Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:56 |
turbina |
Autor |
Wiadomość |
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Maj 2015, 19:44
|
|
|
Wyjąłem przepływkę i wszystko czyste... tylko trochę oleju jest i w rurze dolotowej do turbiny oleju też troszkę jest... tak powinno być? Oleju nie bierze. 2 tys. km i ani grama nie wziął.
Nie mam dużego doświadczenia z dieslem, bo to mój pierwszy diesel... |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 26 Maj 2015, 08:47
|
|
|
LewyPas napisał/a: | Wyjąłem przepływkę i wszystko czyste... tylko trochę oleju jest i w rurze dolotowej do turbiny oleju też troszkę jest... tak powinno być? Oleju nie bierze. 2 tys. km i ani grama nie wziął.
Nie mam dużego doświadczenia z dieslem, bo to mój pierwszy diesel... |
U mnie też tak było, przepływka też była czysta. Zawsze będę jakieś niewielkie ilości w dolocie, to są opary olejowe, tym się nie przejmuj. |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Maj 2015, 19:53
|
|
|
Jak u Ciebie teraz ze spalaniem wyszło? |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 26 Maj 2015, 21:09
|
|
|
LewyPas napisał/a: | Jak u Ciebie teraz ze spalaniem wyszło? |
Jeszcze nie zmierzyłem.... Bo do niedzieli jeżdże brata subaru. Niedługo jak zatankuje do pełna zobaczymy ile km wylatam. |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Maj 2015, 19:41
|
|
|
Założyłem używany przepływomierz i co mogę napisać, to to, że wchodzi w tryb awaryjny (maks 3200 obr/min). EGR nie chodzi, dymi tak samo - pojawiło się podciśnienie na tym elektrozaworku od EGR`u. |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 27 Maj 2015, 20:15
|
|
|
LewyPas napisał/a: | Założyłem używany przepływomierz i co mogę napisać, to to, że wchodzi w tryb awaryjny (maks 3200 obr/min). EGR nie chodzi, dymi tak samo - pojawiło się podciśnienie na tym elektrozaworku od EGR`u. |
Tzn, że założyłeś wadliwy. |
|
|
|
|
Basajew
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 45 Skąd: Schalbruch
|
Wysłany: 28 Maj 2015, 03:07
|
|
|
Ja po wymianie przeplywomierza musialem kasowac blad komputerem. Dodam ze wczesniej komputer nie pokazywal zadnego bledu. Dopiero podczas jazdy z podlaczonym komputrem sie okazalo ze mu luftu brakowalo. Wiec jak masz mozliwosc to podepnij sie do kompa, nie musi byc SD i wszystko bedzie jasne . |
_________________ W202 2,2 CDI kombik 99r
ML W163 400 CDI |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28 Maj 2015, 08:49
|
|
|
Basajew napisał/a: | Ja po wymianie przeplywomierza musialem kasowac blad komputerem. Dodam ze wczesniej komputer nie pokazywal zadnego bledu. Dopiero podczas jazdy z podlaczonym komputrem sie okazalo ze mu luftu brakowalo. Wiec jak masz mozliwosc to podepnij sie do kompa, nie musi byc SD i wszystko bedzie jasne . |
U mnie był taki problem jaki jest teraz u Lewego, przepływomierz trzyma wartości w przedziale, ale są zbyt niskie, żeby działał EGR, dlatego nie było błędu na kompie. |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Maj 2015, 11:37
|
|
|
Resetowałem komputer odłączając akumulator i normalnie chodził, ale po chwili znów. EPC nie powinno się zaświecić?
Jakbym zostawił szparę między przepływką, a filtrem powietrza to nic się nie stanie (chodzi mi o tryb awaryjny)? |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28 Maj 2015, 11:44
|
|
|
LewyPas napisał/a: | Resetowałem komputer odłączając akumulator i normalnie chodził, ale po chwili znów. EPC nie powinno się zaświecić?
Jakbym zostawił szparę między przepływką, a filtrem powietrza to nic się nie stanie (chodzi mi o tryb awaryjny)? |
No nie może być szpary! Przepływka to czujnik/sterownik. |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 28 Maj 2015, 16:23
|
|
|
A może masz problem z katalizatorami ? Są zapchane i jest mały przepływ .. ? Wiesz nie wiem .. pytam się - ja swoje wyciąłem i faktycznie były zajechane .. |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 29 Maj 2015, 07:37
|
|
|
Mietkowy napisał/a: | A może masz problem z katalizatorami ? Są zapchane i jest mały przepływ .. ? Wiesz nie wiem .. pytam się - ja swoje wyciąłem i faktycznie były zajechane .. |
Kaalizator jest jeden, ta bańka w komorze silnika to komora wstępna a nie katalizator. U lewego nie działa EGR to pierwsza ewidentna usterka którą musi naprawić. Przepływomierz to jedna z ważniejszych rzeczy w samochodzie. |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 29 Maj 2015, 14:07
|
|
|
r0rk napisał/a: |
Kaalizator jest jeden, ta bańka w komorze silnika to komora wstępna a nie katalizator. U lewego nie działa EGR to pierwsza ewidentna usterka którą musi naprawić. Przepływomierz to jedna z ważniejszych rzeczy w samochodzie. |
Co ty kolego wygadujesz .. jaka komora wstępna hahaahahha .. KOMORA WSTĘPNA ? Proszę Cię ..pomyliłeś układy.. Komora wstępna jest w układzie wtryskowym...
NORMALNIE TO SĄ KATALIZATORY !!! Wiem co mówię bo ten temat przerabiałem .. pod samochodem był tak zawalony że szkoda gadać , a tą gruchę to opróżniłem bo też już była trochę przytkana ( Co prawda ten za turbo od razu.. rzadko kiedy się zapycha więc tą ewentualność zostaw na sam koniec) Nie rozumiem też twojego toku myślenia ... nie działa EGR - U mnie też nie działa .. co prawda mam odłączony ale to jest tylko GÓWNO wymyślone przez ekologów .. Każdy to olewa - Polecam zamknąć odłączyć EGR I mieć spokój ( On nawet nie ma wpływu na dynamikę naszego auta .. sprawny nawet trochę muli nasze auto w mały sposób) A co do przepływomierza to się zgadzam .. sam mam z nim problem - ale nie mam ciśnienia żeby go zmieniać .. moje auto lata jak błyskawica więc na razie temat olewam .. Szukałbym przyczyny gdzieś głębiej bo to na stopro nie jest wina w/w przedmiotów |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 29 Maj 2015, 14:23
|
|
|
Mietkowy napisał/a: | r0rk napisał/a: |
Kaalizator jest jeden, ta bańka w komorze silnika to komora wstępna a nie katalizator. U lewego nie działa EGR to pierwsza ewidentna usterka którą musi naprawić. Przepływomierz to jedna z ważniejszych rzeczy w samochodzie. |
Co ty kolego wygadujesz .. jaka komora wstępna hahaahahha .. KOMORA WSTĘPNA ? Proszę Cię ..pomyliłeś układy.. Komora wstępna jest w układzie wtryskowym...
NORMALNIE TO SĄ KATALIZATORY !!! Wiem co mówię bo ten temat przerabiałem .. pod samochodem był tak zawalony że szkoda gadać , a tą gruchę to opróżniłem bo też już była trochę przytkana ( Co prawda ten za turbo od razu.. rzadko kiedy się zapycha więc tą ewentualność zostaw na sam koniec) Nie rozumiem też twojego toku myślenia ... nie działa EGR - U mnie też nie działa .. co prawda mam odłączony ale to jest tylko GÓWNO wymyślone przez ekologów .. Każdy to olewa - Polecam zamknąć odłączyć EGR I mieć spokój ( On nawet nie ma wpływu na dynamikę naszego auta .. sprawny nawet trochę muli nasze auto w mały sposób) A co do przepływomierza to się zgadzam .. sam mam z nim problem - ale nie mam ciśnienia żeby go zmieniać .. moje auto lata jak błyskawica więc na razie temat olewam .. Szukałbym przyczyny gdzieś głębiej bo to na stopro nie jest wina w/w przedmiotów |
No ja mam inne wiadomości , ale oszczędź sobie wypowiedzi typu "hahahahahhahha" bo nie jesteśmy w przedszkolu
Jedno jest pewne jeżeli egr nie działa to przepustnica jest cały czas otwarta, a w Visie jest napisane, że jest to swego rodzaju regulator ciśnienia....a już pomijając to wszystko, przepływomierz to jedna z najważniejszych rzeczy w samochodzie i musi być sprawny, on nie opowiada tylko i wyłącznie za egr.... |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 29 Maj 2015, 14:34
|
|
|
Jaka przepustnica ? :O W CDI Nie ma przepustnicy Wybacz za to ahahahah no ale czasami człowiek musi odreagować ;>
To działa na takiej zasadzi że jak masz otwarty EGR to spaliny wracają i ponownie przechodzą przez spalanie w celu wypalenia tej "sadzy" że tak to nazwę..
A jak masz zamknięty to idzie wszystko w atmosferę .. Proste i logiczne .. tam nie ma nic skomplikowanego Więc trzymam dalej swojego stwierdzenia że zaślepić i wywalić EGR .
Niech dorwie dobrą przepływke .. posprawdza czy wszystko działa - podjedzie na komputer porobią wszystkie testy i wyjdzie na jaw .. |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
|