Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Dmuchawa
Autor Wiadomość
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 4 Marzec 2009, 10:20   

!Łukasz! napisał/a:
Geniek napisał/a:
Ciekawe czym to jest spowodowane?

Siła bezwładnościowa podczas hamowania działa na na dmuchawę i zaczyna popiskiwać


Siła bezwładnościowa NIE PISZCZY

PISZCZY to:

btx napisał/a:
wentylator umieszczony jest na tulejkach, gdy te tulejki sie wyrobia to podczas skretu przechyla sie oska wentylatora i ociera o tulejki wyrobione i popiskuje wentylator.
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 4 Marzec 2009, 11:29   

Cytat:
Siła bezwładnościowa NIE PISZCZY

Nie no Marcin Pop., łapiesz mnie za słówka :)
Siła bezwładnościowa buczy :mrgreen:
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 5 Marzec 2009, 15:51   

Witam. Jestem pewien że to wentylator, bo jak go wyłacze to nic nie piszczy. Jeszcze raz spytam czy dużo roboty z wymianą , naprawą, i co bym musiał wymienić lub nasmarować?
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
Mucha 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Wrzesień 2009, 20:52   

Witam.

Chyba pada mi dmuchawa. Biegi dmuchawy działają tylko 1 i 2. Nic nie piszczy nie skrzeczy itp itd jak to czytałem w innych postach. Czy rzeczą odpowiedzialną za biegi jest ta rzecz?? http://allegro.pl/item720...02_c_klasa.html

Czy może jeż o którym mowa w innych postach. Prosił bym o fotkę tego jeża bo nie mam pojęcia jak to nawet wygląda :) A zima idzie więc nawiew większy na pewno się przyda :)

Pozdrawiam :mb:
_________________
W202 C220 110kW 210Nm 150 KM Esprit M111.961
 
 
 
maciek666pl

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Jarocin
Wysłany: 12 Listopad 2009, 20:16   

Witam

dołączę się do tematu

Jakiś czas temu wentylator od nawiewu popiskiwał na 1,2,3 biegu. Potem padła prawa żarówka w panelu. A od wczoraj wentylator w ogóle nie działa na żadnych obrotach...

Czy wystarczy przeczyścić wentylator od środka?? Gdzie kupić takie żarówki do panelu??

Z góry dziękuję

ps. c180 classic 96 :D
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 3 Listopad 2015, 12:06   

Odgrzewam kotleta :D Otóż wentylator piszczy u mnie na biegach 1,2,3... Wczoraj go rozebrałem to psiknąłem z jednej i z drugiej strony, ale niestety nic to nie dało... Czy jest jakiś inny sposób jak to zrobić żeby przestało piszczeć, bo już wytrzymać nie idzie. Niby przeczytałem cały wątek ale jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Czy da się go jakoś rozebrać, czy lepiej oddać do fachowca? Dodam, że gdy wyłącze nawiew albo będzie mocny od 4 biegu w górę to jest okej, ale niestety najczęściej jeżdżę na biegu 2, więc trochę mnie już to irytuje.
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
karmel3 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 283
Skąd: Racibórz
Wysłany: 3 Listopad 2015, 16:26   

Jednak zabrałeś się za to szybciej niż ja :P
Mi do piszczenia dodatkowo doszła świrująca prędkość wentylatora więc póki co się wstrzymuję z samym wentylatorem muszę cały panel ogarnąć :/
Daj znać czy udało Ci się jakoś poradzić z tym piszczeniem...
_________________
"Naucz swoje dziecko miłości do Mercedesów, nie będzie miało pieniędzy na narkotyki"

C230K 97' WDB2020241F662105 --> Bordeaux Kompresor
EX:C220D 95' WDB2021211A324542
 
 
Piotrek.sz 

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 555
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 3 Listopad 2015, 19:39   

A jak na wszystkich biegach ma niskie obroty, przy samym przełączaniu na moment dmucha mocniej to winny ten panel z regulatorami czy jeżyk?
_________________
Po sześciu latach z Omegą czas na C klasę:)
C 220 CDI kombi, automat Esprit Selection, 1999r.
WDB2021931F896447

 
 
 
michele

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 253
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Marzec 2016, 10:00   

Panowie, to wrzucę Wam swoje przeżycia oraz informacje o tym co i jak.
Ogólnie tuleje są samosmarujące, więc nie powinno być problemów z ich smarowaniem, Jednak z czasem sama oś zaczyna nalatywać rdzą, która niestety szlifuje tuleje i powstaje problem - tuleja jest miękka,

U mnie objawy Mucka skończyły się tym, że jednej tulei nie było, a wyrobiona tuleja spowodowała zaczęcie ścierania się okładzin magnesowych w silniku. Efekt - czeka mnie wymiana całego silnika, lub regeneracja.

Na allegro sam silnik - prawie nie osiągalny, są różne, ale rzadko się zdarza taki jaki ja mam, a stan w cale nie lepszy.

Dorwałem silnik z W124, który pasuje do mojego, jest mało przejechany, ale niestety ma lewe obroty. Ja mam prawe. Zastanawiam się, czy jak włożę z anglika kratki dmuchawy, to czy to mi zadziała, albo zostawię łopatki z W124 (niestety łopatek nie mam, aby sprawdzić)?

W ogóle z forum wiem, że dmuchawa z anglika nie pasuje do europejczyka, zastanawiam się, dlaczego? Jeśli jedno i drugie wyrzuca powietrze (odpowiednia strona łopatek), to powinna pasować - nie mówię o koszyku, bo to wiadomo, że jest inny.
_________________
C250 Diesel '93 WDB2021251A010620
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 10