Przesunięty przez: Camel- 19 Październik 2008, 10:53 |
demontaż poduszki pow kierowcy |
Autor |
Wiadomość |
Misiek275
michał
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 9 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 17 Październik 2008, 22:06 demontaż poduszki pow kierowcy
|
|
|
witam.
koledzy mam luz na kierownicy, tzn "chodzi" góra dól( szyba, podłoga), jakieś 2-3 mm, sprawdziłem połączenie z maglownicą (ten wałek pod plastikami w kabinie) ale tam jest oki.Dochodze do wniosku ze to moze mocowanie samej kierownicy.
No i tu mam zagadke, jak zdjąć poduszke aby nic nie zbabolić????jakie sa tam wkrety, jak to nalezy zrobić????
a moze ktoś z was miał też takie objawy??
POMOCY!!!!! |
|
|
|
|
zajac491
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 237 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 18 Październik 2008, 08:52
|
|
|
Witam z tyłu na kierownicy od strony licznia są dziurki i tam najprawdopodobniej będą 2 śrubki mocujące chyba 8 albo 10 odkręcasz je i powoli zdejmujesz poduchę ale uważaj na taśmę żebyś nie pociągnął mocno i nie zerwał |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 18 Październik 2008, 13:29
|
|
|
zapomniałes dodac najwazniejszego , tam sa torxy ( sr. na klucz torx) |
_________________
|
|
|
|
|
Misiek275
michał
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 9 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 18 Październik 2008, 16:33
|
|
|
dzieki.
jutro z rana biore sie za to.
mam nasdzieje ze to właśnie to bo zaczynam sie juz bac nim jedzic.
pozdrawiam |
|
|
|
|
jacekjjmixer
C220D Elegance E280
Pomógł: 38 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 1364 Skąd: Kalisz Wlkp
|
Wysłany: 18 Październik 2008, 16:37
|
|
|
Przed rozkrecaniem poduszki przydało by sie odłaczyk akumlator bo poźniej wyskoczy błąd na kompie |
_________________ WDB2102631B147784 nowa zabawka
WDB2021211A198370
|
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 18 Październik 2008, 16:45
|
|
|
Poza tym nie ten dział!! i było opisywane!!
do Wyrzutki. |
_________________
|
|
|
|
|
Misiek275
michał
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 9 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 19 Październik 2008, 11:20
|
|
|
witam.
no i dzisiaj od rana dzialalem, nic z tego nie wyszło.
wielowpust ktory wchodziw kierownice z drugiej strony "zamkniety" jest w jakiejs rurce, potem krzyżak, a na nim wszystko oki, luz jest wyczuwalny jak by miedzy kierownica a tym krzyzakiem.
czy na tym odcinku sa jakies łożyska czy inne materiały ktore mogłyby powodowac taki luz??
pozdrawiam |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 19 Październik 2008, 12:23
|
|
|
Misiek275 napisał/a: | witam.
no i dzisiaj od rana dzialalem, nic z tego nie wyszło.
wielowpust ktory wchodziw kierownice z drugiej strony "zamkniety" jest w jakiejs rurce, potem krzyżak, a na nim wszystko oki, luz jest wyczuwalny jak by miedzy kierownica a tym krzyzakiem.
czy na tym odcinku sa jakies łożyska czy inne materiały ktore mogłyby powodowac taki luz??
pozdrawiam |
Zobacz w EPC (www.detali.ru) |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Misiek275
michał
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 9 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 19 Październik 2008, 21:04
|
|
|
chyba cos zle wchodze na ta strone, poprosze jakies wskazówki.
pozdrawiam |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 22 Październik 2008, 00:34
|
|
|
Stara przypadłość tego modelu. Nie za dobrze wymyślono sposób regulacji luzu łożysk gónej części kolumny kierowniczej: jest to pierścień Segera na dolnym końcu wału kierownicy (nad pedałami) osadzony bez żadnego rowka bezpośrednio na wałku. Wystarczy przykładowo uderzyć młotkiem poosiowo w śrubę mocującą kierownicę (przy próbie jej odkręcenia)- i mamy luz gwarantowany natychmiastowo
Przy pewnej dozie sprytu luz można skasować bez demontażu - po odpowiednim "zaparciu" dociskając wspomniany pierścień. Wykonującym to pierwszy raz proponuję jednak demontaż gónej części wału i umieszczenie go w imadle. To nie jest trudna ani czasochłonna operacja... |
|
|
|
|
|