Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
19 Październik 2008, 10:53
demontaż poduszki pow kierowcy
Autor Wiadomość
Misiek275 
michał

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 9
Skąd: wejherowo
Wysłany: 17 Październik 2008, 22:06   demontaż poduszki pow kierowcy

witam.
koledzy mam luz na kierownicy, tzn "chodzi" góra dól( szyba, podłoga), jakieś 2-3 mm, sprawdziłem połączenie z maglownicą (ten wałek pod plastikami w kabinie) ale tam jest oki.Dochodze do wniosku ze to moze mocowanie samej kierownicy.
No i tu mam zagadke, jak zdjąć poduszke aby nic nie zbabolić????jakie sa tam wkrety, jak to nalezy zrobić????
a moze ktoś z was miał też takie objawy??
POMOCY!!!!!
 
 
 
zajac491 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 237
Skąd: olsztyn
Wysłany: 18 Październik 2008, 08:52   

Witam z tyłu na kierownicy od strony licznia są dziurki i tam najprawdopodobniej będą 2 śrubki mocujące chyba 8 albo 10 odkręcasz je i powoli zdejmujesz poduchę ale uważaj na taśmę żebyś nie pociągnął mocno i nie zerwał
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 18 Październik 2008, 13:29   

zapomniałes dodac najwazniejszego , tam sa torxy ( sr. na klucz torx)
_________________


 
 
Misiek275 
michał

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 9
Skąd: wejherowo
Wysłany: 18 Październik 2008, 16:33   

dzieki.
jutro z rana biore sie za to.
mam nasdzieje ze to właśnie to bo zaczynam sie juz bac nim jedzic.
pozdrawiam
 
 
 
jacekjjmixer 
C220D Elegance E280


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1364
Skąd: Kalisz Wlkp
Wysłany: 18 Październik 2008, 16:37   

Przed rozkrecaniem poduszki przydało by sie odłaczyk akumlator bo poźniej wyskoczy błąd na kompie
_________________
WDB2102631B147784 nowa zabawka :)


WDB2021211A198370
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 18 Październik 2008, 16:45   

Poza tym nie ten dział!! i było opisywane!!



do Wyrzutki.
_________________


 
 
Misiek275 
michał

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 9
Skąd: wejherowo
Wysłany: 19 Październik 2008, 11:20   

witam.
no i dzisiaj od rana dzialalem, nic z tego nie wyszło.
wielowpust ktory wchodziw kierownice z drugiej strony "zamkniety" jest w jakiejs rurce, potem krzyżak, a na nim wszystko oki, luz jest wyczuwalny jak by miedzy kierownica a tym krzyzakiem.
czy na tym odcinku sa jakies łożyska czy inne materiały ktore mogłyby powodowac taki luz??
pozdrawiam
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 19 Październik 2008, 12:23   

Misiek275 napisał/a:
witam.
no i dzisiaj od rana dzialalem, nic z tego nie wyszło.
wielowpust ktory wchodziw kierownice z drugiej strony "zamkniety" jest w jakiejs rurce, potem krzyżak, a na nim wszystko oki, luz jest wyczuwalny jak by miedzy kierownica a tym krzyzakiem.
czy na tym odcinku sa jakies łożyska czy inne materiały ktore mogłyby powodowac taki luz??
pozdrawiam


Zobacz w EPC (www.detali.ru)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Misiek275 
michał

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 9
Skąd: wejherowo
Wysłany: 19 Październik 2008, 21:04   

chyba cos zle wchodze na ta strone, poprosze jakies wskazówki.
pozdrawiam
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 19 Październik 2008, 21:11   

http://anonymouse.org/cgi...&Cat=44V&SID=46
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 22 Październik 2008, 00:34   

Stara przypadłość tego modelu. Nie za dobrze wymyślono sposób regulacji luzu łożysk gónej części kolumny kierowniczej: jest to pierścień Segera na dolnym końcu wału kierownicy (nad pedałami) osadzony bez żadnego rowka bezpośrednio na wałku. Wystarczy przykładowo uderzyć młotkiem poosiowo w śrubę mocującą kierownicę (przy próbie jej odkręcenia)- i mamy luz gwarantowany natychmiastowo :?
Przy pewnej dozie sprytu luz można skasować bez demontażu - po odpowiednim "zaparciu" dociskając wspomniany pierścień. Wykonującym to pierwszy raz proponuję jednak demontaż gónej części wału i umieszczenie go w imadle. To nie jest trudna ani czasochłonna operacja...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,069 sekundy. Zapytań do SQL: 7