Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:56
turbina
Autor Wiadomość
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 10:47   

Teraz jest ok.
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 11:14   

Potrzebuje zlokalizować gdzie może być nieszczelność i skąd ten gwizd, bo skoro wymienione turbo a gwizd dalej to musi być nieszczelność...
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 11:20   

r0rk, trzeba wszystkie przewody obejrzeć dokladnie. Ostatnio był u nas Peuget z dziurawym przewodem przed intercoolerem. Ale on nie tyle gwozdał co huczał i brak mocy.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 11:30   

perzu126 napisał/a:
r0rk, trzeba wszystkie przewody obejrzeć dokladnie. Ostatnio był u nas Peuget z dziurawym przewodem przed intercoolerem. Ale on nie tyle gwozdał co huczał i brak mocy.


U mnie przewody były sprawdzane, teraz sam nie wiem czy dostatecznie dobrze. Wiem o czym mówisz, wtedy bardziej syczy jak gwiżdże i pomijając wszystko moc jest, do tego wszystko było sprawdzone komputerem, turbina nie przeładowuje, podaje wartości fabryczne.
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 19:33   

U mnie też świszczy turbo .. Ale ja mam wydech bez katów :) Co prawda u mnie nie słychać nieszczelności - jedyne co świszczy to pompa wspomagania - ale dla testów ściągnąłem ostatnio rurkę od Icka i wtedy było buczenie i kopcenie - więc u mnie wszystko szczelne .. jedyne co klęka to wtryski
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 19:53   

Mietkowy napisał/a:
U mnie też świszczy turbo .. Ale ja mam wydech bez katów :) Co prawda u mnie nie słychać nieszczelności - jedyne co świszczy to pompa wspomagania - ale dla testów ściągnąłem ostatnio rurkę od Icka i wtedy było buczenie i kopcenie - więc u mnie wszystko szczelne .. jedyne co klęka to wtryski


Nie wydaje mi sie, że tak powinno być, bo słychać nawet gwizd wsteczny, czyli jak puszczam gaz. Wtryski nie maja tu nic do rzeczy.
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 20:02   

Gwizd wsteczny , coś w stylu https://www.youtube.com/watch?v=wyWdIVzuOKc ?

A o wtryski to chodziło że u mnie ..
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 20:17   

Mietkowy napisał/a:
Gwizd wsteczny , coś w stylu https://www.youtube.com/watch?v=wyWdIVzuOKc ?

A o wtryski to chodziło że u mnie ..


Ahh to sorki. Nie, inny dźwięk, muszę nagrać...
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 20:20   

Ten dźwięk i tak jest niemożliwy bo występuję tylko w zmiennej geometrii - ale wydaje mi się że gdzieś masz nieszczelność chyba - zostaje nagrzać furę i nasłuchiwać - albo ... zmienić wszystkie rury i sprawdzić icka przy okazji :) Wejdź pod machę i gaz w opór i patrz czy wąż od EGR zaczyna puchnąć
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 20:46   

Mietkowy napisał/a:
Ten dźwięk i tak jest niemożliwy bo występuję tylko w zmiennej geometrii - ale wydaje mi się że gdzieś masz nieszczelność chyba - zostaje nagrzać furę i nasłuchiwać - albo ... zmienić wszystkie rury i sprawdzić icka przy okazji :) Wejdź pod machę i gaz w opór i patrz czy wąż od EGR zaczyna puchnąć


Tutaj jest mój filmik, co prawda po wymianie przepływomierza, ale odrobinę słychać o co mi chodzi.

https://www.youtube.com/watch?v=5qMQeIX9t1g
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 10 Wrzesień 2015, 21:05   

Gwizd z turbiny zawsze będzie - tego nie unikniesz .. na moje oko nie ma co szukać sensacji - jeżeli auto pracuje poprawnie to ja bym się nie przejmował - Wiesz jak u mnie turbina gwiżdżę ? Jak otworzę okna to zamiast silnika samo turbo .. mi się tam to podoba :)
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 11 Wrzesień 2015, 08:26   

Mietkowy napisał/a:
Gwizd z turbiny zawsze będzie - tego nie unikniesz .. na moje oko nie ma co szukać sensacji - jeżeli auto pracuje poprawnie to ja bym się nie przejmował - Wiesz jak u mnie turbina gwiżdżę ? Jak otworzę okna to zamiast silnika samo turbo .. mi się tam to podoba :)


Tutaj masz rację, ale wydaje mi się, że tego nie było wcześniej, a dźwięk mnie trochę denerwuje.
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Październik 2015, 20:45   

W moim przypadku są do wymiany dwa wtryskiwacze... turbina dmucha (oleju w kolektorze troszkę jest) i ubyło może 50 - 100 ml na 5500 km. Przepływomierz OK. Dwa wtryski leją - stąd czarny dym, brak mocy i jak się chłodno zrobiło, to odpala po 6-8 obrocie wałem... na ciepło, też dłużej kręci.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 6 Październik 2015, 14:57   

LewyPas napisał/a:
W moim przypadku są do wymiany dwa wtryskiwacze... turbina dmucha (oleju w kolektorze troszkę jest) i ubyło może 50 - 100 ml na 5500 km. Przepływomierz OK. Dwa wtryski leją - stąd czarny dym, brak mocy i jak się chłodno zrobiło, to odpala po 6-8 obrocie wałem... na ciepło, też dłużej kręci.


,ale dymi cały czas, czy tylko podczas przyspieszania? Jak spalanie? To terkotanie, o którym pisałeś w innym temacie to uspokaja się jak silnik się nagrzeje?
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Październik 2015, 18:21   

Nie, terkotanie cały czas. Z dymieniem to jest tak, że raz dymi mocno, a raz mniej. Dzisiaj byłem na komputerze i przelewach. Komputer OK, przepływka w normie itp.
Natomiast mam wszystkie wtryskiwacze do wymiany. Wszystkie leją i to dość mocno... czeka mnie droga zabawa ;/
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,211 sekundy. Zapytań do SQL: 11