Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
płyn do wspomagania
Autor Wiadomość
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 28 Styczeń 2013, 21:22   

Greg_G napisał/a:
Jaki płyn
Febi - żółty
Greg_G napisał/a:
też jest ten filterek
Nie
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 29 Styczeń 2013, 23:07   

Ile ? 1 litr, 2 ..?
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 29 Styczeń 2013, 23:20   

Mniej jak litr pewnie nie kupisz, a i tak pół Ci zostanie.
Mi zostało troszkę ponad pół litra po wymianie, a starałem się wywalić stary płyn ile się da.

Norma dla polifta 236.3, nr oryginału A000 989 88 03 10 (butelka 1l), cena w ASO około 60 zł
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 30 Styczeń 2013, 06:57   

http://www.iparts.pl/czes...8972-12377.html
Ten będzie OK? Spełnia normę i febi żółty?

Jak wymienialiście płyn, jak mam zamiar zrobić to jak 'kałboj' z ontario : 8)
http://www.youtube.com/watch?v=Pk6XvLupTBk
Wypompowuje on płyn, tłumacząc, że tym sposobem jest mniejsze ryzyko zapowietrzenia układu.
Macie jakiś inny sposób ?
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 30 Styczeń 2013, 11:57   

Greg_G napisał/a:
Ten będzie OK? Spełnia normę i febi żółty?
Tak . Ten sam jest w opakowaniach serwisowych za podwójną cenę.

[ Dodano: 30 Styczeń 2013, 12:06 ]
Greg_G napisał/a:
ryzyko zapowietrzenia układu.
To nie pompa ABS żeby sobie głowę zawracać zapowietrzeniem. Odkręcasz powrót odpalasz na moment auto, wysmarknie Ci płynu do butelki po coli ok 1 lit, zakręcasz przewód i wlewasz ok zbiornik do pełna, odpalasz auto i kręcisz kierą lewo - prawo do oporu, dolewasz płyn i ponownie aż do uzyskania odpowiedniego poziomu na bagneciku korka.
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2 Luty 2013, 21:53   

Wyciągnąłem wężykiem ile mogłem ze zbiorniczka, następnie odkreciłem ten przewód :

Nie wiele już schodziło, zacząłem kręcić kierownicą, trochę go wypluło, odpaliłem na moment, ruszyłem kierownicą- ciężko, zgasiłem, poskręcałem, wlałem świeży, pokręciłem kierownicą, potem odpaliłem i również kręciłem.

Nie wiem, mam nadzieje ze nic nie schrzaniłem, przejechałem się jeszcze i raczej żadnej różnicy nie czuje, może ciut ciszej się skręca na postoju.

No i litra na pewno nie wypuściłem z układu, wlałem trochę więcej niż 0.5 L świeżego płynu.... :roll:
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 3 Luty 2013, 10:26   

Greg_G napisał/a:
Wyciągnąłem wężykiem ile mogłem ze zbiorniczka, następnie odkreciłem ten przewód :
[url=http://s7.postimage....001.jpg]Obrazek[/url]
Nie wiele już schodziło, zacząłem kręcić kierownicą, trochę go wypluło, odpaliłem na moment, ruszyłem kierownicą- ciężko, zgasiłem, poskręcałem, wlałem świeży, pokręciłem kierownicą, potem odpaliłem i również kręciłem.

Nie wiem, mam nadzieje ze nic nie schrzaniłem, przejechałem się jeszcze i raczej żadnej różnicy nie czuje, może ciut ciszej się skręca na postoju.

No i litra na pewno nie wypuściłem z układu, wlałem trochę więcej niż 0.5 L świeżego płynu.... :roll:

Ja u siebie zmieniłem i myślę że to było jeszcze za późno. Jak było chłodniej i odpalałem samochód i z pół minuty to coć lekko rzęziło. Potem nawet gdy było cieplej. Jeszcze później zdarzyło się ze dwa razy że na zakręcie wspomaganie zadziałało słabiej. Wtedy zmieniłem olej i jak ręką odjął. Wszystkie dolegliwości przeszły.
Także wymieniajcie panowie dopuki nie jest za późno. U mnie jest czerwony olej, także jest w każdym sklepie. Wymiana prosta.
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 3 Luty 2013, 11:28   

Greg_G napisał/a:
odpaliłem na moment, ruszyłem kierownicą- ciężko,
A podniosłeś przód auta na kołki aby koła wisiały w powietrzu ?
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 3 Luty 2013, 15:06   

Nic nie podnosiłem, zobaczyłem ze bardzo ciężko i zgasiłem.
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,126 sekundy. Zapytań do SQL: 9