Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Montaz drugiego radia??
Autor Wiadomość
newjunior 

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 81
Skąd: Srebrowo
Wysłany: 28 Luty 2006, 10:05   Montaz drugiego radia??

Witam wszystkich jestem nowy :) . Mam pytanie. Chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwe zamontowanie drugiego radia w mercedesie c. chcialbym zachowac orginalne radio mercedesa . drugieg radio zamontowac na dole w miejscu malego schowka naprzeciwko galki zmainy biegow.. chodzi mi czy trzeba duzo tam namieszac zeby miec drugie radio? Czy trzeba cos wiercic? Jak jest z przewodami do dodatkowego urzadzenia?
Jeszcze jedna pytanie mam dragania tej czesci(zaslepki poduszki) kierownicy z ktorej ma wystrzelic poduszka jak tego sie pozbyc?
Prosze o odpowiedz.
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 28 Luty 2006, 10:58   

Miło nam Cię powitać.
Nie bierz sobie tego zbytnio do serca, ale na początek uzupełnij swoje dane. Głownie te, dotyczące samochodu (model, rok, wersja). Łatwiej wtedy udzielać odpowiedzi no i wiemy czym możesz się pochwalić :D .
Co do radia-w tym miejscu mam CB. Chyba bedzie trzeba robić otwory i powiekszyć tę kieszeń. Nie wiem czy jest ona wyciągana, ale obawiam sie, że bez noża sie nie da. Co do instalacji-zasilanie radia, antena może być wspólne natomiast głośniki to bedzie trzeba dzielić. ALbo przód jedno tył drugie albo prosty przełącznik rozdzielający między radiami. Przełączasz wtedy na konkretne żródło dzwieku. Nie jestem też przekonany co do anteny elektrycznej.
Pozdrawiam
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
newjunior 

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 81
Skąd: Srebrowo
Wysłany: 28 Luty 2006, 19:18   

PROSZE OTO DANE: c200 sport(niby sport, bo nie jestem pewien) data pierwszej rejestracji 24.03.95, numer identyfikacji - WDB2020201F221664
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 28 Luty 2006, 20:07   

newjunior napisał/a:
PROSZE OTO DANE: c200 sport(niby sport, bo nie jestem pewien) data pierwszej rejestracji 24.03.95, numer identyfikacji - WDB2020201F221664


Dzięki. Widzę, że wziąłeś sobie to do siebie. Jednach chodzi o to, abyś w swoim profilu w miejscu gdzie jest podpis wpisał właśnie przykładowo c200, '95 . Wtedy bedzie to zawsze widoczne.
Pozdrawiam
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
Gość

Wysłany: 4 Marzec 2006, 18:57   

Witam
Z swojego doswiadczenia powiem ze orginalne radio w c200 (rok97) to hała owszem gra dosc ladnie ale cicho i non stop w trasie gubilo fale wiec radio wyjalem i schowalem do szafy (zeby przy sprzedazy autka zalozyc spowrotem) a w jego miejsce spokojnie podlaczylem panasonica na Mp3 - podlaczany przez kostke ISO wiec nic z kablami nie robilem i teraz to moge powiedziec ze nawet te seryjne 9 glosnikow w autku zdrowo naparza, z bagaznika basem tez ostro daje owszem dyskoteka to to nie jest ale gra o niebo lepiej niz ten Mercedesowski SPECIAL z CD (moje radyjko ma 50Wx4)
Pozdro :D

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 7:04 pm ]
Aha a co do tego miejsca pod radiem a nad popielniczka to ja tam orginalnie nawet popiolki nie mialem tylko taka plastikowa kieszonke ale dolozylem popiolke razem z ta puleczka i przykreca sie ja 2 srobami do konsoli do gory no i wsowa sie ja po takiej malej szynie z zatrzaskiem, tyle ze dobrego radia to ty tam nie zmiescisz bo to jest glebokie na jakies 12-15cm a dodatkowo tamtedy idzie kanal powietrza wiec radio szybko zgrzejesz i moze ci szybko pasc, pozatym niewiem czy to dobry pomysl z dwoma radiami jezdzic bo jeden panel mozna nosic ale dwa to juz przesada no chyba ze to orginalne jest bez panela ale tez bardzo latwo jest je wyjac za pomoca scyzoryka :( Powodzenia i miłego słuchania
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 401
Skąd: lubuskie
Wysłany: 4 Marzec 2006, 20:16   

Witam

Czy ma ktos zamontowane Cb-Radio? Jak wyglada sprawa montazu? gdzie je wsadziliscie i jak z antena?
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 5 Marzec 2006, 00:18   

Przemek napisał/a:
Witam

Czy ma ktos zamontowane Cb-Radio? Jak wyglada sprawa montazu? gdzie je wsadziliscie i jak z antena?


Witaj. A no ja mam CB-Radio President. Zamontowane jest właśnie w tej kieszonce między radiem a popielniczka. Mikrofon niestety leży sobie luzem pod radiem a jak nie uzywam to go odkecam i z głowy. Co do anteny-mam krótką zamontowaną na stałe na dachu dokładnie nad tylną lampką wew. Jednak dla profesjonalnego użytkowania polecam dłuższy bat. Ostatnio w modzie sa montaże na magnes. Jeśli nie używa się CB na codzień tylko od czasu do czasu to chyba jest to najlepsza opcja (o ile nie odpadnie).
Pozdrawiam

Jeśli mowa o nagłośnieniu-czy można wsadzić jakieć inne głośniki w przednie drzwi? Czy trzeba montować specjalne adaptery - uchwyty?? U mnie są jeszcze oryginalne MB i są dosyć specyficznie montowane.
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
Gość

Wysłany: 5 Marzec 2006, 15:37   

Witam
mialem niewatpliwa przyjemnosc zciagania paneli dzwiowych i moge powiedziec cos niecos o sposobie montarzu glosnikow.
A mianowicie nisa one montowane do tapicerki i maja srednice 15 cm a tzw. kanaly pod nie sa dosc glebokie wiec nie powinienes miec problemu z zamontowaniem tam okraglych glosnikow o tej samej srednicy ale wiekszej mocy tylko pamietaj ze te glosniki sa polaczone za pomoca cewki (zwrotnicy) i kondensatora wraz z glosnikami w desce zaraz nad nawiewami i musisz puscic nowe kable od radia bad od tych z deski tak aby ominac kondzioly i miec dostepne wszystkie tony na nowych glosnikach bo inaczej bedziesz mial na nich pasmo przenoszenia o ile dobrze pamietam od 60 do 120 herzow czyli po polsku mowiac same srednie i lekki bass a wysokich chocbys i nawet dwudrozne zalozyl to nie bedzie
Pozdro dla wszystkich
 
 
jacon 
na sygnale

Pomógł: 61 razy
Wiek: 45
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1661
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 8 Listopad 2006, 18:19   

kozak53,fajne radyjko.
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98'
WDB2020781F749043
Ostatnio zmieniony przez jacon 21 Grudzień 2008, 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
much7

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 12:11   

witam, chciałem poruszyć temat montażu radia cb, czy ma ktos jakieś zdjęcia jak wygląda radyjko cb i w którym miejscu?
_________________
Mucha z Lublina
Esprit C180 94' WDB2020181A222460
 
 
mnef 
C180 ESPRIT

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 417
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 12:57   

ja zamontowałem swoje radio (President Harry II) na ścianie od konsoli pod stacyjką, w żadnym razie mi nie przeszkadza (nogi) a jest super wygodnie (zawsze pod ręką, nie trzeba zwracać na nie uwagi, pokrętłami operujesz intuicyjnie a oczy na drogę skierowane). Uchwyt od gruchy jest zamontowany do obudowy radia. kabel idzie schowany pod plastikami od obudowy lewarka i podłokietnika przez podłogę pod tylną kanapą do bagażnika i stamtąd przez szczelinę do anteny (magnesowa).
fotka w załączniku.
pozdrawiam

211220081162s.jpg
Plik ściągnięto 163 raz(y) 149,41 KB

_________________
MB W202 C180 97' ESPRIT
 
 
comza 


Pomógł: 15 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 16:27   

Zerknij w link w moim podpisie.
Gruchy nie ma wcale. Jest mikrofon na słupku i klawisz pod deską.
W razie potrzeby przywrócenia stanu fabrycznego: mam zakupiona 2 połkę pod radio.
Wygoda użytkowania jak dla mnie super.
_________________
C240 Sport Combi - BYŁO

Jest: SAAB 9-5 - Race Pig :)

Żaden ruch na świeżym powietrzu, nie jest w stanie zastąpić ruchu w zdrowym ciele ...
 
 
mnef 
C180 ESPRIT

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 417
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 19:04   

hm właśnie takie rozwiązanie jak masz, mi się osobiście nie podoba, z tego względu, że tracę ową cenną jak dla mnie półkę pod radiem. moje rozwiązanie jest tymczasowe. gdy nastaną cieplejsze dni, wówczas postaram się pobawić, w różne możliwości zabudowy radia CB w innym miejscu. Z głośnikiem wyprowadzonym poza obudowę radia. Póki co, jest dobrze tak jak jest. Z "ulicy" jak patrzysz z prawej strony samochodu, prawie go nie widać (musisz się przypatrzyć), z lewej strony, zasłania je kierownica.
_________________
MB W202 C180 97' ESPRIT
 
 
kostek 
ważne jest serce


Pomógł: 27 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1326
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 19:12   

ja mam cb w półce pod radiem, glosnik zewnetrzny pod deską rozdzielczą, pólke zamykam zaslepką do otworów na radio kupiona w norauto, gruszka dokrecana, podczas uzytkowania na magnes przymocowana w tym miejscu co mnef ma cb, przewód od anteny poprowadzony pod tunelem srodkowym za fotele, tam tez lezy sobie antena.
Co do dodatkowego radia, mozna w podlokietniku jak jest a takze widzialem w jednej taksowce ciekawe rozwiazanie a mianowicie, radio było w schowku, natomiast panel sterowania radia był przymocowany do slonecznika :mrgreen: zalezy co kto lubi :)
_________________
c-180, W202, 1996r, LPG

Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki


Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie
 
 
comza 


Pomógł: 15 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 21:55   

mnef napisał/a:
hm właśnie takie rozwiązanie jak masz, mi się osobiście nie podoba, z tego względu, że tracę ową cenną jak dla mnie półkę pod radiem. moje rozwiązanie jest tymczasowe. gdy nastaną cieplejsze dni, wówczas postaram się pobawić, w różne możliwości zabudowy radia CB w innym miejscu. Z głośnikiem wyprowadzonym poza obudowę radia. Póki co, jest dobrze tak jak jest. Z "ulicy" jak patrzysz z prawej strony samochodu, prawie go nie widać (musisz się przypatrzyć), z lewej strony, zasłania je kierownica.



Z tego co mi się zdaje - moje radio używa głośnika od zestawu głośnomówiącego w aucie.
A sam brak półki - nie jest problemem z uwagi na przepastny podłokietnik.
Do tego, jak zapomnę coś zabrać z podłokietnika to nie kusi "głodnych oczu" :D
Montując radio właśnie w tym miejscu nie brałem pod uwagę że ktoś może chcieć go wyrwać.
W grę wchodziła jedynie wygoda na trasie. Mimo to od 3 lat radio siedzi spokojnie... Nikt się nie pokusił. (pewnie kwestia że to UNIDEN 510 ma tu swój udział)
_________________
C240 Sport Combi - BYŁO

Jest: SAAB 9-5 - Race Pig :)

Żaden ruch na świeżym powietrzu, nie jest w stanie zastąpić ruchu w zdrowym ciele ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14