|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:19 |
Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub |
Autor |
Wiadomość |
dzik
Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 19 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 12:34
|
|
|
Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.
Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda. |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 13:24 Re: Niutonometr
|
|
|
Angelo40 napisał/a: | :( Witam Czcigodnych Fanów MB-Proszę o pomoc-mam zamiar wymienić uszczelniacze tylnego mostu,cieknie mi olej z wałka atakującego i półosi.Jakich mam użyć wartości mierzonych w Niutonometrach podczas dokręcania śrub,słyszałem,że jest to b.ważne podczas składania dyfera-z jaką siłą dokręcę śryby.Proszę o pomoc.Z góry dziękuję. |
Ja Ci podam dzisiaj wieczorem dane przykrecania srub. Mam ksiazke warsztatowa w domu. |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 14:24
|
|
|
dzik napisał/a: | Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.
Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda. |
Dzięki za podpowiedź,ale przejżałem książkę o której piszesz i niestety nie znalazłem tam informacji dotyczących tylnego mostu... |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 15:10
|
|
|
Angelo40 napisał/a: | dzik napisał/a: | Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.
Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda. |
Dzięki za podpowiedź,ale przejżałem książkę o której piszesz i niestety nie znalazłem tam informacji dotyczących tylnego mostu... |
Pisałem już o tym dwa razy, napiszę po raz trzeci (i ostatni) - najlepszym sposobem ponownego przykręcenia nakrętki jest zaznaczenie jej położenia i po wymianie simeringu przykręcenie jej na to samo miejsce - w ten sposób mamy pewność, że nakrętka jest tam gdzie fabryka ją ustaliła (lub poprzedni mechanik). Wprowadzanie jakichkolwiek zmian w naprężeniu łożysk wcześniej czy później spowoduje wycie mostu.
Jest to sposób prosty i jednocześnie pewny co do efektu. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 16 Październik 2008, 21:00
|
|
|
Daniel napisał/a: | Angelo40 napisał/a: | dzik napisał/a: | Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.
Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda. |
Dzięki za podpowiedź,ale przejżałem książkę o której piszesz i niestety nie znalazłem tam informacji dotyczących tylnego mostu... |
Pisałem już o tym dwa razy, napiszę po raz trzeci (i ostatni) - najlepszym sposobem ponownego przykręcenia nakrętki jest zaznaczenie jej położenia i po wymianie simeringu przykręcenie jej na to samo miejsce - w ten sposób mamy pewność, że nakrętka jest tam gdzie fabryka ją ustaliła (lub poprzedni mechanik). Wprowadzanie jakichkolwiek zmian w naprężeniu łożysk wcześniej czy później spowoduje wycie mostu.
Jest to sposób prosty i jednocześnie pewny co do efektu. |
Dzięki za pomoc.Dzisiaj posłużyłem się Twoimi cennymi wskazówkami i dokonałem wymiany uszczelniaczy-wszystko jest w porządku.Dzięki wielkie.Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,111 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|