Przesunięty przez: Camel- 7 Marzec 2012, 08:42 |
dziwny pisk, świst |
Autor |
Wiadomość |
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Listopad 2016, 17:50
|
|
|
asziatko, źle rozumiesz
klapa to takie zrozumienie ze jak jest otwarta to silnik dmuchawy pobiera powietrze z zewnątrz,a jak jest zamknięta to wewnątrz wozu i od tego masz ten guzik zamknięta otwarta |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 1 Listopad 2016, 18:25
|
|
|
wiskontii, lekko się zakręciłem.
Czyli tak, ten przycisk "autko" jest od zamknięcia/otwarcia obiegu?.
Czy chodzi o te pokrętło pionowe na środkowych kratkach?.
Ogólnie ma być zamknięty obieg. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Listopad 2016, 18:57
|
|
|
asziatko napisał/a: | Czyli tak, ten przycisk "autko" jest od zamknięcia/otwarcia obiegu?. |
Wreszcie sie zrozumielismy Brawo |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 1 Listopad 2016, 19:06
|
|
|
wiskontii, to już wiem teraz.
A jak poznać że obieg jest zamknięty/otwarty po naciśnięciu przycisku "autko"?.
A tak zapytam, czy otwarty ten obieg miał by takie odgłosy szum/przeciąg?. Generował by takie odgłosy?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Listopad 2016, 20:33
|
|
|
asziatko napisał/a: | A jak poznać że obieg jest zamknięty/otwarty po naciśnięciu przycisku "autko"?. |
Jak Lamka się nie pali w przycisku na czerwono to obieg jest zamkniety
oczywiście jak w klapie siłownik działa |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 1 Listopad 2016, 20:59
|
|
|
Będę jutro sprawdzał . Przyznam że dotychczas nigdy nie korzystałem z tego przycisku.
Być może nacisnąłem go przez przypadek przy sprzątaniu/wycieraniu kurzu i mogłem go otworzyć. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
wito74
Pomógł: 95 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 579 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Listopad 2016, 10:27
|
|
|
Cytat: | Jak Lamka się nie pali w przycisku na czerwono to obieg jest zamkniety |
Raczej odwrotnie, jak lampka się nie pali to obieg jest otwarty ;P |
_________________ MB C200 T 1998r benzyna+lpg
WDB2020801F739780
|
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 2 Listopad 2016, 12:14
|
|
|
Owszem działa u mnie obieg, ale czy wyłączony czy też włączony to ten odgłos, świst jest nadal podczas jazdy . |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3895 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Listopad 2016, 14:16
|
|
|
asziatko, robiłeś ostatnio coś przy aucie? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 2 Listopad 2016, 15:06
|
|
|
Abdul, była wymieniana uszczelka pod misą olejową. Ale ten świst, tarcie było już słyszalne przed wymianą uszczelki. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
mateuszsta20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 106 Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
|
Wysłany: 3 Listopad 2016, 08:49
|
|
|
U mnie jest podobnie, ale tylko na zimnym i przy skrecaniu w prawo, slysze piszczenie/swist. Myslalem o podporze walu... |
_________________ MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 3 Listopad 2016, 09:47
|
|
|
U mnie dość to specyficznie słychać, ja z fotela kierowcy słyszę jak by z przodu od pasażera dobiegał świst, z kolei pasażer słyszy to jak by na środku za jego fotelem.
I trudno namierzyć skąd jest źródło dźwięku.
Jak ruszę po nocy to nie ma tego od razu, albo po 1 km przejechania zaczyna się rozkręcać i nasila się i zanika taki świst z przeciągiem. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
mateuszsta20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 106 Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
|
Wysłany: 10 Listopad 2016, 18:40
|
|
|
Dziwne piszczenie jest tylko na zimym, jak auto postoi nocke. Tylko i wylacznie przy skrecie w prawo, piszczenie dochodzi z okolic skrzyni biegow. Moze podpora walu, most?
Zauwazylem ostatnio rano, byla duza mgla i tego piszczenia nie bylo. Na zewnatarz bylo bardzo wilgotno.
https://www.youtube.com/watch?v=BJ1I08vKB_A |
_________________ MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10 Listopad 2016, 18:47
|
|
|
mateuszsta20, zdejmij pasek to piszczenia nie będzie ,jakieś łożysko daje się we znaki najszybciej na pompie wody |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 10 Listopad 2016, 23:40
|
|
|
U mnie nie będzie to of pompy wody, będzie to coś innego.
Co jest niebotycznie trudno zlokalizować i namierzyć. Doktoryzuje się na tym ale nie osiągnąłem celu skąd u mnie idzie ten dźwięk świstu/jak by przeciągu.
Był jeden dzień co w ogóle nie było słychać tego świstu/jak by przeciągu, ucieszony że może coś ustało, zrobiłem wówczas 100 km, no ale dzień postał MB i znów pojawił się świst/jak by przeciąg podczas jazdy .
[ Dodano: 15 Listopad 2016, 21:04 ]
U mnie przyznam się Wam że ten świst/przeciąg robi się nie do zniesienia. Uszy więdną jak się jedzie z tym niezlokalizowanym świtem.
Ale co zauważyłem że jak się MB rozgrzeje, to znaczy zrobię z 40 km autostradą to świst zanika. Tak było wczoraj.
Jechałem do Krakowa 100 km. 80 km autostradą, po przejechaniu 40 km świst zamilkł, później jeździłem po Centrum, postawiłem MB na godzinę, jeździłem po Centrum, wróciłem także autostradą 80 km i było cicho aż miło.
Od czego był by ten świst?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
|