Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 12:04
nie chce odpalac zimny 2.5 TD
Autor Wiadomość
marcin.mmz 
((======))


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 148
Skąd: mińsk mazowiecki
Wysłany: 15 Listopad 2008, 07:21   

problem wydaje mi się rozwiązany tzn. zdjagnozowany, spojrzałem rano pod maskę i przy kreceniu rozrusznikiem ze wszystkich przewodów przy pompie nie leci paliwo tylko powietrze, przewody są twarde i luźne. jako że nie znam sie na mechanice wogóle to musze podjechac na warsztat, powiedzcie jakie mniej wiecej powinne by koszta wymiany tych przewodów?
_________________
__C-klasa W202 1996r 2.5TD__
WDB2021281F399060
SUPB01CEHTW816951 - auto żonki
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 15 Listopad 2008, 07:30   

to zależy na jak uczciwego mechanika trafisz, mi chcieli pompę bosha wymieniać :mrgreen:
musisz się przygotować na min 400zł wraz z robocizną (dużo o-ringów do wymiany, ciężkie dojście do niektórych, w najlepszym wypadku trzeba będzie uszczelniać króćce pompy bo z sekcji po pompie też pewnie ci cieknie...)
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
dawid 


Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 41
Skąd: CZARNE/ KOSZALIN
Wysłany: 15 Listopad 2008, 08:03   

akurat mam ten sam problem rano jak przy odpalaniu nie dam mu gazu do konca to odpali tylko na chwile. ale jak depne pedal w podloge zalapie i juz chodzi.... uklad paliwowy jest nieszczelny i łapie powietrze... mialem jeszcze wyciek z króćca przy pompie, ale mechanik mi to tak na szybkiego na chwile naprawil. Pod jeden z oringów nawinął nitkę i przestało wyciekać paliwo. Ale problem z odpalaniem pozostał. Oringi są już twarde i trzeba je wymienić. Wczoraj odwiedziłem ASO :mb: i zakupiłem oringi. Pan z serwisu naliczył,że potrzebuje ich 9 sztuk.
sztuka 3zł. zaraz jade do mechaniora żeby wymienił. No i jutro rano zobaczymy jak odpali.....pozdrawiam :lol: :lol: :lol:
_________________
C 220 CDI ESPRIT 98'
WDB2021331F747776
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 15 Listopad 2008, 08:57   

dawid napisał/a:
Pan z serwisu naliczył,że potrzebuje ich 9 sztuk.

najlepiej kupić w ASO jeden o-ring, albo z auta wyciągnąć jeden. w zwykłym sklepie o-ringi są po 0,70zł ponoć ;)
jeszcze co do nich: mi pan Antonii :mrgreen: w ASO zalecił kupno nadwymiarowych o-ringów w kolorze zielonym. są grubsze i ciaśniej siedzi w gnieździe
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
dawid 


Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 41
Skąd: CZARNE/ KOSZALIN
Wysłany: 15 Listopad 2008, 10:47   

cracof napisał/a:
mi pan Antonii :mrgreen: w ASO zalecił kupno nadwymiarowych o-ringów w kolorze zielonym. są grubsze i ciaśniej siedzi w gnieździe

dokładnie takie kupiłem zielone.... jestem już po wymianie okazało się, że potrzebnych było 10sztuk. :!: :!: :D
_________________
C 220 CDI ESPRIT 98'
WDB2021331F747776
 
 
daniello19

Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 22
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Listopad 2008, 10:37   

Miałem podobny problem i już udało mi sie go naprawić. Jeżeli chodzi o oringi to jest ich 11 a nie jak ktoś napisal powyzej ze 8. Jezeli chcesz aby to dzialalo to zakup oryginalne a nie jakies tam badziejstwo tanie ( koszt oryginalnego to 8zł ).
Ale najlepiej Ci radze zakupić i wymienić całe wężyki. Kupując wężyk masz już w komplecie razem z oringami. Musisz wymienić 5 wężyków koszt sztuki to ok. 35 zł
Dodatkowo wymień filterek wstępny paliwa tam jest również uszczelka, która sie wyrabia koszt 15 zł.
Sam wszystko sobie wymienisz, zaden problem zajmie Ci to max 2 godz
I będzie chodził jak pszczółka :)
_________________
Daniello
C250 ELEGANC
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 16 Listopad 2008, 10:48   

daniello19 napisał/a:
akup oryginalne a nie jakies tam badziejstwo tanie ( koszt oryginalnego to 8zł ).

orygnalny o-ring = o-ring ze sklepu + woreczek + najlejka ASO. tak się robi czego byłem świadkiem. jedno znane mi ASO kupuje o-ringi w sklepie nieopodal, potem mają przebitkę 1200%

daniello19 napisał/a:
Ale najlepiej Ci radze zakupić i wymienić całe wężyki. Kupując wężyk masz już w komplecie razem z oringami. Musisz wymienić 5 wężyków koszt sztuki to ok. 35 zł

jeśli masz za dużo kasy, to najlepiej kup nowe auto :) wężyki są na tyle sztywne, że z nimi nic się nie dzieje, plastikowe końcówki zaczepy również rzadko się psują. jaki sens pytam się?

daniello19 napisał/a:
Dodatkowo wymień filterek wstępny paliwa tam jest również uszczelka

dosyć istotna uwaga
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
marcin.mmz 
((======))


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 148
Skąd: mińsk mazowiecki
Wysłany: 17 Listopad 2008, 17:46   

No i wyszedł nastepny problem, oringi i przewody przy pompie wymienione i nadal auto nie chodzi, robił to kolega który nie jest pompiarzem i stwierdził że to będzie wina pompy i cieknie z jakiegoś czujnika, na dole pompy, przez to twierdzi że układ jest nieszczelny i dlatego niechodzi. Co to może byc panowie?

I jeszcze druga sprawa, mam skrzynie automat i czy moge auto holowac? ok 5-7km musze.
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 17 Listopad 2008, 19:07   

marcin.mmz napisał/a:
czy moge auto holowac? ok 5-7km


MOŻESZ - dźwignia biegów na "N", max prędkość 50km/h, max odległość 50 km .
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
daniello19

Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 22
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Listopad 2008, 23:14   

marcin.mmz napisał/a:
No i wyszedł nastepny problem, oringi i przewody przy pompie wymienione i nadal auto nie chodzi, robił to kolega który nie jest pompiarzem i stwierdził że to będzie wina pompy i cieknie z jakiegoś czujnika, na dole pompy, przez to twierdzi że układ jest nieszczelny i dlatego niechodzi. Co to może byc panowie?

I jeszcze druga sprawa, mam skrzynie automat i czy moge auto holowac? ok 5-7km musze.


A czy wymienłeś wszystkie 5 wężyki??? I filterek wstępny paliwa wraz z założeniem na nim nowej uszczelki???
Ja miałem ten sam problem, że leciało mi paliwo pod pompą. I po wymianie tego wszystkiego jest już Ok i nic nie leci

Pozdrawiam
_________________
Daniello
C250 ELEGANC
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 17 Listopad 2008, 23:30   

daniello19 napisał/a:
A czy wymienłeś wszystkie 5 wężyki?

Ja w swojej :mb: doliczyłem się sześciu. Oprócz tego dostałem oring do filtra wstępnego i do zaworu stop.
 
 
marcin.mmz 
((======))


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 148
Skąd: mińsk mazowiecki
Wysłany: 18 Listopad 2008, 07:03   

wężyki mój kolega stwierdził że są dobre i wymienił tylko oringi ale właśnie nie wiem czy wszystkie a wyciek mam z tego czegoś :

może ktoś mi powiedziec co to jest?czy mam to całe do wyrzucenia czy tam jest jakaś uszczelka?
_________________
__C-klasa W202 1996r 2.5TD__
WDB2021281F399060
SUPB01CEHTW816951 - auto żonki
 
 
Serwus84 

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Listopad 2008, 09:11   

ja miałem podobny problem, z rana mi nie palił, na początku wymieniłem jeden przewód od baku bo był dziurawy potem okazało sie ze drugi jakiś tez aż w końcu wymieniłem wszystkie na nowe oprócz jednego bo nie było w sklepie ale pali jak złoto tylko cieknie mi trochę ropa z pod przewodów wysokiego ciśnienia co idą od pompy i to mnie wkurza aktualnie, możne wiecie czy to skomplikowana sprawa
_________________
C250TD Elegance `96
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 18 Listopad 2008, 10:26   

marcin.mmz napisał/a:
może ktoś mi powiedziec co to jest?czy mam to całe do wyrzucenia czy tam jest jakaś uszczelka?

To jest właśnie zawór stop (immobiliser) - było o tym na forum, całkiem niedawno. W środku siedzi oring, który też powinieneś wymienić. Jednak czasem zdarza się, że zawór nadaje się tylko do wymiany - koszt ok. 500 PLN.

Masz tą fotkę w większym rozmiarze? ;)
 
 
mateusz1986 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 56
Skąd: slupsk
Wysłany: 18 Listopad 2008, 10:36   

jakbys dobrze poszukal to bys znalazl na forum bo sam taki temat zakladalem , jest tam nawet fotka tego zaworu , koszt tak jak kolega wczesniej mowil kolo 500 zl uzywka taniej ale nie wiem czy znajdziesz , niesty jezli puszcza napewno ten zawor to nie jest to do naprawienia i trzeba kupic nowy :/ przechodzilem przez to co teraz ty wymienilem wszytskie oringi bo wezyki tez niby dobre bylo co okazalo sie pozniej bledem kszt wszytskich w aso okolo 200 zl razem z oringami. no i zawor :/ a wydatek do milych nie nalezy
_________________
mercedes w202 2,5td wdb2021281f415446
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,183 sekundy. Zapytań do SQL: 11