Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 20:16
Pompa wspomagania
Autor Wiadomość
helwet 
helwet

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: warszawa, zurich
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 12:49   

Po włożeniu palucha w to ustrojstwo stwierdziłem, że płyn jest chyba bezbarwny. W każdym bądz razie nie przypomina ani czerwonego, ani żółtego. Jest to możliwe? Może to za mała ilość żeby określić barwę.
 
 
Rusty_Cherry 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 12:51   

helwet napisał/a:
Po włożeniu palucha w to ustrojstwo stwierdziłem, że płyn jest chyba bezbarwny. W każdym bądz razie nie przypomina ani czerwonego, ani żółtego. Jest to możliwe? Może to za mała ilość żeby określić barwę.


Myślę, że będzie żółty. Wsadź jeszcze kawałek białej kartki, chusteczki - cokolwiek i zobaczysz :)
_________________
W210 E300D 1995 r.
WDB2100201A017589
 
 
wojtekjasiek 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 573
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 12:51   

może ktoś zalał zhm? zamiast takiego jak należy?
_________________
Mercedes W 210 3,2 CDI WDB2100261A978155
MERCEDES W 202, C 250TD WDB2021881F414194
 
 
helwet 
helwet

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: warszawa, zurich
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 12:56   

Co to jest to zhm? Nie jestem zbyt biegły w tym temacie. Rusty, zrobię jak poradziłeś.
 
 
Rusty_Cherry 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 12:58   

Olej do hydrauliki centralnej :) Czyli jak masz nivo dodatkowo np.
_________________
W210 E300D 1995 r.
WDB2100201A017589
 
 
helwet 
helwet

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: warszawa, zurich
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 13:01   

Auto przytargałem ze Szwajcarii i jak do tej pory nic się specjalnie nie dzieje, ale niższy poziom jest na pewno, więc lepiej zapobiegać niż leczyć.
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 13:33   

Panowie jednak źle posłuchałem i to nie pompa mi stuka, także sorki za zamieszanie ;)
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 13:45   

adamd napisał/a:
Panowie jednak źle posłuchałem i to nie pompa mi stuka, także sorki za zamieszanie ;)

Pewnie teleskop napinacza.
Olej jaki ma kolor to najlepiej sprawdzić nabierając np troszkę w strzykawkę.
Co do szlamu to chodziło mi o kolor że olej robi się czarny. W szczególności jak spuszczamy/wypompowujemy resztkę z układu.
 
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 16:46   

polofix, stuka zaworek, który jest za lampą obok pompy abs. Z tego co wyczytałem na forum to tak ma działać
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 16:52   

Stukanie tego zaworka raczej trudno pomylić ze stukaniem amortyzatora napinacza :wink:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
helwet 
helwet

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: warszawa, zurich
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 17:24   

Panowie, mam żółty płyn wspomagania, przynajmniej taką barwę pokazała biała chusteczka :D Jaki płyn na dolewkę polecacie.
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 23 Styczeń 2015, 19:13   

helwet napisał/a:
Panowie, mam żółty płyn wspomagania, przynajmniej taką barwę pokazała biała chusteczka :D Jaki płyn na dolewkę polecacie.

Bierz w strzykawkę i się upewnij. Wszystkie jak bierzesz na palec to są żółtawe.
Jak czerwony to ATF IID [Mobil ATF 220 wystarczy] Jak żółty to 08972 febi Z tym że bardziej polecają oryginalny. Ja taki nalałem do W203 i jest git.
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 20 Styczeń 2016, 08:38   

Witam,

czy wycie w ukłądzie kierowniczym podczas skrętu na rondzie to wina pompy wspomagania.?


Pozdr
r0rk
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20 Styczeń 2016, 10:58   

r0rk, całkiem możliwe, miałem podobnie tylko, że u mnie objawiało się to krótkim wyciem 1-2 sekundowym podczas skręcenia kierownicą i nie zawsze ale wymieniłem olej (był czarny jak smoła) i od tego czasu cisza i spokój.
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 20 Styczeń 2016, 11:16   

r0rk napisał/a:
czy wycie w ukłądzie kierowniczym podczas skrętu na rondzie to wina pompy wspomagania.?

A może masz niski poziom płynu i pompa podczas przechyłu nie zasysa już. Sprawdź to w pierwszej kolejności.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,201 sekundy. Zapytań do SQL: 11