Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
coś z układem paliwowym auto nie pali...
Autor Wiadomość
borek25wawa 

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: mława
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 21:50   coś z układem paliwowym auto nie pali...

witam ja mam także problem z pompą wtryskową jednak troszke inny. to znaczy początkowo zaczęło sie tak ze samochod nie zapalił zatrząś sie i zgasł i następnie nie chciał odpalić, u mechanika odpowetrzyli go zatankowali i było git, jednak jak paliwo zeszło poniżej pół baku znowu nie chciał zapalić, następnie wynmieniono przeowdy paliwowe oringi przewodówi miało być git, znowu zatankowałem do pełna i jak paliwo zeszło poniżej pół baku to znów nie chcial palić. odstawiłem do warsztatu oni go odpalili i stwierdzili że w przewodach jest powietrze więc wymienili te przewody przy pompie i nadal nie pomogło tylko auto teraz nie chce wogóle zapalić w przewodach widać że jest paliwo a auto nie pali z pompy nie idzie paliwo. czy ktoś moze wie o co chodzi bo auto już prawie miesiąc zamiast jeździć to buja sie po warsztatach. z góry dziękuje i pozdrawiam (auto to c 250td)
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 23:33   

bylo duzo o tym pisane wystarczy opcja szukaj....


albo zaworek zwrotny albo wystarczy zrobic malutkie odpowietrzenie ale w baku od paliwa bo powstaje cisnienie...
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 00:32   

kolego a jaki silnik? napisz będzie łatwiej o radę jaka pompa Lukas czy bosch (bo domyslam się, że to diesel). Więcej info pliiss
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 00:34   

Marcin13736, kolega napisał na koncu ze 250 TD czyli bosch czytaj uważnie ;)
_________________
C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
 
 
borek25wawa 

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: mława
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:01   

MikiPOZ napisał/a:
bylo duzo o tym pisane wystarczy opcja szukaj....


albo zaworek zwrotny albo wystarczy zrobic malutkie odpowietrzenie ale w baku od paliwa bo powstaje cisnienie...



cóż to za zaworek zwrotny czy on jest umieszczony gdzieś w pompie wtryskowej, a co do odpowietrzania baku to w jaki sposób to zrobić???
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:25   

Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie, zobacz dokąd idzie przewód zasilający od filtra i tam powinien być ten zawór

równiez mozesz dokupic zawór zwrotny z allegro i zalozyc go przed orginalnym a nie za....

Nadmierne podciśnienie w baku może ssać nieco paliwa z powrotem. Ale skoro się tworzy takie podciśnienie, to odpowietrznik zbiornika pewnie jest zapchany... Niestety, trzeba zejść pod autko, żeby go zobaczyć i oczyścić... Jest od spodu zbiornika wiec musisz zejsc pod autko....

zastanawia mnie jak to jest w mercedesach byc moze pompa w zbiorniku która ciagnie paliwo cos sie z nia stalo i bierze do pewnej wysokosci.... najpierw zobacz z odpowietzeniem i zaworkiem
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
makawel 
VIP


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 760
Skąd: K- Koźle/EŁK
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 16:19   

a pompe wtryskowa uszczelniales kolego moze tu lezy przyczyna ja tam np mialem ze pompa ciekla
_________________
Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.

Moje autko
WDB2021881F621600
 
 
 
Vito 
Automaniak

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 33
Skąd: Poznań
  Wysłany: 19 Grudzień 2007, 16:31   ODP

(nie wiem czy temat jeszcze aktualny)
Kolego Borek25wawa miałem podobnie tylko w C180 benzyna i na 100% pompa paliwa do wymiany ... zrobiłem to i autko aż sie prosi by depnąc... Pozdraviam 8)
_________________
W202 C180 93'
W210 E240 V6 98'
W210 E290 98'
 
 
borek25wawa 

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: mława
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:32   

no u mnie mówią coś o immobilajzerze że nie steruje jakąś listwą w pompie wtryskowej i nie ma wtrysku, wiesz może o co chodzi??
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:41   

borek25wawa, jak imobilizer to odrazu sie go pozbądź wielu forumowiczów mialo ten problem w tym także ja.

imobilizery w naszych Celinach i w dodatku silnikach 2,5 l czesto swirowaly... byl nawet temat o tym...

Ja imobilizera sie pozbylem a zrobilem to w taki sposob ze go ominelem i podlaczylem na tzw "krótko" zeby paliwo prze zniego nie przechodzilo tylko bezposrednio paru forumowiczow tez tak zrobilo i problem z glowy zero problemow a autko pali na dotyk
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
borek25wawa 

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: mława
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:49   

ale u mnie problem z immobilajzerem jest coś bardziej skomplikowany bo próbowali go podłączyć na krótko i też nie pali tylko coś mówią o tym że tam jest jeszcze jakieś jedno sterowanie tą listwą w pompie wtryskowej i samochód zachowuje sie tak że ta listwa jest cały czas w położeniu zero i nie daje paliwa.
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:51   

A jaki masz kluczyk ??

normalny ?
syzoryk?
czy rybke ?
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
borek25wawa 

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: mława
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:51   

scyzoryk
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:55   

to moze problem lezy wlasnie w kluczyku ?? nie rozlacza imobilizera .
ja bym szukal przyczyny nie w mechanicznych usterkach ale elektornicznych... typu sterowanie imobilzerem kluczyk
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
borek25wawa 

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: mława
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 22:01   

no właśnie jutro będę miał drugi kluczyk i sprawdze bo może faktycznie z tym coś jest nie tak może sie rozkodował albo coś w tym stylu, jak myślisz jest to prawdopodobne?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,139 sekundy. Zapytań do SQL: 10