Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 17:59 |
koniec kiwaczki |
Autor |
Wiadomość |
inigo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24 Styczeń 2009, 12:59 koniec kiwaczki
|
|
|
Witam, po czym poznac, ze kiwaczka sie kończy? Pozdrawiam |
_________________ c180 elegance `93 +LPG
WDB2020181F027901 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 24 Styczeń 2009, 13:33
|
|
|
Pewno wtedy jak przestanie kiwać. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 24 Styczeń 2009, 14:26
|
|
|
inigo napisał/a: | Witam, po czym poznac, ze kiwaczka sie kończy? |
Może ja jakiś wczorajszy jestem ale co to jest kiwaczka? |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 24 Styczeń 2009, 15:28
|
|
|
janucha78 napisał/a: | inigo napisał/a: | Witam, po czym poznac, ze kiwaczka sie kończy? |
Może ja jakiś wczorajszy jestem ale co to jest kiwaczka? |
Napinacz paska napędu alternatora i reszty. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24 Styczeń 2009, 16:03
|
|
|
Pewnie jak kiwaczek się będzie kończył to pasek klinowy zacznie się ślizgać, tak na zdrowy rozsądek. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 24 Styczeń 2009, 21:01
|
|
|
Będzie walił jak cholera z powodu luzu na trzpieniu.
Zrób tak : Odpal auto i skręć kierownicę do końca i tak przytrzymaj, spowoduje to opór na pompie wspomagania jeżeli masz niesprawny napinacz to pasek zacznie się ślizgać na kołach pasowych wydając świszczenie/piszczenie.
Ale najczęściej uszkodzeniu ulega amortyzator napinacza paska a dokładnie jego tulejki. |
|
|
|
|
inigo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24 Styczeń 2009, 22:26
|
|
|
dzieki, tak zrobie. |
_________________ c180 elegance `93 +LPG
WDB2020181F027901 |
|
|
|
|
|