Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamiana oleju minerał-półsyntetyk
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 21:57   

Przy mocnym dodaniu gazu widać ewentualnie ciemny dymek charakterystyczny dla diesla. Niebieskiego nie widać. Czytając różne tematy doszedłem do wniosku, że najlepiej zrobić remont silnika 8)
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 22:18   

perzu126 napisał/a:
najlepiej zrobić remont silnika

Przy takim zużyciu oleju na pewno. Gdybyś miał turbinę i ciągle deptał gaz w podłogę, można by się jeszcze zastanawiać (np. nad założeniem niedzielnego kapelusza ;-) ), ale tak.. chyba czas odświeżyć silnik.
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 15 Kwiecień 2009, 22:58   

Zanim zrobisz remont silnika, może wymień uszczelniacze trzonków zaworów - koszt niewielki, a efekty mogą być pozytywne.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 16 Kwiecień 2009, 20:13   

Kurcze, jak miałem Malucha to dolewałem bo ciągle pojawiały się jakieś wycieki no i w ogóle silnik coś też konsumował. Beczka tez brała, ale tylko jak jeździłem na krótkich trasach. Kupiłem C klasę i też muszę robić dolewki i dość znaczne. To sie nazywa pech :!: :evil:

Powiem wam, że narazie nie będę bawił się w rozkręcanie silnika. Po pierwsze narazie muszę pomalować kilka elementów nadwozia, a po drugie na obecną chwile oprócz wisca nie muszę nic wymieniać w silniku. Więc po co rozbierać, gdy cos jest dobre? Wolę narazie dolewać olej, tym bardziej że robiąc 15tys rocznie dolewki nie są narazie majatkiem
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Kwiecień 2009, 20:56   

Wiesz, z drugiej strony ja bym wolał zrobić silnik jak blachy :) No ale to już co kto woli, popieram Cię i życzę aby tylko na uszczelniaczach sie skończyło.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 9