Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 09:08 |
REST |
Autor |
Wiadomość |
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 11 Grudzień 2008, 10:18
|
|
|
kiedys nie mialem u siebie zamontowanej tej pompki i powiem Wam, ze ogrzewanie dzialalo bez wzgledu na to czy jade czy stoje. |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 11 Grudzień 2008, 10:22
|
|
|
Gerri napisał/a: | Typowy objaw uszkodzenia pompki: dopóki auto jedzie, to w kabinie jest ciepło. Jak się auto zatrzyma, i motorek chodzi na luzie - to jest zimno jak w psiarni |
Jest to również objaw zbyt małej ilości płynu w układzie chłodzenia silnika |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 13 Grudzień 2008, 00:21
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Jest to również objaw zbyt małej ilości płynu w układzie chłodzenia silnika |
..albo łopatki w pompie wody zanikły częściowo... tudzież jest ona nieszczelna... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 13 Grudzień 2008, 05:59
|
|
|
Bynajmniej po dotknięciu pompki ręką czuć, że pracuję (na REST).
U mnie pracuję mniej więcej tak: sekunde pracuję i sekunda przerwy (coś w tym rodzaju) |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 22 Luty 2010, 18:26
|
|
|
Witam.
Przestał mi dzisiaj grzać rest. Włącza się dmuchawa ale po paru sekundach leci juz zimne powietrze. Nie słychać także pompki wymuszonego obiegu, zawsze co kilka sekund słychać było delikatne cyknięcie, a teraz cisza. Czy któryś bezpiecznik odpowiada za tą pompke ?? Co się jej mogło nagle stać ??
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
misiu129
C 220 CDI 99r
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 254 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 22 Luty 2010, 21:17
|
|
|
grzesiekx napisał/a: | Co się jej mogło nagle stać ?? | jeśli nie bezpiecznik to proponuję ją rozebrać i dokładnie wyczyścić szczotki w prowadnicach i komutator.... w mojej po 10latach było sporo proszku ze startych szczotek które w pewnym momencie przestały się wysuwać , nie było styku i pompka nie kręciła. po zabiegu czyszczenia pochodzi jeszcze jakiś czas-->zależnie od stopnia zużycia szczotek. |
_________________ W202 C220 CDI ELEGANCE 1999r ASB
W203 C200 KOMPRESSOR AVANGARD
new W203 C320 AVANGARD |
|
|
|
|
Shaft
W202 C220D
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 130 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 22 Luty 2010, 22:05
|
|
|
posiadam rest w swoim aucie? vin i dane w podpisie pod postem |
_________________ Ja nie myślę co mówię... Ja mówię co myślę... |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 22 Luty 2010, 22:15
|
|
|
Shaft napisał/a: | posiadam rest w swoim aucie? |
Tak trudno jest wypatrzyć przycisku na konsoli?? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Shaft
W202 C220D
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 130 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 22 Luty 2010, 22:27
|
|
|
no ale nie wiem jaki to mam ogrzewanie tylnej szyby, cyrkulacja wewnetrzna, zamkniecie zamkow, zlozenie zaglowkow, pokretla od nawiewow i to wsio |
_________________ Ja nie myślę co mówię... Ja mówię co myślę... |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Luty 2010, 22:29
|
|
|
Shaft napisał/a: | no ale nie wiem jaki to mam ogrzewanie tylnej szyby, cyrkulacja wewnetrzna, zamkniecie zamkow, zlozenie zaglowkow, pokretla od nawiewow i to wsio |
Pod cyrkulacją wewnętrzną jest REST, napisane jak byk....
Wciśnij ten guzik przy wyłączonym silniku. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Shaft
W202 C220D
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 130 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 23 Luty 2010, 01:20
|
|
|
to nie posiadam czegoś takiego |
_________________ Ja nie myślę co mówię... Ja mówię co myślę... |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 23 Luty 2010, 01:27
|
|
|
misiu129 napisał/a: | grzesiekx napisał/a: | Co się jej mogło nagle stać ?? | jeśli nie bezpiecznik to proponuję ją rozebrać i dokładnie wyczyścić szczotki w prowadnicach i komutator.... w mojej po 10latach było sporo proszku ze startych szczotek które w pewnym momencie przestały się wysuwać , nie było styku i pompka nie kręciła. po zabiegu czyszczenia pochodzi jeszcze jakiś czas-->zależnie od stopnia zużycia szczotek. |
Dzisiaj bylem u znajomego elektryka i wina na bank lezy po stronie szczotek. Jak sie od góry wtyczke nacisnie to zaczyna chodzic. Elektryk stwierdził, ze wtedy szczotki zaczynają stykać z czymś tam i dlatego chodzi czyli albo koniec szczotek albo tak jak piszesz poprostu wielki syf w środku, napewno pukanie, stukanie nie pomaga Elektryk powiedział, ze najlepiej kupić drugą używaną bo do takiej cieżko będzie co kolwiek dostać szczotki ponoć bardzo malutkie i pewnie kumutator juz do wymiany a raczej się takiego nie dostanie. Tak powiedział i nie wiem czy dlatego, ze nie chce mu się robić czy moze ma racje
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
Senior
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 73 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Luty 2010, 10:03
|
|
|
Szczotki są małe 4mm/4mm trzeba dorabiać z większych,a elektrykowi się nie chce nowe są drogie a z używką bywa różnie.Udało mi się kupić nową pompkę Boscha która przeleżała komuś na półce parę lat za 250,00 zł.i chodzi już dwa lata.Zmienić elektryka! |
_________________ W202 200CDI T 1999 r. |
|
|
|
|
misiu129
C 220 CDI 99r
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 254 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 23 Luty 2010, 16:43
|
|
|
grzesiekx napisał/a: | Elektryk powiedział, ze najlepiej kupić drugą używaną bo do takiej cieżko będzie co kolwiek dostać szczotki ponoć bardzo malutkie i pewnie kumutator juz do wymiany a raczej się takiego nie dostanie | zrób to sam.... nie jest to skomplikowane.... gdzieś jest chyba opis jak to zrobić. dasz rade. wszystko rozbierasz czyścisz i składasz. Nawet jak szczotki się kończą to po takim zabiegu jeszcze troszkę pochodzi a w tym czasie moszna szukać szczotek [ja właśnie szukam nowych lub jeśli ktoś wie to z czego nadają się na przeróbkę] U mnie po czyszczeniu chodzi już sporo czasu ale wiem że nie były już za długie i niedługo trzeba będzie wymienić |
_________________ W202 C220 CDI ELEGANCE 1999r ASB
W203 C200 KOMPRESSOR AVANGARD
new W203 C320 AVANGARD |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 23 Luty 2010, 18:32
|
|
|
Dzieki wszystkim za pomoc. Kupiłem dzisiaj drugą na szrocie za śmieszne pieniądze z w210, moze dzisiaj wymienie to zobaczymy czy dobrze bedzie chodzić Starą sobie na spokojnie rozbiore i będe się bawił
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
|