Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 20:09 |
przełącznik zespolony |
Autor |
Wiadomość |
waski
Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 57 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10 Marzec 2009, 00:47
|
|
|
tak Panowie
w mojej poprzedniej mercedes '94 wciśniecie powodowalo uruchomienie spryskiwacza i kilka cykli wycieraczki,
w obecne '98 delikatne wciśniecie powoduje jeden cykl wycieraczki, mocniejsze uruchomienie spryskiwacza i kilka cykli wycieraczki
pozdrawiam |
_________________ C180 1998 - VIN - WDB2020181A694218 |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 10 Marzec 2009, 18:36
|
|
|
Myślę, że temat wyczerpany. Można zamknąć! Pozdrawiam i dzięki za wpisy...Pozdrawiam |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 15:16 Przekaźnik zespolony mimo lutowania nadal nie działa
|
|
|
Tzn raz nie działało ogrzewanie tylnej szyby - więc rok temu zrobiłem lut na przekaźniku. I przez cały rok ogrzewanie działalo za każdym razem. Ostatnio nie działały mi kierunkowskazy, wyczyściłem wszystkie styki za zegarami, wszystkie wtyczki. To nie pomogło, więc wziąłem sie za przekaźnik, i go przelutowałem na nowo. Kierunkowskazy póki co działają za każdym razem i bez zarzutu. Ale znowu ogrzewanie tylnej szyby przestało działać. więc zrobiłem kolejny lut by zlikidować tzw. zimne luty. I nic. Więc dodałem do tego lutu dodatkowej cyny i również nie dziala. No chyba że jak wjade w jakąś dziure to wtedy zadziała na parenaście minut, a potem znowu to samo. Dodam że kierunkowskazy działają cały czas jak i wycieraczka oraz długie światla. Tylko to ogrzewanie tylnej szyby nie działa. Co zrobić? w środku przekaxnika nic niepokojacego nie stwierdziłem, żadnych przepaleń styków, żadnych przepalonych układów... doradzcie co robić dalej? |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 16:00
|
|
|
misiekmis4 napisał/a: | co z odp na moje pytanko? da sie ustawic u was częstotliwość taka jaka my chcemy? |
A ja w polonezie mam - hihihihihihihihihihi.
interwał reguluje się od 1sek do 20sek
Dobre, nieeee??? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 20:23 Re: Przekaźnik zespolony mimo lutowania nadal nie działa
|
|
|
Sycylek napisał/a: | rok temu zrobiłem lut na przekaźniku. I przez cały rok ogrzewanie działalo za każdym razem. |
Wyjmij przekaźnik i w otwory "30" i "87" wsadź zworę, żeby sprawdzić, czy ogrzewanie szyby się załączy. Jeżeli szyba odparuje, to wsadź w podstawkę przekaźnik bez obudowy, i zobacz, czy po naciśnięciu wyłącznika szyby odpowiadający za ogrzewanie szyby stycznik przyciągnie.
Jeżeli przyciągnie - to dalsza diagnoza nie powinna nastręczyć problemu. |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 22:15
|
|
|
Ale tu chodzi o to że jak włączam przyciskiem ogrzewanie na konsoli to nie zaświeca sie żółta dioda. A jak poruszam przekaźnikiem w skrzynce i potem znowu wlącze przycisk to dioda sie zaświeca i ogrzewanie chodzi prawidłowo. A w otwory 30 i 87 mam wsadzić papierowy rulon ? bo nierozumiem jak sie robi zworke i z czego |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Tońcio
Pomógł: 10 razy Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 223 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 22:24
|
|
|
Sycylek napisał/a: | nierozumiem jak sie robi zworke i z czego |
Gerri napisał/a: | Wyjmij przekaźnik i w otwory "30" i "87" wsadź zworę |
z druta kochany, z druta... |
_________________ C 2.5TurboDiesel 96Esprit Brilliant Silver Metalic
|
Ostatnio zmieniony przez Tońcio 2 Wrzesień 2009, 22:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 22:32
|
|
|
Sycylek napisał/a: | . A w otwory 30 i 87 mam wsadzić papierowy rulon ? bo nierozumiem jak sie robi zworke i z czego |
Chyba jednak poproś o pomoc kogoś, kto ma pojęcie w temacie...
Pzdr. |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 22:51 Re: Przekaźnik zespolony mimo lutowania nadal nie działa
|
|
|
Gerri napisał/a: | Sycylek napisał/a: | rok temu zrobiłem lut na przekaźniku. I przez cały rok ogrzewanie działalo za każdym razem. |
Wyjmij przekaźnik i w otwory "30" i "87" wsadź zworę, żeby sprawdzić, czy ogrzewanie szyby się załączy. Jeżeli szyba odparuje, to wsadź w podstawkę przekaźnik bez obudowy, i zobacz, czy po naciśnięciu wyłącznika szyby odpowiadający za ogrzewanie szyby stycznik przyciągnie.
Jeżeli przyciągnie - to dalsza diagnoza nie powinna nastręczyć problemu. |
Ok to pytam Ciebie znawco ale po kolei:
1. Jaki to ma byc drut? Miedziany czy taki normalny?
2. Jak wsadze zwore to nie bedzie zadnego spiecia?
3. Zrobilem zwore, włączam ogrzewanie - ok zalączyło sie ogrzewanie, i teraz nie wyłączam ogrzewania, tylko wyjmuje zwore i odrazu wsadzam przekaźnik bez obudowy a następnie udaje sie do auta i wylaczam ogrzewanie przyciskiem ? i gdzie jest ten stycznik i jak go rozpoznam? |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 23:04 Re: Przekaźnik zespolony mimo lutowania nadal nie działa
|
|
|
Sycylek napisał/a: |
Ok to pytam Ciebie znawco ale po kolei:
1. Jaki to ma byc drut? Miedziany czy taki normalny?
2. Jak wsadze zwore to nie bedzie zadnego spiecia?
3. Zrobilem zwore, włączam ogrzewanie - ok zalączyło sie ogrzewanie, i teraz nie wyłączam ogrzewania, tylko wyjmuje zwore i odrazu wsadzam przekaźnik bez obudowy a następnie udaje sie do auta i wylaczam ogrzewanie przyciskiem ? i gdzie jest ten stycznik i jak go rozpoznam? |
Nie gniewaj się - ale doprowadzenie Twojej wiedzy do poziomu umożliwiającego bezpieczne przeprowadzenie tej próby przekracza niestety zakres działania forum, (które ma służyć przede wszystkim pomocą tym, którzy "mają chęć i potrafią" - a nie tym, którzy "chcą mimo wszelkich przeciwności")
Pzdr. Gerri |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2009, 16:55
|
|
|
A więc naprawiłem Wziałęm do każdego lutu po kropelce cyny, rozgrzałem ją i skropliłem i nałożyłem na każdy lut z osobna. I teraz działa za każdym razem |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2009, 19:27
|
|
|
GERRI; jesteś niesprawiedliwy , nie bij ludzi tylko tłumacz jak dziecku |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2009, 20:04
|
|
|
godaC napisał/a: | ....nie bij ludzi tylko tłumacz jak dziecku |
B. często, właśnie "to" pomaga zacząć myśleć i powyżej jest na to dowód |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2009, 22:09
|
|
|
To było dobre |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
godaC
godaC
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 731 Skąd: 26-340
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 20:02
|
|
|
porządny klaps jeszcze nikomu nie zaszkodził |
_________________ C 180 ESPRIT WDB2020181A245229
Astra I -EX
C 180 ELEGANCE WDB2020181A269483 -EX
i insze pojazdy
|
|
|
|
|
|