Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:56
turbina
Autor Wiadomość
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Maj 2015, 19:44   

Wyjąłem przepływkę i wszystko czyste... tylko trochę oleju jest i w rurze dolotowej do turbiny oleju też troszkę jest... tak powinno być? Oleju nie bierze. 2 tys. km i ani grama nie wziął.
Nie mam dużego doświadczenia z dieslem, bo to mój pierwszy diesel...
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 26 Maj 2015, 08:47   

LewyPas napisał/a:
Wyjąłem przepływkę i wszystko czyste... tylko trochę oleju jest i w rurze dolotowej do turbiny oleju też troszkę jest... tak powinno być? Oleju nie bierze. 2 tys. km i ani grama nie wziął.
Nie mam dużego doświadczenia z dieslem, bo to mój pierwszy diesel...


U mnie też tak było, przepływka też była czysta. Zawsze będę jakieś niewielkie ilości w dolocie, to są opary olejowe, tym się nie przejmuj.
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Maj 2015, 19:53   

Jak u Ciebie teraz ze spalaniem wyszło?
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 26 Maj 2015, 21:09   

LewyPas napisał/a:
Jak u Ciebie teraz ze spalaniem wyszło?


Jeszcze nie zmierzyłem.... Bo do niedzieli jeżdże brata subaru. Niedługo jak zatankuje do pełna zobaczymy ile km wylatam.
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Maj 2015, 19:41   

Założyłem używany przepływomierz i co mogę napisać, to to, że wchodzi w tryb awaryjny (maks 3200 obr/min). EGR nie chodzi, dymi tak samo - pojawiło się podciśnienie na tym elektrozaworku od EGR`u.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 27 Maj 2015, 20:15   

LewyPas napisał/a:
Założyłem używany przepływomierz i co mogę napisać, to to, że wchodzi w tryb awaryjny (maks 3200 obr/min). EGR nie chodzi, dymi tak samo - pojawiło się podciśnienie na tym elektrozaworku od EGR`u.


Tzn, że założyłeś wadliwy.
 
 
Basajew 

Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 45
Skąd: Schalbruch
Wysłany: 28 Maj 2015, 03:07   

Ja po wymianie przeplywomierza musialem kasowac blad komputerem. Dodam ze wczesniej komputer nie pokazywal zadnego bledu. Dopiero podczas jazdy z podlaczonym komputrem sie okazalo ze mu luftu brakowalo. Wiec jak masz mozliwosc to podepnij sie do kompa, nie musi byc SD i wszystko bedzie jasne .
_________________
W202 2,2 CDI kombik 99r
ML W163 400 CDI
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28 Maj 2015, 08:49   

Basajew napisał/a:
Ja po wymianie przeplywomierza musialem kasowac blad komputerem. Dodam ze wczesniej komputer nie pokazywal zadnego bledu. Dopiero podczas jazdy z podlaczonym komputrem sie okazalo ze mu luftu brakowalo. Wiec jak masz mozliwosc to podepnij sie do kompa, nie musi byc SD i wszystko bedzie jasne .


U mnie był taki problem jaki jest teraz u Lewego, przepływomierz trzyma wartości w przedziale, ale są zbyt niskie, żeby działał EGR, dlatego nie było błędu na kompie.
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Maj 2015, 11:37   

Resetowałem komputer odłączając akumulator i normalnie chodził, ale po chwili znów. EPC nie powinno się zaświecić?
Jakbym zostawił szparę między przepływką, a filtrem powietrza to nic się nie stanie (chodzi mi o tryb awaryjny)?
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28 Maj 2015, 11:44   

LewyPas napisał/a:
Resetowałem komputer odłączając akumulator i normalnie chodził, ale po chwili znów. EPC nie powinno się zaświecić?
Jakbym zostawił szparę między przepływką, a filtrem powietrza to nic się nie stanie (chodzi mi o tryb awaryjny)?


No nie może być szpary! Przepływka to czujnik/sterownik.
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 28 Maj 2015, 16:23   

A może masz problem z katalizatorami ? Są zapchane i jest mały przepływ .. ? Wiesz nie wiem .. pytam się - ja swoje wyciąłem i faktycznie były zajechane ..
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29 Maj 2015, 07:37   

Mietkowy napisał/a:
A może masz problem z katalizatorami ? Są zapchane i jest mały przepływ .. ? Wiesz nie wiem .. pytam się - ja swoje wyciąłem i faktycznie były zajechane ..


Kaalizator jest jeden, ta bańka w komorze silnika to komora wstępna a nie katalizator. U lewego nie działa EGR to pierwsza ewidentna usterka którą musi naprawić. Przepływomierz to jedna z ważniejszych rzeczy w samochodzie.
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 29 Maj 2015, 14:07   

r0rk napisał/a:


Kaalizator jest jeden, ta bańka w komorze silnika to komora wstępna a nie katalizator. U lewego nie działa EGR to pierwsza ewidentna usterka którą musi naprawić. Przepływomierz to jedna z ważniejszych rzeczy w samochodzie.


Co ty kolego wygadujesz .. jaka komora wstępna hahaahahha .. KOMORA WSTĘPNA ? Proszę Cię ..pomyliłeś układy.. Komora wstępna jest w układzie wtryskowym...

NORMALNIE TO SĄ KATALIZATORY !!! Wiem co mówię bo ten temat przerabiałem .. pod samochodem był tak zawalony że szkoda gadać , a tą gruchę to opróżniłem bo też już była trochę przytkana ( Co prawda ten za turbo od razu.. rzadko kiedy się zapycha więc tą ewentualność zostaw na sam koniec) Nie rozumiem też twojego toku myślenia ... nie działa EGR - U mnie też nie działa .. co prawda mam odłączony ale to jest tylko GÓWNO wymyślone przez ekologów .. Każdy to olewa - Polecam zamknąć odłączyć EGR I mieć spokój ( On nawet nie ma wpływu na dynamikę naszego auta .. sprawny nawet trochę muli nasze auto w mały sposób) A co do przepływomierza to się zgadzam .. sam mam z nim problem - ale nie mam ciśnienia żeby go zmieniać .. moje auto lata jak błyskawica więc na razie temat olewam .. Szukałbym przyczyny gdzieś głębiej bo to na stopro nie jest wina w/w przedmiotów
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29 Maj 2015, 14:23   

Mietkowy napisał/a:
r0rk napisał/a:


Kaalizator jest jeden, ta bańka w komorze silnika to komora wstępna a nie katalizator. U lewego nie działa EGR to pierwsza ewidentna usterka którą musi naprawić. Przepływomierz to jedna z ważniejszych rzeczy w samochodzie.


Co ty kolego wygadujesz .. jaka komora wstępna hahaahahha .. KOMORA WSTĘPNA ? Proszę Cię ..pomyliłeś układy.. Komora wstępna jest w układzie wtryskowym...

NORMALNIE TO SĄ KATALIZATORY !!! Wiem co mówię bo ten temat przerabiałem .. pod samochodem był tak zawalony że szkoda gadać , a tą gruchę to opróżniłem bo też już była trochę przytkana ( Co prawda ten za turbo od razu.. rzadko kiedy się zapycha więc tą ewentualność zostaw na sam koniec) Nie rozumiem też twojego toku myślenia ... nie działa EGR - U mnie też nie działa .. co prawda mam odłączony ale to jest tylko GÓWNO wymyślone przez ekologów .. Każdy to olewa - Polecam zamknąć odłączyć EGR I mieć spokój ( On nawet nie ma wpływu na dynamikę naszego auta .. sprawny nawet trochę muli nasze auto w mały sposób) A co do przepływomierza to się zgadzam .. sam mam z nim problem - ale nie mam ciśnienia żeby go zmieniać .. moje auto lata jak błyskawica więc na razie temat olewam .. Szukałbym przyczyny gdzieś głębiej bo to na stopro nie jest wina w/w przedmiotów


No ja mam inne wiadomości :) , ale oszczędź sobie wypowiedzi typu "hahahahahhahha" bo nie jesteśmy w przedszkolu :)

Jedno jest pewne jeżeli egr nie działa to przepustnica jest cały czas otwarta, a w Visie jest napisane, że jest to swego rodzaju regulator ciśnienia....a już pomijając to wszystko, przepływomierz to jedna z najważniejszych rzeczy w samochodzie i musi być sprawny, on nie opowiada tylko i wyłącznie za egr....
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 29 Maj 2015, 14:34   

Jaka przepustnica ? :O W CDI Nie ma przepustnicy :P Wybacz za to ahahahah no ale czasami człowiek musi odreagować ;>

To działa na takiej zasadzi że jak masz otwarty EGR to spaliny wracają i ponownie przechodzą przez spalanie w celu wypalenia tej "sadzy" że tak to nazwę..

A jak masz zamknięty to idzie wszystko w atmosferę .. Proste i logiczne .. tam nie ma nic skomplikowanego :) Więc trzymam dalej swojego stwierdzenia że zaślepić i wywalić EGR .

Niech dorwie dobrą przepływke .. posprawdza czy wszystko działa - podjedzie na komputer porobią wszystkie testy i wyjdzie na jaw .. :)
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,123 sekundy. Zapytań do SQL: 6