Pneumatyczny "siłownik" zamka centralnego klapy ba |
Autor |
Wiadomość |
rutkam
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 155 Skąd: Łomża, Zambrów
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 12:48 Pneumatyczny "siłownik" zamka centralnego klapy ba
|
|
|
Witam. Czy element zaznaczony na zdjęciu jest wymienny? Jeśli tak to jak można go zdemontować?
202.jpg
|
|
Plik ściągnięto 191 raz(y) 460,99 KB |
|
_________________ C200T CDi => 2000r. Tiptronic
Alpine 7893R => Sinuslive HighEnd => Hifonics Son of Aphrodite => Ground Zero GZTC 165T + Kicker Comp w BR |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 12:55
|
|
|
Witam jak kolega to wymontował? Mam podobny problem coś syczy i nie zamyka mi zamka albo nie chce się otworzyć . |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
rutkam
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 155 Skąd: Łomża, Zambrów
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 12:57
|
|
|
Jeśli masz wersję kombi to Ci wytłumaczę. |
_________________ C200T CDi => 2000r. Tiptronic
Alpine 7893R => Sinuslive HighEnd => Hifonics Son of Aphrodite => Ground Zero GZTC 165T + Kicker Comp w BR |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 12:58
|
|
|
Tak mam kombi i to ustrojstwo mi się zacina.Smarowanie nic nie pomaga. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
rutkam
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 155 Skąd: Łomża, Zambrów
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 13:04
|
|
|
Najpierw musisz zdjąć tapicerkę z klapy. Następnie odkręcić dwie śrubki, które znajdują się po zewnętrznej stronie klapy nad rejestracją. Potem od wewnątrz odkręć dwie nakrętki, które są umieszczone peryferyjnie (nasadowa ósemka). Jak to zrobisz to zdejmij listwę, która jest nad rejestracją. Pod nią są jeszcze dwie śruby krzyżakowe. Po ich wykręceniu zamek już się niczego więcej nie trzyma. Teraz musisz go wyjąć przez otwory w klapie |
_________________ C200T CDi => 2000r. Tiptronic
Alpine 7893R => Sinuslive HighEnd => Hifonics Son of Aphrodite => Ground Zero GZTC 165T + Kicker Comp w BR |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 13:15
|
|
|
Dzięki za pomoc jak się zrobi cieplej to się za niego wezmę .Teraz śmigam bez tapicerki w klapie bo jak zamek się nie otwiera to mam szybki dostęp do cięgna.Przy okazji może uda mi się zreanimować zamek bo kluczyk wchodzi tylko do połowy. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
rutkam
Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 155 Skąd: Łomża, Zambrów
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 17:21
|
|
|
Panowie nikt o tym nic nie wie? |
_________________ C200T CDi => 2000r. Tiptronic
Alpine 7893R => Sinuslive HighEnd => Hifonics Son of Aphrodite => Ground Zero GZTC 165T + Kicker Comp w BR |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Luty 2009, 20:37
|
|
|
Niestety, ale z tego co wiem To w sprzedaży nie występuje to osobno, możesz próbować przełożyć z innego używanego, patrząc po konstrukcji to chbya gra nie warta świeczki. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Marzec 2009, 14:56
|
|
|
Witam kolegów.Mam pytanko odnośnie zamka pneumatycznego.Jak u was on działa?A mianowicie czy z siłownika powinien wydobywać się świst powietrza,a czasami nawet mój siłownik gwizda.Nie ma siły zamknąć albo się otworzyć.Wkładka też nie działa . Jeszcze go nie wymontowałem z auta bo pogoda jak widać kiepska.Pytałem magika od zamków to za naprawę wkładu mechanicznego woła 150 pln z wymontowaniem z auta.Jak były mrozy to pnęmatyczny działał.Wygłąda na to że gdzieś jest nieszczelność. Nie wiem czy warto naprawiać czy szukać nowego zamka pneumatycznego.Ma ktoś schemat albo przekrój jak to wygląda w środku.Chyba że siłownik jest jednorazowy i nie da się go rozebrać na częsci aby nasmarować i ewentualnie uszczelnić.Pozdrowienia czekam na opinie. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
Vernier
Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 161 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Marzec 2009, 22:03
|
|
|
W celinie mi nic nie świszczy, natomiast w W201 jest tak: otwiera - pssss, zamyka - pssss. Ale działa dobrze i za każdym razem. Po zamknięciu jak i po otwarciu nic nie syczy, całość układu szczelna. |
_________________ W201 2.0 E + Gaz '90 AUTOMAT
W202 220 CDI '00 CLASSIC SELECTION
W203 220 CDI '05 AVANTGARDE |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Marzec 2009, 21:19
|
|
|
Witam.Pokonałem dzisiaj Niemca .A mianowicie zlokalizowałem usterke siłownika pneumatycznego.To co pokazał strzałką kolega Rutkam jest rozbieralne.Trzeba zdjąć podkładkę i ściągnąć ramie od wkładki siłownik tym zamyka nam zamek.Potem trzeba podważyć na ramce i biały siłownik jest wyjęty.Składa się z obudowy dzielonej.Też trzeba delikatnie podważyć żeby nie połamać.W środku jest tłoczek gumowy działający na ciśnienie i podciśnienie taka pseudo membrana.NO I TA MEMBRANA JEST U MNIE PĘKNIĘTA .Zobaczę w ASO czy to jest do kupienia a jak nie to ją pokleję albo zrobię łatke z dętki .Naprawa wkładki kosztowała mnie 60PLN.To jeszcze da się przeżyć.
[ Dodano: 20 Marzec 2009, 14:16 ]
Zamek w klapie naprawiony.Nowy siłownik pneumatyczny w ASO 60 pln.Teraz śmiga jak nowy.Podsumowanie naprawa wkładki 60 pln,nowy siłownik 60 pln.Robocizna moja.Wrażenia z bezawaryjnej jazdy bezcenne |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
|