Problem, Szarpnięcie przy 3500tys |
Autor |
Wiadomość |
esiek5
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: CK
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 18:29 Problem, Szarpnięcie przy 3500tys
|
|
|
Witam serdecznie!
Na początku chciałbym się przywitać, jest to mój pierwszy post na tym jakże świetnym forum. A teraz do rzeczy: Mercedes C 230 kompresor, Esprit, rocznik 95. Na pierwszym i drugim biegu (czasami na 3) przy rozpędzaniu na 3/4 wciśniętym gazie, przy 3500-4000 tys. obrotów samochód w pewnym momencie szarpie i traci obroty, sprawia wrażenie jakby na skrzyni biegów była blokada. Żaden z mechaników nie jest mi w stanie powiedzieć, co jest przyczyną. Przeszukałem tez tysiące tematów i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Może Wy coś wymyślicie? Byłbym Wam bardzo, ale to bardzo wdzięczny. mam tez inne pytanie, nie związane z tym tematem. Przy prędkości ponad 90km/h słychać z tylu samochodu dziwne stukanie, które jest cały czas, nawet gdy włączy się samochód na luz. Nasila się, gdy ktoś siedzi na tylnym siedzeniu, lub kiedy cokolwiek jest w bagażniku. Z góry dziękuję za udzielone informacje. Pozdrawiam wszystkich! |
_________________ Mercedes C 230 kompressor "Esprit" |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 20:03
|
|
|
Może sprzęgło? A jak na jedynce dasz w palnik to wszystko ok?
Do tego, świece, kable, przewody, cewki, przydałby się elektryk/elektronik.
Komputer nic nie pokazuje? Oczywiście SD lub HHT |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 20:25
|
|
|
przepływomierz ? |
_________________ C180 1999r WDB2020182F845343 |
|
|
|
|
esiek5
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: CK
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 21:17
|
|
|
Hmmm na jedynce i dwójce przewaznie tak sie dzieje. Jak dam w palnik to tymbardziej mi szarpnie:/ bylem u elektornika, probowal sie podpiac ale chyba nie potrafil, bo cos mu nie wyszlo. Myslicie ze zaczac od wymiany kabli, swiec itp? I co z tym przepływomierzem? Nastawiac sie na wymiane? |
_________________ Mercedes C 230 kompressor "Esprit" |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 14:17
|
|
|
esiek5 napisał/a: | bylem u elektornika, probowal sie podpiac ale chyba nie potrafil, bo cos mu nie wyszlo. Myslicie ze zaczac od wymiany |
Tak - elektronika, u którego byłeś |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
zetef
miłośnik MB
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 144 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 22:57
|
|
|
Masz klimę? |
_________________ Srebrna Gwiazda C200 CDI Esprit 99r.
|
|
|
|
|
esiek5
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: CK
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 23:08
|
|
|
Tak, mam klimę. Umówiłem się już z innym elektrykiem na piątek, więc może się coś wyjaśni. Ten u którego bylem wcześniej, próbował chyba z godzinę się połączyć i stwierdził ze coś jest nie tak z komputerem, ale faktycznie jakoś podejrzanie nie wiedział wogóle co jest grane, bo sprzęt obsługiwał z instrukcja obsługi. Kasę oczywiście chciał skasować, ale nie zapłaciłem - bo niby za co. |
_________________ Mercedes C 230 kompressor "Esprit" |
|
|
|
|
zetef
miłośnik MB
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 144 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2009, 22:28
|
|
|
Włącz auto i zostaw na luzie, włącz klimę, otwórz maskę, zacznij dodawać gazu i patrz czy koło które napędza klimę staje na moment. Jezeli tak to to może być przyczyna szarpnięcia |
_________________ Srebrna Gwiazda C200 CDI Esprit 99r.
|
|
|
|
|
esiek5
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: CK
|
Wysłany: 20 Czerwiec 2009, 17:37
|
|
|
Dziękuje Wszystkim za pomoc, zaprogramowanie i wyczyszczenie przepustnicy oraz wymiana świec i fajki załatwiło problem. Teraz już wszystko jest w porządku. Pozdrawiam! |
_________________ Mercedes C 230 kompressor "Esprit" |
|
|
|
|
|