|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Auto nie chce jechac! |
Autor |
Wiadomość |
bizonek27
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 10:33 Auto nie chce jechac!
|
|
|
Od tygodnia mam mercedesa c220cdi 125konikow! Auto rozpedza sie praktycznie jak zwykly diesel dopiero po przekroczeniu 3 tysiecy na obrotomierzu zaczyna gniesc w siedzenie! Tak powinno byc? Jesli ktos ma taki silniczek u siebie to prosze o podpowiedz co z tym zrobic zeby on lepiej jechal! pozdro i dzieki za rady! Mam nadzieje ze w dobrym miejscu umiescilem to pytanko! |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 10:51
|
|
|
U mnie takie objawy były w momencie, gdy "zniknęła" turbina. Auto trzeba było kręcić dość wysoko, żeby jechało, rozpędzanie od zera było _jeszcze_ do przyjęcia, ale wyprzedzać to się nie dało. Zatem sprawdź turbinę. |
|
|
|
|
bizonek27
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 11:07
|
|
|
Ciekawy jestem od jakich obrotow to sie dobrze wkreca u innych z tym samym silnikiem? 125konikow jak na dieselka to juz sporo wiec mysle ze to powinno fruwac a ten moj to spacerowka! |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 11:18
|
|
|
bizonek27 napisał/a: | 125konikow jak na dieselka to juz sporo |
Mój ma trochę więcej, a bez turbiny wyprzedzały mnie maluchy i polonezy |
|
|
|
|
bizonek27
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 11:24
|
|
|
Nie ma co porownywac 220 z 250! Sam glos silnika jest inny durzo ladniejszy w 250! |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 11:40
|
|
|
Skoro tak twierdzisz.. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 13:45
|
|
|
Też radzę sprawdzić dolot. Wraz ze straceniem turba powinno zdecydowanie mocniej kopcić z rury. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 16:35
|
|
|
Jak wgniata w fotel to turbo raczej ok. Zacznij od zmiany filtrów a dopiero póżniej szukaj dalej. |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
bizonek27
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 17:03
|
|
|
Wszystko pozmienialem nowe filterki wiec powinno byc ok! On zaczyna jechac dopiero od 3 tysiecy a do 3 to jak zwykly diesel! Wydaje mi sie ze turbina zaczyna dzialac dopiero od 3 tysiecy! Ale dlaczego? Tak powinno byc?
[ Dodano: 30 Styczeń 2009, 17:07 ]
A i jeszcze jedno! Czasem potrafi wejsc w tryb awaryjny czyli wkreca sie do 3 tysiecy i max predkosc 120! |
|
|
|
|
majk201
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 91 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 17:17
|
|
|
może przepływomierz |
_________________ WDB2020851F869616 230T sport |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 17:18
|
|
|
bizonek27, nie wiem na jakiej zasadzie jest sterowana i obsługiwana turbina, ale jak to w Mercedesie, może jest sterowana podciśnieniowo, do tego jakiś czujnik podciśnienia, jakiś zaworek i masz Ci los jak padnie któreś z tych, a komputer tam szału dostaje. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
bizonek27
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 17:24
|
|
|
Klopot w tym ze ja nie jezdzilem inna c klasa z tym silnikiem i niewiem jak to powinno prowidlowo jechac? Chodzi mi glownie od jakich obrotow to powinno tak w miare jechac? U mnie jak obrotomierz dochodzi do 3 tysiecy to samochod nagle zaczyna gniesc w fotel i jedzie calkiem niezle jak na 220cdi! Tylko ten przedzial do 3 tysiecy jak bym jechal zwyklym 2.2 75KM a ja mam przeciez 125KM! |
|
|
|
|
Michu
GPU 35RE | GPU 94WU
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Gru 2008 Posty: 90 Skąd: Leśniewo k. Pucka
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 18:11
|
|
|
Generalnie jak masz turbo sprawne, to ciągnie ładnie od samego dołu...
Proponuję takie sprawdzenie, jeśli nie masz kompa:
1. Złap [ściśnij] wąż od dolotu powietrza
2. Dodaj powoli gazu i obserwuj siłownik przepustnicy
3. Najpierw powinien powoli uchylać przepustnicę, wraz z dodawaniem gazu, a potem powinien otworzyć się cały... w tym samym momencie zaczyna "twardnieć" wąż od dolotu...
U mnie to jest od ok 2200rpm...
Jeśli tak nie jest, to szukaj przyczyny w doładowaniu... nie koniecznie turbina, może któreś podciśnienie spadło.... |
_________________ C 200 2.2 CDi '99 sedan
Fiat Ducato 2.8D '01
Było: 126p S600 '79, Passat B1 1.3 '78, Passat 32B 1.8 4x4 '89, Scorpio kombi 2.0 '93
www.elektrotec.com.pl alarmy, kamery, instalacje, pomiary, automatyka |
|
|
|
|
sklerotyk
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 167 Skąd: glogow
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 18:17
|
|
|
osobiście ma 2.5td 150km pewnego razu stwierdziłem że ten samochód wcale nie przyspiesza, muł na czterech kołach komputer wykazał że regulator ciśnienia doładowania działa błędnie, lecz błędny to był komputer, bo okazało się że kolektor dolotowy ma pęknięcie na dole od spodu więc trudno to było wyczaić po wymianie wszystko znikneło. |
_________________ w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Styczeń 2009, 18:24
|
|
|
sklerotyk, to też właśnie radzimy sprawdzić dolot. Generalnie jak mówi Michu. Przy doładowaniu, nawet na biegu jałowym, gumowy wąż musi być twardy.
Stawiam albo dziurawy dolot (węże, IC, zaciski, wszystko możliwe), albo problem ze sterowaniem sprężarki. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,079 sekundy. Zapytań do SQL: 7
| |
|