Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
jak całkowicie wyłączyć ASR w w202 200cdi
Autor Wiadomość
cierp 

Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 19
Skąd: w-wa
Wysłany: 23 Maj 2008, 02:49   jak całkowicie wyłączyć ASR w w202 200cdi

jak całkowicie wyłączyć ASR w w202 200cdi,macie jakiś patent bo przy wyłączeniu go i tak przy poślizgu zaczyna mrugać :(
_________________

WDB2021341A735883
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Maj 2008, 09:44   

Zaczyna mrugac informujac ciebie o utracie przyczepnosci, sam system nie dziala. Powinnes to wyczuc.
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Maj 2008, 09:48   

mrrocky napisał/a:
Zaczyna mrugac informujac ciebie o utracie przyczepnosci, sam system nie dziala. Powinnes to wyczuc.


nie zrozumiales pytania ;) kolega chce driftowac, a bezczelna lampka go denerwuje :)
 
 
cierp 

Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 19
Skąd: w-wa
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:12   

mrrocky dobrze zrozumiał ale przy poślizgu na drugim biegu czułem jak by mi coś przychamowało fure na winklu gdy zaczołem lecieć bokiem.hmm może moment na tym biegu się skończył... jak popada zrobie dokładniejszą probe,a swoją drogą to przesadzili z tą żarówą... dzięki
_________________

WDB2021341A735883
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:15   

Chyba jednak zrozumialem, i chcialbym miec taki przycisk.

A kolega pewnie chce robic to co ma w podpisie :)

nie przesadzili Cierp, c200cdi to nie driftowoz :)

PS mozliwe Cierp ze nadal przyhamowuje bo w nowszych MB po wylaczeniu kontroli trakcji ona nadal ingeruje ale slabiej. Nie myslalem ze w w202 juz tak jest :0
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
Ostatnio zmieniony przez mrrocky 23 Maj 2008, 10:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:19   

mrrocky napisał/a:
.

A kolega pewnie chce robic to co ma w podpisie :)



marzenia :D
 
 
Ali-En 
C36 AMG


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 234
Skąd: Opole
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:30   

A jak wylaczyc w C36 ???? Bo juz glowilismy sie nad tym dosc dlugo, nie ma w bezpiecznikach opisanej kontroli trakcji. U kumpla w S600 wylaczalismy, tam jest w bezpiecznikach ASR.
 
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:36   

nie masz przycisku z kolem na łańcuchach w desce ? (ani z napisalem ASR) jesli nie to zapomnij :) tez nie mam bezpiecznika od tego (u mnie ETS). Swoja droga w sportowym aucie typu AMG powinna byc taka opcja az sie wierzyc nie chce z nie ma.
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:45   

mrrocky napisał/a:
nie masz przycisku z kolem na łańcuchach w desce ? (ani z napisalem ASR) jesli nie to zapomnij :) tez nie mam bezpiecznika od tego (u mnie ETS). Swoja droga w sportowym aucie typu AMG powinna byc taka opcja az sie wierzyc nie chce z nie ma.


mercedes juz od kilku lat (w topowych modelach) promuje rozwiazanie w ktorym nie ma mozliwosci odłączenia kontroli trakcji - nawet poprzez bezpieczniki. mozna jednynie "przyćmić" uklad, ale calkowicie odlaczyc sie nie da
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:02   

Za co zawsze zbiera niepochlebne opinie. O ile w aucie dla kowalskiego moge to zrozumiec... ale w AMG ? litosci!

PS. powtórzyłeś to co napisalem wyzej....
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:11   

mrrocky napisał/a:
Za co zawsze zbiera niepochlebne opinie. O ile w aucie dla kowalskiego moge to zrozumiec... ale w AMG ? litosci!


te ograniczenie stosowane przez MB nie przeszkadza w jezdzie, nawet tej "wyscigowej"

natomiast, jezeli ktos chce sobie podriftowac, to niech BMW kupi - tam ciagle mozna odlaczyc ESP calkowicie
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:13   

Danie napisał/a:
te ograniczenie stosowane przez MB nie przeszkadza w jezdzie, nawet tej "wyscigowej"
jak widac u kolegi wyzej, przeszkadza, a drifting jest jedna z dyscyplin sportowych ktora zdobywa popularnosc juz od jakiegos czasu w polsce :)
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:18   

oczywiście ;)
 
 
Ali-En 
C36 AMG


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 234
Skąd: Opole
Wysłany: 23 Maj 2008, 13:41   

Nie mam takiego przycisku. A driftowac akurat nie chce. Na zawodach na 1/4 mili strasznie mnie mulilo po przerzuceniu z 1 na 2, wrecz obroty spadaly do 2 tys i dwa razy zostalem objechany przez diesla :roll: Potem jakos to dopracowalem i mniej gazu na starcie, tyle ze przez to byl lekko przymulajacy start :/
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Maj 2008, 13:49   

Ali-En napisał/a:
Nie mam takiego przycisku. A driftowac akurat nie chce. Na zawodach na 1/4 mili strasznie mnie mulilo po przerzuceniu z 1 na 2, wrecz obroty spadaly do 2 tys i dwa razy zostalem objechany przez diesla :roll: Potem jakos to dopracowalem i mniej gazu na starcie, tyle ze przez to byl lekko przymulajacy start :/


to co opisujesz, to jest klasyczna sytuacja w ktorej zostaje zerwana przyczepnosc i interweniuje ASR - gdyby go nie bylo, to bys spalił oponę

jak sam zauwazyles, umiejetne operowanie gazem zalatwia sprawe.

ja nie wnikam, na jakich oponach jezdzisz, ale moze trzeba na 1/4 mili je zmienic na bardziej przyczepne?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,136 sekundy. Zapytań do SQL: 10