|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Dmuchawa |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 4 Marzec 2009, 10:20
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | Geniek napisał/a:
Ciekawe czym to jest spowodowane?
Siła bezwładnościowa podczas hamowania działa na na dmuchawę i zaczyna popiskiwać |
Siła bezwładnościowa NIE PISZCZY
PISZCZY to:
btx napisał/a: | wentylator umieszczony jest na tulejkach, gdy te tulejki sie wyrobia to podczas skretu przechyla sie oska wentylatora i ociera o tulejki wyrobione i popiskuje wentylator. |
|
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 4 Marzec 2009, 11:29
|
|
|
Cytat: | Siła bezwładnościowa NIE PISZCZY |
Nie no Marcin Pop., łapiesz mnie za słówka
Siła bezwładnościowa buczy |
|
|
|
|
devil.zomo
moja pierwsza
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 140 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 5 Marzec 2009, 15:51
|
|
|
Witam. Jestem pewien że to wentylator, bo jak go wyłacze to nic nie piszczy. Jeszcze raz spytam czy dużo roboty z wymianą , naprawą, i co bym musiał wymienić lub nasmarować? |
_________________ 2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE
|
|
|
|
|
Mucha
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 97 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2009, 20:52
|
|
|
Witam.
Chyba pada mi dmuchawa. Biegi dmuchawy działają tylko 1 i 2. Nic nie piszczy nie skrzeczy itp itd jak to czytałem w innych postach. Czy rzeczą odpowiedzialną za biegi jest ta rzecz?? http://allegro.pl/item720...02_c_klasa.html
Czy może jeż o którym mowa w innych postach. Prosił bym o fotkę tego jeża bo nie mam pojęcia jak to nawet wygląda A zima idzie więc nawiew większy na pewno się przyda
Pozdrawiam |
_________________ W202 C220 110kW 210Nm 150 KM Esprit M111.961 |
|
|
|
|
maciek666pl
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 12 Listopad 2009, 20:16
|
|
|
Witam
dołączę się do tematu
Jakiś czas temu wentylator od nawiewu popiskiwał na 1,2,3 biegu. Potem padła prawa żarówka w panelu. A od wczoraj wentylator w ogóle nie działa na żadnych obrotach...
Czy wystarczy przeczyścić wentylator od środka?? Gdzie kupić takie żarówki do panelu??
Z góry dziękuję
ps. c180 classic 96 |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 3 Listopad 2015, 12:06
|
|
|
Odgrzewam kotleta Otóż wentylator piszczy u mnie na biegach 1,2,3... Wczoraj go rozebrałem to psiknąłem z jednej i z drugiej strony, ale niestety nic to nie dało... Czy jest jakiś inny sposób jak to zrobić żeby przestało piszczeć, bo już wytrzymać nie idzie. Niby przeczytałem cały wątek ale jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Czy da się go jakoś rozebrać, czy lepiej oddać do fachowca? Dodam, że gdy wyłącze nawiew albo będzie mocny od 4 biegu w górę to jest okej, ale niestety najczęściej jeżdżę na biegu 2, więc trochę mnie już to irytuje. |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
karmel3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 283 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 3 Listopad 2015, 16:26
|
|
|
Jednak zabrałeś się za to szybciej niż ja
Mi do piszczenia dodatkowo doszła świrująca prędkość wentylatora więc póki co się wstrzymuję z samym wentylatorem muszę cały panel ogarnąć :/
Daj znać czy udało Ci się jakoś poradzić z tym piszczeniem... |
_________________ "Naucz swoje dziecko miłości do Mercedesów, nie będzie miało pieniędzy na narkotyki"
C230K 97' WDB2020241F662105 --> Bordeaux Kompresor
EX:C220D 95' WDB2021211A324542 |
|
|
|
|
Piotrek.sz
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 555 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 3 Listopad 2015, 19:39
|
|
|
A jak na wszystkich biegach ma niskie obroty, przy samym przełączaniu na moment dmucha mocniej to winny ten panel z regulatorami czy jeżyk? |
_________________ Po sześciu latach z Omegą czas na C klasę:)
C 220 CDI kombi, automat Esprit Selection, 1999r.
WDB2021931F896447
|
|
|
|
|
michele
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 253 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Marzec 2016, 10:00
|
|
|
Panowie, to wrzucę Wam swoje przeżycia oraz informacje o tym co i jak.
Ogólnie tuleje są samosmarujące, więc nie powinno być problemów z ich smarowaniem, Jednak z czasem sama oś zaczyna nalatywać rdzą, która niestety szlifuje tuleje i powstaje problem - tuleja jest miękka,
U mnie objawy Mucka skończyły się tym, że jednej tulei nie było, a wyrobiona tuleja spowodowała zaczęcie ścierania się okładzin magnesowych w silniku. Efekt - czeka mnie wymiana całego silnika, lub regeneracja.
Na allegro sam silnik - prawie nie osiągalny, są różne, ale rzadko się zdarza taki jaki ja mam, a stan w cale nie lepszy.
Dorwałem silnik z W124, który pasuje do mojego, jest mało przejechany, ale niestety ma lewe obroty. Ja mam prawe. Zastanawiam się, czy jak włożę z anglika kratki dmuchawy, to czy to mi zadziała, albo zostawię łopatki z W124 (niestety łopatek nie mam, aby sprawdzić)?
W ogóle z forum wiem, że dmuchawa z anglika nie pasuje do europejczyka, zastanawiam się, dlaczego? Jeśli jedno i drugie wyrzuca powietrze (odpowiednia strona łopatek), to powinna pasować - nie mówię o koszyku, bo to wiadomo, że jest inny. |
_________________ C250 Diesel '93 WDB2021251A010620 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|