|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Problem z Skrzynia Biegow |
Autor |
Wiadomość |
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Październik 2008, 23:22 Problem z Skrzynia Biegow
|
|
|
Witam
Mam mianowicie taki problem ze przycisk E i S mi nie działa... W ogóle nie czuć żadnej różnicy po przełączeniu... Czy to coś poważnego?
Jak rozpoznać czy skrzynia chodzi w trybie Awaryjnym i jak ten tryb usunąć?
@Down
Może teraz być?... |
Ostatnio zmieniony przez Jordi 21 Październik 2008, 10:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 21 Październik 2008, 00:00
|
|
|
Jordi napisał/a: | przycisk E i S mi nie chodzi |
To prawidłowo, bo NIE MA NÓG |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2008, 14:01 Re: Problem z Skrzynia Biegow
|
|
|
Jordi napisał/a: | przycisk E i S mi nie działa... |
Po tych literkach wnoszę, że skrzynie masz 4-biegową
a jesli tak, to nie ma ona czegos takiego jak tryb awaryjny. To jest prosta skrzynia ze sterowaniem hydraulicznym, bez zadnej elektroniki.
Także nie przywiązywałbym wielkiej wagi skutków uzycia tego przełacznika. U mnie różnice w obu trybach są... powiedzmy... bardzo subtelne.
Jeśli zmienia biegi jak należy, nie szarpie, nie wyje, a olej nie cuchnie spalenizną to wszystko jest w porządku. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Październik 2008, 16:29
|
|
|
Nie szarpie jakoś mocniej czy coś... Ale jak mam na D i stoje w miejscu to są takie dragania... Poprzedni właściel (znajomy) mówił że to zaczeło się od tego jak mu wymienili Olej w skrzyni biegów... |
_________________ Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Październik 2008, 17:17
|
|
|
No to trzeba wymienić na ten właściwy. I sprawdzić poziom oleju.
Również uważam, że pomiędzy E a S są "subetlne" różnice, jednak wyczuwalne. S trzyma dłużej biegi, utrzymuje nieco wyższe obroty, żwawiej reaguje na pedał, szybciej redukuje, a bez kickdowna, dłużej ciągnie na każdym biegu przy 'desce' |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Październik 2008, 17:26
|
|
|
A u mnie właśnie nic się nie dzieje zero roznice...
Jaki olej polecacie do skrzyni biegow? I ile go wchodzi? |
_________________ Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Październik 2008, 17:40
|
|
|
Na trasie różnic nie będzie, ale w mieście, na jakiś ruchliwszych obwodnicach... Pojeździj trochę na S, potem na E, a potem znowu na S, i zobacz jak samochód przymula na E |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
phan
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 346 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Październik 2008, 23:25
|
|
|
Mam inną skrzynie, bo piecio biegową ale moge Ci napisać Jordi, tylko tyle że też mi się na początku zdawało że te przełączniki u mnie nie działają. Ale zrobiłem tak: wrzuciłem D przełącznik na S i pusciłem hamulec (bez gazu) auto kula sie bardzo wolno, a zrobiłem to samo na W i jechało szybciej lecz rozpedzało się wolniej, to samo jak mam na S jedzie wolno klikam na W i przyspiesza, dlatego że na W rusza z dwójki. |
_________________ W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359) |
|
|
|
|
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22 Październik 2008, 00:11
|
|
|
A u mnie wlasnie nic... Dzis bylem u kumpla ktory pracuje w ASO i powiedzial mi ze faktycznie cos nie dziala ten przycisk... Ale jutro bede rozkrecal drewienko zeby lampke wymienic to zobacze moze nie jest podlaczony |
_________________ Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
|
|
|
|
|
Jawelkiewicz
Paweł_S.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 217 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Październik 2008, 12:50
|
|
|
Spróbuj ruszyć pod górę bez dodawania gazu na jednym i drugim przełączeniu i zobacz czy jest różnica. |
_________________ C 220 CDI kombi automat 1999-był
W210 2.2CDI 2001
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 7
| |
|