Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
A my znowu Pb vs LPG...
Autor Wiadomość
Jordi 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 927
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Grudzień 2008, 14:16   

Aha :)
ST220 i Focus RS z Forda tylko je bym chcial miec :P


Edit.
Dziś w pracy taki oto autko tankowałem gazem za 1.74zł :P Na klapie był emblemat V8 :P Wiec 4.2TSI 350km i 19.7litra w mieście (według danych producenta)

_________________
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą :)
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 10:22   

TAQ napisał/a:
no a ja to rozumiem...

to jak wyjechac najnowszym :mb: z salony i pojechac zeby zalozyli instalację...

przeciez to smieszne...

kiedys widzialem jak Bentleya typ tankował gazem :mrgreen: :mrgreen:


A Bristol produkuje Blenheima w fabrycznej wersji na LPG.... Obciach fabryczny :?:
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 15:09   

topol napisał/a:
A Bristol produkuje Blenheima w fabrycznej wersji na LPG.... Obciach fabryczny

Dodam od siebie, że LPG na dłuższą metę nie ma przyszłości, gdyż jego produkcja jest ściśle związana z produkcją paliw płynnych, bardziej bym się przychylał do CNG
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 15:12   

carlos, z całym szacunkiem, ale zanim LPG się skończy, to auta będą już poruszać się siłą woli (albo przy pomocy innego paliwa alternatywnego) :mrgreen:
 
 
Grubass

Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 35
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 30 Grudzień 2008, 22:29   

Ja tak się zastanawiam jak czytam te wszystkie wypowiedzi. Wszyscy a bo to niszczy silnik, a bo to tańsze, a bo to ci się nie wróci...

Ja tam specjalnie ekologiem nie jestem ale z tego co mi wiadomo gaz jest dużo czystszym paliwem od PB więc czy nie to powinno być jednym z głównych argumentów za gazem?? Powiem szczerze że montując gaz w 4 literach miałem ekologie. Tzn. w ogólę o ekologi nie myślałem. Gdybym myślał to bym używał komunikacji miejskiej. No ale jak już można jakoś wspomóc tą naszą ziemie to czy to nie jest cel wyższy???

Wydaje mi się że w tym momencie wszystkie argumenty za PB powinny blednąć. Tylko że nasze społeczeństwo śmieje się z ekologi.... No chyba że gaz nie jest czystszy to wtedy wycofuje to co powiedziałem.

Tak mnie jakoś tkneło:D
_________________
Celinka 95r 2.2 SPORT benz. +LPG
Ostatnio zmieniony przez Camel- 31 Grudzień 2008, 10:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Luty 2009, 15:41   

A ja miałem dwa audi na gazie, jedno V8 ,3,6 i póżniej S4 4,2 , auto chodziło nad ziemią, nigdy nie spaliło więcej niż 20l gazu, zrobiłem nim 40 tyś km i sprzedałem dalej koledze który jeżdzi do dziś . Obsługa instalacji to była tylko wymiana filtrów, i regulacja zaraz po zakupie, nic sie tam nigdy nie działo. Teraz mam okulara 2,9 , nic taniej nie jeżdze ale za to o wiele razy wolniej .
kilka fotek mojej poprzedniej "esy"
:arrow: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Audi/S4/16491
A co do przeciwników gazu, to dzielą się na ludzi którzy nigdy go nie mieli w swoim aucie , bo to bomba smród itd, albo na tych co mieli instalacje pierwszysch generacji, na mikserach ,żle wstawione, itd , a ich jazda to było tylko zwiedzanie mechaników i ciągłe dokupowanie dziwnych czesci kabli, strzały w filtr itd.
Jak najbardziej wracam teraz do dużej benzyny z gazem :P
 
 
 
mnef 
C180 ESPRIT

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 417
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Luty 2009, 16:57   

Grubass napisał/a:
Wydaje mi się że w tym momencie wszystkie argumenty za PB powinny blednąć.
Pod warunkiem, że dbasz. Jak Ci na zaniedbanej instalacji, auto w czasie wyprzedzania nagle zgaśnie to szybko zmienisz zdanie (o ile będziesz miał okazję ;) ). Ja tak miałem w Lanosie, poprzedni właściciel wykazywał sie ignorancja do zaleceń książki obsługi LPG.
_________________
MB W202 C180 97' ESPRIT
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 10 Luty 2009, 19:03   

mnef napisał/a:
Pod warunkiem, że dbasz.

Ja nie dbałem. Nie robiłem przeglądów, nie wymieniałem filtrów, przewodów czy świec, ot "lałem" gaz i jeździłem (będzie tego ze 4 lata). W sumie to nie wiem nawet co to była za instalacja, chyba I. gen. Auto gasło tylko wtedy, gdy brakowało LPG w butli :) Nie doświadczyłem strzałów w kolektor, auto zapalałem na benzynie i przełączałem od razu na gaz - nawet w mrozy. Nie działo się dosłownie nic. Miałem szczęście? ;-)
 
 
voshon 
C200, CLK 320 Cabrio


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 379
Skąd: Bytom
Wysłany: 10 Luty 2009, 19:27   

Gomezio napisał/a:
mnef napisał/a:
Pod warunkiem, że dbasz.

Ja nie dbałem. Nie robiłem przeglądów, nie wymieniałem filtrów, przewodów czy świec, ot "lałem" gaz i jeździłem (będzie tego ze 4 lata). W sumie to nie wiem nawet co to była za instalacja, chyba I. gen. Auto gasło tylko wtedy, gdy brakowało LPG w butli :) Nie doświadczyłem strzałów w kolektor, auto zapalałem na benzynie i przełączałem od razu na gaz - nawet w mrozy. Nie działo się dosłownie nic. Miałem szczęście? ;-)


Nie, nie miałeś szczęścia, miałeś dobrze założoną instalację :lol:
_________________
Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322
 
 
domelfm 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 172
Skąd: gdansk
Wysłany: 16 Marzec 2009, 02:07   

czyli tak jak u mnie ... :) nigdy nie dbalem a z 4-5 latek smigalem teraz c180 na sekwencji
_________________
C230 Kompressor ASB kombi 99r ESPRIT...
WDB2020851F922520
 
 
Jordi 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 927
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Marzec 2009, 11:53   

Wydaje mi się ze jak by LPG w Polsce było po 3.5 to by nie było takich wywodów jakie są teraz. W Polsce auto to nadal synonim statusu. Wiec nie którym trudno się pogodzić z tym ze ktoś jeździ takim samym autem jak oni ale wydaje o polowe mniej pieniędzy niż oni...

Sam osobiście założyłem sekwencje za 3000zl... I jakoś nie żałuję bo zrobiłem już 10.000km i ponad polowa mi się zwróciła ~2100zl. I wiem ze jak kupie następne auto czyli jakąś mocniejsza C, 124CE lub w140 to wiem ze bez wahania wydam parę tyś żeby zainstalować dobre LPG.

Każdy jeździ czym chce, jak chce i na czym chce. Wiec w pewnym sensie dyskryminacja jest moim sensie bez podstawna.
_________________
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą :)
 
 
 
Oleandro 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 526
Skąd: Szczecin / Hull UK
Wysłany: 17 Marzec 2009, 14:10   

dobrze zainstalowana instalacja IV gen. dobrej firmy u dobrego gazownika, to w Polsce caly czas bardzo dobry pomysl

ja instalowalbym gazine w aucie do 3 L pojemnosci, bo jezdzic 4, 5 L fura z gazem gdzie instalacja warta 8 k a samochod 20 k to dziwne, ale wierze, ze sa ludzie, ktorzy widza w tym sens

mialem instalacje w poprzednim samochodzie Peugeot 206 Gti 2.0 16V 136 hp, na instalacji zrobilem 50 000 km, bylem z niej bardzo zadowolony, bo wtedy paliwo mnie sporo kosztowalo, nigdy mnie nie zawiodla, fakt, ze dylamika odczuwalnie gorsza, ale nie scigalem sie z nikim, chodzilo o oszczednosc i sie udalo

Spalanie gazu w trasie z klima 8 L w miescie 10, 11 L, w trasie bez kilmy z lekka noga 7 - 7.5 L gazu, bylo oszczednie i jezdzilem wszedzie, wtedy jeszcze jako student radosc z jazdy byla wielka, bo konto w banku wiecznie puste a perspektywa opadajacego wskaznika od paliwe nie dodawala otuchy

:)
_________________
C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929
 
 
Jordi 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 927
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Marzec 2009, 14:42   

Wlasnie. Dlatego ja instalowalem u najlepszych gazownikow we Wrocku :)

Cytat:

bylo oszczednie i jezdzilem wszedzie, wtedy jeszcze jako student radosc z jazdy byla wielka, bo konto w banku wiecznie puste a perspektywa opadajacego wskaznika od paliwe nie dodawala otuchy


Wlasnie oto chodzi :D Ja mam tak samo :P Tylko ze nie jestem studentem :p
_________________
Szczęśliwi Spalania Nie Liczą :)
 
 
 
goner 

Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 17
Skąd: lubin
Wysłany: 18 Marzec 2009, 10:10   

Jordi napisał/a:
Ile wam pali C180?

Bo ja mam sekwencje i 13 gazu na 100km... i to go oszczędzam strasznie. Nie przekraczam 100...


Witam,
mam 1,8 na sekwencji brc, instalacja bezawaryjna , robię około 45 tys rocznie, w mieście z klimką pali 11-12 , w trasie do 120 km.h 9 litrów, ostatnio na trasie wrocław - kraków leciałem 160-180km/h spalił mi 12,3litra. dla mnie rewelacja , a jechałem w 4 osoby z bagażem .
_________________
w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy"
 
 
karpiarz4 

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 83
Skąd: Białystok
Wysłany: 25 Marzec 2009, 12:25   

Doszedłem do wniosku, że nie ma różnicy czy w mercedesie jest gaz czy go nie ma, one i tak nas przeżyją. :mb:
_________________
W202 94' 136 KM AUTOMAT ELEGANCE TANIEC Z GWIAZDAMI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,162 sekundy. Zapytań do SQL: 11