Brzęczenie przy włączniku lampki do czytania |
Autor |
Wiadomość |
jakubgruby
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 95 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 13 Luty 2009, 17:02
|
|
|
ja mam taką z 2ma przyciskami i na środku plastikową zaślepkę, wyjąłem ją i pociągnąłem za otwór ;P wyszło zaczepy są metalowe od strony szyby a z 2giej plastikowe od strony bagaznika |
_________________ C220 D 96' Elegance Kombi wdb2021821f427406 |
|
|
|
|
beowulf156
beowulf156
Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 17 Skąd: prawie stolica
|
Wysłany: 13 Luty 2009, 21:02
|
|
|
Dzięki !!!!!!!!!!!!! Właśnie mam paskudę przed sobą i będę się pastwił nad nią do końca mojego lub jej. Jeszcze raz dzięki.
[ Dodano: 13 Luty 2009, 21:34 ]
Zdjąłem obudowę z tego wentylatorka, wyczyściłem z kurzu, wpuściłem dwie kropelki oliwki od maszyny do szycia (nie miałem nic innego pod ręką), złożyłem, zamontowałem i ....... błoga cisza. Teraz wiem co to cisza w samochodzie a nie bzykający komar nad uchem. |
_________________ C 220D Classic WDB2021211A422132 '96 brilliant silver metallic |
|
|
|
|
jakubgruby
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 95 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 14 Luty 2009, 10:13
|
|
|
jeszcze mnie czeka naprawa podświetlania panelu od nawiewów z klimą :/ |
_________________ C220 D 96' Elegance Kombi wdb2021821f427406 |
|
|
|
|
ttoip
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 115 Skąd: lublin
|
Wysłany: 14 Luty 2009, 10:28
|
|
|
beowulf156 napisał/a: | wpuściłem dwie kropelki oliwki od maszyny do szycia (nie miałem nic innego pod ręką) |
... nie wiem czy z tą oliwką to dobry pomysł , raczej na krótko , generalnie wentylator jest "niesmarowany" a teraz nassie kurzu i może sie zakleić , bedzie trzeba prawdopodobnie robić częściej czyszczenie , szkoda że nie dałeś fotek jak sie to wydłubuje, u mnie tez rzęzi na zimno potem cichnie
PZDR |
_________________ C250TT ; WDB2021881F506924 ; 1996 |
|
|
|
|
beowulf156
beowulf156
Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 17 Skąd: prawie stolica
|
Wysłany: 14 Luty 2009, 13:56
|
|
|
Witam. Ze zdjęciami to miałbym mały kłopot, bo robiłem to lekkim wieczorkiem. A w zębach trzymałem latarkę. Po pierwsze to trzeba wyjąc klosze. Potem musisz zobaczyc jakie masz mocowanie. Jeśli masz śruby (dwie) to jesteś szczęśliwy i je wykręcasz i klosz praktycznie masz w ręku (po odłączeniu wszystkich kabelków). Jeśli nie to na środkowej części oprawy (między przyciskami a kratkami od strony szyby) jest taka prostokątna zaślepka z czujnikiem. Delikatnie ją podważ czymś cienkim i wyjmij. Oprawę od strony szyby trzymają dwa zatrzaski metalowe. Trzeba jedną ręką odciągnąc klosz od szyby a drugą cienkim śrubokrętem nacisnąc zatrzaski (znajdują się ok. 2cm od krawędzi). Pociągnąc na dół i gotowe (ja się szarpałem 5 min.). Resztę już zobaczysz. Powodzenia. Wiem że oliwka to tylko tymczasowe rozwiązanie ale poczekam do ciepłego.
[ Dodano: 16 Luty 2009, 11:56 ]
Witam. Wpadłem dziś, tak z ciekawości, do ASO i spytałem się o ten wentylatorek do czujnika. A gościu pogrzebał w komputerku i mówi że ta częśc nie występuje osobno i trzeba wymieniac całą oprawę kompletną. Cena "tylko" 780 złotych polskich. I już jestem szczęśliwy.
[ Dodano: 19 Luty 2009, 15:57 ]
Witam. Dziś zamieniłem oliwkę na porządny, gęsty smar i chodzi tak, że nic nie słychac. |
_________________ C 220D Classic WDB2021211A422132 '96 brilliant silver metallic |
|
|
|
|
|