Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 17:59 |
grzeje sie silnik-dziwne objawy |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Styczeń 2009, 19:32
|
|
|
tomagos, jesteś pewien? Ja bym obstawiał jednak co innego niż wisko. Na razie jeżdze sobie bez wiska, i silnik ma problem z dojściem do 100*C nawet przy "pałowaniu". |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 22 Styczeń 2009, 20:28
|
|
|
Zgadzam się z CAMELem ,nie ruszaj na razie wiska jedż do innego znachora zobaczyszco powie. |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 22 Styczeń 2009, 20:34
|
|
|
godaC napisał/a: | Zgadzam się z CAMELem ,nie ruszaj na razie wiska jedż do innego znachora zobaczyszco powie. |
Znachor postawił diagnozę - Klient kupił części |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
tomagos
Dołączył: 20 Sie 2008 Posty: 10 Skąd: elblag
|
Wysłany: 25 Styczeń 2009, 20:55
|
|
|
no i po klopocie. wisko wymienione wszystko wrocilo do normy a jednak tu byla przyczyna w kazdym razie bo nic innego nie bylo ruszane poza wymiana uszczelniacza przy okazji na wale, cala ta impreza kosztowala mnie 360 zl - 240 wiskoza firmy HANS PRIES TOPRAN , 20 ZL uszczelniacz i 100 za robocizna. zastanawiam sie jeszcze nad wymiana termostatu bo cos mi sie zadaje ze caly czas na duzym obiegu jest uklad, dlugo sie teraz nagrzewa i temp na wskazniku pokazuje ledwo ponad 60 stopni no i jakos chkodno w kabinie jest w porownaniu z okresem przed naprawa pozdrawiam razjeszcze wszystkich i dziekuje za zainteresowanie
C 180 `95 ELEGANCE +LPG STAG4 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Styczeń 2009, 16:35
|
|
|
A moim zdaniem termostat najzwyczajniej w świecie Ci się zacina, a wisko miało do tego jak... [wpisz co chcesz]. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
KidssOne
KidssOne
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 60 Skąd: Dobrzany
|
Wysłany: 20 Maj 2015, 22:36
|
|
|
witam.... mam problem z grzejacym sie silnikiem... jestem z malego miasteczka gdzie tak za bardzo to nie ma kto mi pomóc.... przekopałem troche tematow... i nic nie pomaga... problem wyglada tak ze... silnik grzeje sie do 110 i wyżej... jak auto stoi odpalone to temperatura powoli idzie do góry... jak jezdze to bardzo szybko uzyskuje 100 i wyzej... wymieniłem juz pompe wody i termostat i zalałem nowym płynem... przed zalaniem plukalem caly uklad wodą... dwukrotnie... mam chłodnice bez naczynia wyrównawczego... tą z bańką u góry... prawy róg chłodnicy u góry przy wejściu z silnika jest ciepły reszta jest zimna... wraz z dolnym odpływem z chłodnicy... wiskoza jest chyba dobra bo jak ja krece na ciepłym silniku to robi obrót o 4 łopatki... dość ciasno chodzi... układ mam chyba odpowietrzony... bo po otwarciu termostatu dolewałem to co ubyło... macie może pomysły co moze być przyczyną jeszcze...? a moze to czujnik temperatury płynu mnie w błąd wprowadza...? mozecie mi podpowiedzieć od czego te czujniki bede wdzięczny za pomoc... |
_________________ w202 sport 220 96r
WDB2020221A223181 |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3896 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 07:28
|
|
|
KidssOne, wisko spróbuj zatrzymać gazetą, kiedy się kręci Wtedy będziesz wiedział czy dobre czy nie
Dwa - ile lat ma chłodnica? Może jest już tak zakemieniona, że płukanie wodą w zasadzie nic nie dało. Nie próbowałeś jakimś specyfikiem jej przepłukać? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
KidssOne
KidssOne
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 60 Skąd: Dobrzany
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 10:28
|
|
|
No byłem. Się przejechac... I wziąłem gazetę i przytkałem do wiatraka i po 3 sekundach się zatrzymał... Zauważyłem też że lekko na boki się rusza ten wiatrak... Kolebocze.... Co do wisko to czy to prawda ze często jest uszkodzone podczas transportu? Bo wyczytałem że musi być ciągle w takiej pozycji co jest montowane...? Czy to bzdury? Może ktoś napisać do czego są te czujniki ze zdjęcia? |
_________________ w202 sport 220 96r
WDB2020221A223181 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
KidssOne
KidssOne
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 60 Skąd: Dobrzany
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 22:52
|
|
|
Byłem w motoryzacyjnym i kupiłem specyfik do płukania Chłodnic i nic nie pomogło... Bez zmian... Wskazówka dochodzi do 110... I zaczyna się bujać... A chłodnica i dolny wąż zimne... Już nie mam pojęcia... |
_________________ w202 sport 220 96r
WDB2020221A223181 |
|
|
|
|
Lorenz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 255 Skąd: LBL-SCZ
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 23:48
|
|
|
Na pewno masz sprawną tą wiskozę u siebie? skoro chłodnica przepłukana, zalana nowym płynem i dalej się grzeje to ja bym i tak stawiał na wiskoze |
_________________ C180 Esprit '94 LPG Stag 300
VIN WDB2020181A202255
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10192 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 22 Maj 2015, 06:00
|
|
|
Już tłumaczyłem: w czasie jazdy wisko w ogóle jest nie potrzebne. Można je calkiem wykręcić i silnik nie powinien sie grzać. A ten termostat to jakiej firmy? Też bym go sprawdziłnw garnku. A tak to chłodnica |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3896 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Maj 2015, 07:07
|
|
|
Ja stawiam tak jak perzu126, sam przerabiałem temat - wymieniałem parę lat temu kolejno termistat, wisko i w końcu chłodnicę. Problem znikł.
To że udało się ją wypłukać to nie znaczy, że jest cała sprawna, a nie zakamieniała, zasyfiona np. w 3/4. |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
KidssOne
KidssOne
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 60 Skąd: Dobrzany
|
Wysłany: 22 Maj 2015, 09:42
|
|
|
Termostat jest sprawny otwiera się... Sprawdzałem w garnku... I też jest chyba trzeci który założyłem... Jeszcze wykręca termostat i zobaczę co bez będzie się działo.... Czy nadal będzie zimna chłodnica i gorący silnik... Jeśli będzie bez zmian to
chyba nie zostaje nic innego jak wymiana chłodnicy...
[ Dodano: 22 Maj 2015, 18:06 ]
dzisiaj wyjąłem termostat i po przejechaniu sie temperatura trzyma 80 stopni... i górna cześć chłodnicy jest ciepła.... wiec wygląda to tak jak bym nie miał dużego obiegu...? gdy jest termostat...i jak miałem założony termostat to mniej plynu wchodzi...? mozliwe ze uklad nie jest w stanie sie odpowietrzyć...? gdy jest termostat założony...? |
_________________ w202 sport 220 96r
WDB2020221A223181 |
|
|
|
|
|