Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 18:04
stuki w zawieszeniu
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 25 Luty 2013, 21:42   

To ta w miejscu łaczenia amorka z whaczem, ewentualnie te na górze, na nadkolu
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
ogon1992 
W202 CDI 125KM Sport

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26 Luty 2013, 13:59   

Sprawdziłem i tak ta w miejscu łączenia amorka z wahaczem jest ok nie ma żadnego luzu między śrubą i tą tuleją a po wyjęciu amorka okazało się ze te dwie w mocowaniu na górze też są dobre.

Ręce mi opadają juz nie wiem gdzie tego szukać :(
_________________
S202 CDI 125KM 1999r. Sport
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Marzec 2013, 09:40   

Mogłeś sprawdzić na wyciągnietym amortyzatorze czy nie posiada luzu, ew. czy nie stuka.
Poza tym nie zrobiłeś podstawowej rzeczy: stabilizatora. Zmień gumy przy wahaczach i stukanie zniknie ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 22 Marzec 2013, 12:51   

Witam, w tym roku mam zamiar wymieniać dolne sworznie wahacza. Czy potem trzeba ustawiać zbieżność i geometrię ?
 
 
ogon1992 
W202 CDI 125KM Sport

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Marzec 2013, 23:58   

Nie nie trzeba bo sworzeń ma swoje stałe jedno miejsce.

Camel dzięki miałem właśnie ostatnio pisać. Tak jak mówisz okazało się że gumy na łączniku były juz wyrobione i to stukało :)
_________________
S202 CDI 125KM 1999r. Sport
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Marzec 2013, 14:01   

adamd napisał/a:
Witam, w tym roku mam zamiar wymieniać dolne sworznie wahacza. Czy potem trzeba ustawiać zbieżność i geometrię ?

Niestety trzeba.
Możesz wymienić jeden i skorygować zbieżność tak, żeby kierownica wróciła do pozycji "na wprost" a potem wymienić drugi i zrobić to samo.
Lub zmienić dwa i od razu jechać na geometrię.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 28 Marzec 2013, 16:30   

Camel- napisał/a:
adamd napisał/a:
Witam, w tym roku mam zamiar wymieniać dolne sworznie wahacza. Czy potem trzeba ustawiać zbieżność i geometrię ?

Niestety trzeba.
Możesz wymienić jeden i skorygować zbieżność tak, żeby kierownica wróciła do pozycji "na wprost" a potem wymienić drugi i zrobić to samo.
Lub zmienić dwa i od razu jechać na geometrię.

Racja. Trzeba. Wymieniałem i wiem. Co innego przy MB W201/124 tam sworznie są wprasowywane i nie ma możliwości żeby zbieżność się zmieniła. Tu jest wkręcany z boku i dociągany śrubą i jest mała szansa żeby wkręcił się tak samo jak stary.
 
 
 
Tomek 007 
W211 E220 cdi 150KM

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 123
Skąd: okolice Tarnowa
Wysłany: 2 Sierpień 2013, 19:58   

Witam.
Mam nietypowy problem z przekładnią. Kiedy koła mam na wprost luz na kole kierownicy jest w normie, przekładnia trochę klepie ale to standard.
Gorzej jest gdy skręcę koła w lewo lub w prawo, wtedy słychać wyraźny stuk w okolicy przekładni, do tego czuć luz w miejscu gdzie przykręcony jest ''wąs'' łączący przekładnie z drążkiem.
Czy jest to koniec przekładni, rozglądać się za ''nową'' używką ??

Dodam że jestem świeżo po wymianie sworzni na wahaczach i drążka poprzecznego, więc nie ma tam już co stukać.
_________________
S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,144 sekundy. Zapytań do SQL: 10