Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:19
Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub
Autor Wiadomość
dzik 

Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: Białystok
Wysłany: 14 Październik 2008, 12:34   

Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.

Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda.
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 14 Październik 2008, 13:24   Re: Niutonometr

Angelo40 napisał/a:
:( Witam Czcigodnych Fanów MB-Proszę o pomoc-mam zamiar wymienić uszczelniacze tylnego mostu,cieknie mi olej z wałka atakującego i półosi.Jakich mam użyć wartości mierzonych w Niutonometrach podczas dokręcania śrub,słyszałem,że jest to b.ważne podczas składania dyfera-z jaką siłą dokręcę śryby.Proszę o pomoc.Z góry dziękuję. :D


Ja Ci podam dzisiaj wieczorem dane przykrecania srub. Mam ksiazke warsztatowa w domu.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
Wysłany: 14 Październik 2008, 14:24   

dzik napisał/a:
Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.

Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda.


Dzięki za podpowiedź,ale przejżałem książkę o której piszesz i niestety nie znalazłem tam informacji dotyczących tylnego mostu...
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 14 Październik 2008, 15:10   

Angelo40 napisał/a:
dzik napisał/a:
Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.

Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda.


Dzięki za podpowiedź,ale przejżałem książkę o której piszesz i niestety nie znalazłem tam informacji dotyczących tylnego mostu...


Pisałem już o tym dwa razy, napiszę po raz trzeci (i ostatni) - najlepszym sposobem ponownego przykręcenia nakrętki jest zaznaczenie jej położenia i po wymianie simeringu przykręcenie jej na to samo miejsce - w ten sposób mamy pewność, że nakrętka jest tam gdzie fabryka ją ustaliła (lub poprzedni mechanik). Wprowadzanie jakichkolwiek zmian w naprężeniu łożysk wcześniej czy później spowoduje wycie mostu.

Jest to sposób prosty i jednocześnie pewny co do efektu.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Angelo40 
Franek

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Pacanów
Wysłany: 16 Październik 2008, 21:00   

Daniel napisał/a:
Angelo40 napisał/a:
dzik napisał/a:
Wszystko jest opisane w książce "Sam naprawiam mercedesa" dostępna tu na forum, siła dokrecania , śruby, kolejność rozkręcania, miałem ten sam problem i wcześniej tez pisałem o tym. Kupujesz simmering najlepiej w MB koszt 26 zł i olej w innym sklepie, olej bez blokady dyferencjalu. Ja osobiście tego nie robilem zostawilem mechanikowi wymiana 100 zł.

Jeżeli sam naprawiasz auto to wydrukuj sobie książkę i będziesz miał wiele pytań z głowy i na pewno Ci sie przyda.


Dzięki za podpowiedź,ale przejżałem książkę o której piszesz i niestety nie znalazłem tam informacji dotyczących tylnego mostu...


Pisałem już o tym dwa razy, napiszę po raz trzeci (i ostatni) - najlepszym sposobem ponownego przykręcenia nakrętki jest zaznaczenie jej położenia i po wymianie simeringu przykręcenie jej na to samo miejsce - w ten sposób mamy pewność, że nakrętka jest tam gdzie fabryka ją ustaliła (lub poprzedni mechanik). Wprowadzanie jakichkolwiek zmian w naprężeniu łożysk wcześniej czy później spowoduje wycie mostu.

Jest to sposób prosty i jednocześnie pewny co do efektu.


Dzięki za pomoc.Dzisiaj posłużyłem się Twoimi cennymi wskazówkami i dokonałem wymiany uszczelniaczy-wszystko jest w porządku.Dzięki wielkie.Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,111 sekundy. Zapytań do SQL: 11