zerowe ciśnienie na szynie wtryskowej |
Autor |
Wiadomość |
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 20 Maj 2015, 09:26 zerowe ciśnienie na szynie wtryskowej
|
|
|
Witam,
Silnik w czasie jazdy zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów (szarpania, zgrzytów innych odgłosów). Wcześniej jechałem autostradą, a w momencie awarii ok 100 km/h bez żadnych negatywnych objawów. Nagle, jakbym zdjął nogę z pedału gazu.
Po podłączeniu kompa okazało się, że ciśnienie w szynie to 0. Innych błędów komp nie pokazał.
Proszę o pomoc, gdzie szukać przyczyn.
Podejrzani:
-pompa wysokiego ciśnienia (czy mogłaby tak nagle przejść od bohatera do zera?),
-inna pompa - czy jest druga pompa podająca paliwo do PWC?
PS paliwa w baku było mało al rezerwa jeszcze nie świeciła (komputer pokazał że jest 11 litrów). |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 14:09
|
|
|
Jak sprawdzić obie te rzeczy? Rozumiem, że są jakieś wartości, których przekroczenie informuje, że za dużo na powrót idzie. Czy gdzieś są dostępne takie dane? Czy gdyby za dużo szło na powrót to ciśnienie na szynie byłoby "0", czy byłaby jakaś wartość mniejsza od wymaganego ale większa od zera.
Czy regulator można jakoś miernikiem zbadać pod kątem jego zepsucia? |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 15:36
|
|
|
A masz problemy z odpalaniem?
[ Dodano: 21 Maj 2015, 15:48 ]
Wtryski można sprawdzić menzurkami- mnóstwo jest opisów na forach i nawet YT. Jestem ciekaw zerowego ciśnienia na listwie, bo pompa ma jednak sporą wydajność. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 16:56
|
|
|
Nie odpala w ogóle. Tak jakby paliwa nie miał w baku. Kręci na sucho. |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 17:39
|
|
|
właśnie dolałem karnister (20l) ropy. Niestety nie pomyślałem i nie zostawiłem sobie nic żeby w filtr wlać (głupota ludzka nie zna granic), więc nadal nie wiem czy nie zaciąga czy nie zapowietrzony. Niestety akumulator zaczyna już słabować i przestałem kręcić. W wężyku do filtra paliwa poziom jest na jego 1/3 długości. Niestety byłem sam i nie widziałem czy paliwo coś drgało w wężyku, czy próbował ciągnąć. Nic dziś nie zwojuję (inne obowiązki) jutro załatwię drugi akumulator, drugą osobę do obserwacji i trochę paliwa do filtra. Jeśli będą jakieś nowe pomysły to też skorzystam. |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Maj 2015, 18:01
|
|
|
Zalej paliwa do filtra i próbuj odpalić z plaka. |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
|