małą górkę i przestał w ogóle palić, silnik kręci a nie pali. Zawiozłem do mechanika stwierdził, że padł komputer sterujący, kupiłem identyczny z takimi samymi numerami i dalej nic!!! Nie pali cały czas kręci ale nie daje ponoć iskry, stwierdziłem, że może ten drugi komputer co kupiłem też jest uszkodzony, to sprzedawca wymienił na inny i dalej NIC!!! kolejny został zamontowany i dalej kręci ale nie pali. Normalnie podchodzi się do samochodu, otwiera z kluczyka, przekręca stacyjkę, wszystkie kontrolki prawidłowo świecą i można kręcić i kręcić i nic!!! Nie mam już pomysłów, co to może być???? Czy to Immobilizer wszytko blokuje??? POMOCY!!! Kto zna jakiegoś dobrego znachora w okolicach Otwocka pod Warszawą??? |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 8 Grudzień 2011, 19:19
|
|
|
Sergiej czujnik położenia walu |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
flywojt
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 14 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 4 Styczeń 2012, 08:42
|
|
|
Witajcie!
Mam problemik z moim CDIkiem. Zdaża mu się czasami, że nie odpala. Wkładam kluczyk, przekręcam i nic - nie kręci, zero reakcji. Wyjmę kluczyk, włożę jeszcze raz i tak się pobawię chwilę i po jakimś czasie odpali. Druga awaria być może związana z tą wyżej jest taka, że czasami przestają mi działać kierunki i wycieraczki podczas jazdy, ale jak pogmyram trochę przy kluczyku to zaczyna działać. Wygląda to tak jakby coś nie łączyło albo było gdzieś zwarcie bo zauważyłem dodatkowo, że miga mi podświetlenie zegarka na desce. Jak myślicie? Jakieś zwarcie czy stacyjka mi się kończy( przy użyciu drugiego kluczyka objawy są takie same)? |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 4 Styczeń 2012, 08:58
|
|
|
flywojt napisał/a: | Wkładam kluczyk, przekręcam i nic - nie kręci, zero reakcji. Wyjmę kluczyk, włożę jeszcze raz i tak się pobawię chwilę i po jakimś czasie odpali. |
Jest stuknięcie przy próbie odpalenia pod maską w okolicach rozrusznika? Może rozrusznik pora ruszyć....
Zdaje się bez diagnostyki się nie obędzie |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
flywojt
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 14 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 4 Styczeń 2012, 09:29
|
|
|
carlos napisał/a: | [
Jest stuknięcie przy próbie odpalenia pod maską w okolicach rozrusznika? Może rozrusznik pora ruszyć....
Zdaje się bez diagnostyki się nie obędzie |
Nie ma stuknięcia. Rozrusznik wymieniany w tamtym roku. Diagnostyka to znaczy pod komputer go podpiąć? |
|
|
|
|
tomazzo666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sie 2011 Posty: 26 Skąd: RIO
|
Wysłany: 14 Styczeń 2012, 16:21
|
|
|
No i stało się, padł i mój mietek C200 kompressor z 96r.
Na zimno np po nocy idę i kręcę dziada rozrusznikiem i nie zapala, ale co ciekawe jak wrzucę jakiś bieg i bujnę go rozrusznikiem tak z 2 sek ( przejedzie na biegu może z 5 cm ) to po chwili odpala normalnie, aż do kolejnego odpalenia na zimno.
Może przerabiał ktoś już taki przypadek i coś podpowie ??
Ja obstawiam czujnik położenia wału, ale jak go sprawdzic ?? |
|
|
|
|
flywojt
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 14 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 18 Styczeń 2012, 12:55
|
|
|
Odświeżam temat. Dzisiaj mój CDIk umarł. Próbowałem godzinę i nie odpala. Wygląda to na problem ze stacyjką. Przekręcam kluczyk, świece się grzeją - próbuję odpalić cisza. Rozrusznik nie pyka, nic się nie dzieje. Dodatkowa jakiś problem z kierunkami i wycieraczkami. Jak pogmyram przy kluczyku, docisne go to kierunki zaczynają działać. Jak się zabrać za naprawę stacyjki, ew. wymianę? Znacie jakiegoś magika z okolic Opola, Nysy, Wrocławia? Bardzo proszę o pomoc! - Bez mietka jak bez ręki
Moja gwiazda to C220 CDI Esprit kombi z 1999 r.
Vin: WDB2021931F896063 |
|
|
|
|
tomazzo666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sie 2011 Posty: 26 Skąd: RIO
|
Wysłany: 20 Styczeń 2012, 17:16
|
|
|
heh a mój kompressorek się naprawił sam znowu bryka jak dawniej |
|
|
|
|
|