Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:19
Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub
Autor Wiadomość
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
  Wysłany: 13 Październik 2008, 14:18   Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub

:( Witam,proszę o pomoc-szukam schematu tylnego mostu w Mesiu C-klasa 250 TD,rocznik 1995.Muszę wymienić olej,bo zauważyłem wyciek,sprawdzałem poziom oleju i niestety ubywa go.Powiedzcie mi proszę czy wystarczy wymiana samych uszczelniaczy? Pozdrawiam.Dziękuję za wszelką pomoc. :)
Ostatnio zmieniony przez Camel- 14 Październik 2008, 11:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
guardian_angel 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 82
Skąd: Elbląg
Wysłany: 13 Październik 2008, 14:29   

http://anonymouse.org/cgi.../cat/oem_mb.asp

Wpisz swój VIN i będziesz mieć schematy.
_________________
C 200 KOMPRESSOR ELEGANCE '97 192 KM
WDB2020251F554909
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 13 Październik 2008, 14:59   

W którym miejscu masz wyciek?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
Wysłany: 13 Październik 2008, 15:31   

Krople oleju są pod tylnym dekielkiem mostu.

[ Dodano: 13 Październik 2008, 15:33 ]
guardian_angel -WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC-znalazłem.JESTEŚ WIELKI.THANKS
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 13 Październik 2008, 16:21   

Angelo40 napisał/a:
Krople oleju są pod tylnym dekielkiem mostu.

[ Dodano: 13 Październik 2008, 15:33 ]
guardian_angel -WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC-znalazłem.JESTEŚ WIELKI.THANKS


Dekielki bywają w zabawkach dla dzieci... Cieknie ci z wałka atakującego czy z półosi?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
Wysłany: 13 Październik 2008, 18:35   

Z wałka atakującego i spod uszczelniaczy.
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 13 Październik 2008, 20:06   

Angelo40 napisał/a:
i spod uszczelniaczy.


Rozumiem, że masz na myśli uszczelniacze półosi?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
guardian_angel 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 82
Skąd: Elbląg
Wysłany: 14 Październik 2008, 07:52   

Właśnie po to jest to forum :D
_________________
C 200 KOMPRESSOR ELEGANCE '97 192 KM
WDB2020251F554909
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
Wysłany: 14 Październik 2008, 08:09   

Daniel napisał/a:
Angelo40 napisał/a:
i spod uszczelniaczy.


Rozumiem, że masz na myśli uszczelniacze półosi?



Tak-chodzi o uszczelniacze półosi.
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 14 Październik 2008, 09:04   

Skoro już ustaliłeś skąd cieknie, to teraz trzeba wymienić simeringi :) I po kłopocie.

Robota nie jest skomplikowana, ale wymaga doświadczenia - zwłaszcza przy wymianie simeringu na wałku atakującym.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
  Wysłany: 14 Październik 2008, 09:38   Niutonometr

:( Witam Czcigodnych Fanów MB-Proszę o pomoc-mam zamiar wymienić uszczelniacze tylnego mostu,cieknie mi olej z wałka atakującego i półosi.Jakich mam użyć wartości mierzonych w Niutonometrach podczas dokręcania śrub,słyszałem,że jest to b.ważne podczas składania dyfera-z jaką siłą dokręcę śryby.Proszę o pomoc.Z góry dziękuję. :D
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 14 Październik 2008, 10:14   

Musisz przykręcić nakrętkę (tą która ustala napięcie łożysk wałka atakującego) z taką samą siłą z jaką ją odkręcisz - to tego będzie ci potrzebny klucz dynamometryczny.

[ Dodano: 14 Październik 2008, 10:18 ]
Ponadto o wymianie simeringu (i jak się to robi) było już pisane na forum.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 14 Październik 2008, 10:24   

Daniel napisał/a:
Musisz przykręcić nakrętkę (tą która ustala napięcie łożysk wałka atakującego) z taką samą siłą z jaką ją odkręcisz - to tego będzie ci potrzebny klucz dynamometryczny.
toś koleżko hameryke odkrył....


autor tematu chyab dobrze o tym wie ;) ze potrzebny bedzie klucz dynamometryczny
_________________


 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 14 Październik 2008, 10:31   

Axwell napisał/a:
toś koleżko hameryke odkrył....




autor tematu chyab dobrze o tym wie ;) ze potrzebny bedzie klucz dynamometryczny


Podałem sposób w jaki można ustalić moment z jakim trzeba przykręcić nakrętkę. Jest jeszcze inny, ale o tym już pisałem wcześniej na forum.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Październik 2008, 11:13   

Tematy zostały połączone - pozdrawiam.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,124 sekundy. Zapytań do SQL: 11