Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 12:04
nie chce odpalac zimny 2.5 TD
Autor Wiadomość
Ozeh 


Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gniezno
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:01   

Mi dziś podczas kręcenia padł aku po raz kolejny więc wziąłem taty auto i pojechałem do sklepu po nowy, założyłem i mesiu tryknął za 2 razem, ale pojawił się gorszy problem zapowietrza się podczas jazdy i gaśnie. Miał ktoś taki przypadek? Nigdy wcześniej tak mi się nie zdarzyło.
_________________
Mercedes C250 TD Sport
Stunt Sezon Nigdy Się Nie Kończy!!
Kierowco Patrz W Lusterka Motocykle Są Wszędzie!!
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:06   

gumiś napisał/a:
wiesz co kolego na ten problem wydaje mi sie że mam pomysł
coprawda nie praktykowałem w mercedesie ale w innych autach daje rade

Też tego nie praktykowałem - i raczej nie będę. Po prostu wymienię oringi, bo jestem przekonany, że to ich wina.
Do tej pory przez 11 lat auto odpalało normalnie i paliwo się nie cofało, więc dlaczego mam tego nie naprawić jak należy, tylko kombinować i rzeźbić... :wink:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:11   

Ozeh napisał/a:
zapowietrza się podczas jazdy i gaśnie

To musi nieźle łapać powietrze. Ropa nigdzie nie wycieka?
 
 
Ozeh 


Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gniezno
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:14   

Nie mam pojęcia dziś już nie sprawdzę bo i tak ciemno pod blokiem, jutro do południa zobacze czy nie ma wycieków, ale wcześniej silnik był suchy
_________________
Mercedes C250 TD Sport
Stunt Sezon Nigdy Się Nie Kończy!!
Kierowco Patrz W Lusterka Motocykle Są Wszędzie!!
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 07:59   

cybul napisał/a:
Temat znany 250TD nie odpala na zimno, poszełdem następującym tokiem:(...)
4. Ostatnim problemem okazała się miedziana podkładka pod śrubą mocujacą główny filtr paliwa. Podczas wymiany tego filtra założyłem stara podkładkę bo w zestawie nie było nowej.

Panowie (uogólnieni), u mnie nie było takiej podkładki. Powinna być? "Sam naprawiam" o niej nie wspomina.

278.jpg
Plik ściągnięto 12320 raz(y) 27,42 KB

 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:44   

http://anonymouse.org/cgi...&SGR=120&SGN=04

Uszczelki wyraźnie są.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:47   

Daniel, podkładka to nie uszczelka :P Umiem odróżnić miedź od gumy ;-)
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:49   

Gomezio napisał/a:
Daniel, podkładka to nie uszczelka :P Umiem odróżnić miedź od gumy ;-)


Podkładka jest przy śrubie lub nakrętce, mając na myśli element złączny. W tym przypadku to jest uszczelka, materiał nie ma znaczenia.

Przerabiałem ten temat (uszczelki miedzianej :) )w W123 - ciekło.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 09:55   

Po prostu zastanowiła mnie ta miedziana podkładka. W zestawie z filtrem (zamiennik) jest gumowa. Czy oryginalna była z miedzi?
 
 
gumiś

Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 18
Skąd: tczew
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 18:00   

jjankiello napisał/a:
gumiś napisał/a:
wiesz co kolego na ten problem wydaje mi sie że mam pomysł
coprawda nie praktykowałem w mercedesie ale w innych autach daje rade

Też tego nie praktykowałem - i raczej nie będę. Po prostu wymienię oringi, bo jestem przekonany, że to ich wina.
Do tej pory przez 11 lat auto odpalało normalnie i paliwo się nie cofało, więc dlaczego mam tego nie naprawić jak należy, tylko kombinować i rzeźbić... :wink:

11lat odpalało hm , to już chyba czas by przestało jeżeli pomoże ci pare oringów to ok jeżeli zaś trzeba by z pompą do pompiaża leciec to chyba warto założyc zaworek i z głowy
- pozdrawiam
_________________
2,2CDI 75KW sekwencyjna skrzynka WDB2021941F999199
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 19:27   

gumiś napisał/a:
warto założyc zaworek i z głowy


Sory, ale to pogranicze druciarstwa :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 20:03   

Gomezio napisał/a:
Po prostu zastanowiła mnie ta miedziana podkładka. W zestawie z filtrem (zamiennik) jest gumowa. Czy oryginalna była z miedzi?


Nie miałem okazji wymieniać filtra paliwa w silniku OM605 ale biorąc pod uwagę schematy EPC podejrzewam, że uszczelnienie śruby która ściąga filtr paliwa jest takie samo jak w silnikach diesla W123. Więc od góry przychodzi pomiędzy śrubę a obudowę filtra miedziana uszczelka a poniżej (na śrubie) uszczelka typu "O".

Kiedyś przy wymianie filtra paliwa w silniku OM617 miałem wyciek paliwa - nie mogłem sobie z nim poradzić i ustalić źródła wycieku. W końcu po krótkiej (acz bardzo treściwej :) ) walce z wyciekiem winna okazała się miedziana uszczelka - kupiłem w ASO (jakieś kilka PLN) i problem nigdy więcej się wrócił.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 20:47   

Daniel napisał/a:
od góry przychodzi pomiędzy śrubę a obudowę filtra miedziana uszczelka

Podkładki tej nie mam i nie miałem. Ale oczywiście mogę się o nią postarać ;-)

Chodzi mi tylko o sam fakt, że ani fachowa literatura ani EPC o niej nie wspominają.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 21:56   

gumiś napisał/a:
ok jeżeli zaś trzeba by z pompą do pompiaża leciec

Ehehe... to akurat jest ostatnia możliwość, jaka by mi przyszła do głowy... :mrgreen: :mrgreen: Ta pompa drugie 11 lat pojeździ z tym silnikiem, o ile auta korniki wcześniej nie zjedzą :wink:

Zaworek zwrotny to tak samo ostateczność... oringi i jeszcze raz oringi... sprawdzone i dowiedzione nie raz...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 22:03   

jjankiello napisał/a:
Ehehe... to akurat jest ostatnia możliwość, jaka by mi przyszła do głowy... :mrgreen: :mrgreen: Ta pompa drugie 11 lat pojeździ z tym silnikiem, o ile auta korniki wcześniej nie zjedzą :wink:

Zaworek zwrotny to tak samo ostateczność... oringi i jeszcze raz oringi... sprawdzone i dowiedzione nie raz...

Pompa w OM605.960 jest nie do zdarcia, pod warunkiem, że była odpowiednio traktowana.
Dobre paliwo itp.
Wszelkie uszczelnienia sekcji, czy wymiana zaworków w pompie to rzeczy czysto eksploatacyjne i wcześniej czy później muszą zostać wymienione/naprawione.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,213 sekundy. Zapytań do SQL: 13