jak całkowicie wyłączyć ASR w w202 200cdi |
Autor |
Wiadomość |
cierp
Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 19 Skąd: w-wa
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 02:49 jak całkowicie wyłączyć ASR w w202 200cdi
|
|
|
jak całkowicie wyłączyć ASR w w202 200cdi,macie jakiś patent bo przy wyłączeniu go i tak przy poślizgu zaczyna mrugać |
_________________
WDB2021341A735883
|
|
|
|
|
mrrocky
Grupa 3-miasto
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 1571 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 09:44
|
|
|
Zaczyna mrugac informujac ciebie o utracie przyczepnosci, sam system nie dziala. Powinnes to wyczuc. |
_________________ s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 09:48
|
|
|
mrrocky napisał/a: | Zaczyna mrugac informujac ciebie o utracie przyczepnosci, sam system nie dziala. Powinnes to wyczuc. |
nie zrozumiales pytania kolega chce driftowac, a bezczelna lampka go denerwuje |
|
|
|
|
cierp
Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 19 Skąd: w-wa
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:12
|
|
|
mrrocky dobrze zrozumiał ale przy poślizgu na drugim biegu czułem jak by mi coś przychamowało fure na winklu gdy zaczołem lecieć bokiem.hmm może moment na tym biegu się skończył... jak popada zrobie dokładniejszą probe,a swoją drogą to przesadzili z tą żarówą... dzięki |
_________________
WDB2021341A735883
|
|
|
|
|
mrrocky
Grupa 3-miasto
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 1571 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:15
|
|
|
Chyba jednak zrozumialem, i chcialbym miec taki przycisk.
A kolega pewnie chce robic to co ma w podpisie
nie przesadzili Cierp, c200cdi to nie driftowoz
PS mozliwe Cierp ze nadal przyhamowuje bo w nowszych MB po wylaczeniu kontroli trakcji ona nadal ingeruje ale slabiej. Nie myslalem ze w w202 juz tak jest :0 |
_________________ s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D |
Ostatnio zmieniony przez mrrocky 23 Maj 2008, 10:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:19
|
|
|
mrrocky napisał/a: | .
A kolega pewnie chce robic to co ma w podpisie
|
marzenia |
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:30
|
|
|
A jak wylaczyc w C36 ???? Bo juz glowilismy sie nad tym dosc dlugo, nie ma w bezpiecznikach opisanej kontroli trakcji. U kumpla w S600 wylaczalismy, tam jest w bezpiecznikach ASR. |
|
|
|
|
mrrocky
Grupa 3-miasto
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 1571 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:36
|
|
|
nie masz przycisku z kolem na łańcuchach w desce ? (ani z napisalem ASR) jesli nie to zapomnij tez nie mam bezpiecznika od tego (u mnie ETS). Swoja droga w sportowym aucie typu AMG powinna byc taka opcja az sie wierzyc nie chce z nie ma. |
_________________ s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 10:45
|
|
|
mrrocky napisał/a: | nie masz przycisku z kolem na łańcuchach w desce ? (ani z napisalem ASR) jesli nie to zapomnij tez nie mam bezpiecznika od tego (u mnie ETS). Swoja droga w sportowym aucie typu AMG powinna byc taka opcja az sie wierzyc nie chce z nie ma. |
mercedes juz od kilku lat (w topowych modelach) promuje rozwiazanie w ktorym nie ma mozliwosci odłączenia kontroli trakcji - nawet poprzez bezpieczniki. mozna jednynie "przyćmić" uklad, ale calkowicie odlaczyc sie nie da |
|
|
|
|
mrrocky
Grupa 3-miasto
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 1571 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:02
|
|
|
Za co zawsze zbiera niepochlebne opinie. O ile w aucie dla kowalskiego moge to zrozumiec... ale w AMG ? litosci!
PS. powtórzyłeś to co napisalem wyzej.... |
_________________ s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:11
|
|
|
mrrocky napisał/a: | Za co zawsze zbiera niepochlebne opinie. O ile w aucie dla kowalskiego moge to zrozumiec... ale w AMG ? litosci! |
te ograniczenie stosowane przez MB nie przeszkadza w jezdzie, nawet tej "wyscigowej"
natomiast, jezeli ktos chce sobie podriftowac, to niech BMW kupi - tam ciagle mozna odlaczyc ESP calkowicie |
|
|
|
|
mrrocky
Grupa 3-miasto
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 1571 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:13
|
|
|
Danie napisał/a: | te ograniczenie stosowane przez MB nie przeszkadza w jezdzie, nawet tej "wyscigowej" | jak widac u kolegi wyzej, przeszkadza, a drifting jest jedna z dyscyplin sportowych ktora zdobywa popularnosc juz od jakiegos czasu w polsce |
_________________ s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 11:18
|
|
|
oczywiście |
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 13:41
|
|
|
Nie mam takiego przycisku. A driftowac akurat nie chce. Na zawodach na 1/4 mili strasznie mnie mulilo po przerzuceniu z 1 na 2, wrecz obroty spadaly do 2 tys i dwa razy zostalem objechany przez diesla Potem jakos to dopracowalem i mniej gazu na starcie, tyle ze przez to byl lekko przymulajacy start :/ |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 13:49
|
|
|
Ali-En napisał/a: | Nie mam takiego przycisku. A driftowac akurat nie chce. Na zawodach na 1/4 mili strasznie mnie mulilo po przerzuceniu z 1 na 2, wrecz obroty spadaly do 2 tys i dwa razy zostalem objechany przez diesla Potem jakos to dopracowalem i mniej gazu na starcie, tyle ze przez to byl lekko przymulajacy start :/ |
to co opisujesz, to jest klasyczna sytuacja w ktorej zostaje zerwana przyczepnosc i interweniuje ASR - gdyby go nie bylo, to bys spalił oponę
jak sam zauwazyles, umiejetne operowanie gazem zalatwia sprawe.
ja nie wnikam, na jakich oponach jezdzisz, ale moze trzeba na 1/4 mili je zmienic na bardziej przyczepne? |
|
|
|
|
|