|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 18:54 |
stabilizator i gumy stablilizatora |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 15:14
|
|
|
Camel- napisał/a: | bo to jakaś tam super stal |
Hahahahah HI-FI, super stal, super hit
A tak na poważnie to robiłem to u ojca i jest wszystko ok.
''Nasmarkać" trzeba trochę materiału i zeszlifować do odpowiedniej średnicy i ot cała filozofia |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 16:02
|
|
|
!Łukasz!, heheh i czego ja się po tym moim mechaniku spodziewałem. To ten sam co mi zniszczył dwa wahacze i napinacz paska
W każdym bądź razie zawieszenie z przodu dalej mi trzeszczy. Co jeszcze mi zostało? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
papulator
Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 84 Skąd: Częstochowa / Łódź
|
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 18:59
|
|
|
Ja wymieniałem ostatnio gumy z kuzynem. Ogólnie nie mając kanału i dobrych narzędzi nie polecam wymieniać tego samemu, lepiej zapłacić 50 zł i oszczędzić sobie nerwów i kilku godzin czasu. Dużym problemem jest wpasowanie nowych gum w obejmy wewnętrzne, a później dopasowanie stabilizatora do obejm zewnętrznych. Nowe gumy są po prostu nieco "za duże" i trzeba trochę kombinować. I jeszcze odkręcać i wymieniać najpierw jedną, później drugą stronę! My odkręciliśmy obie i później jedną stronę musieliśmy prowizorycznie poskładać, bo nic do siebie nie pasowało. Przy demontażu poległo kilka nakrętek, więc założyłem nowe samokontry, ale z plastikiem + podkładki. Po wymianie poprawiła się sterowność i ustały piski, chociaż przy skręconym na maksa kole z prawej strony dalej coś trzeszczy... :/ |
_________________ była MB C 200D '94
jest Opel Vectra 2.0 DTI '00 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 20:06
|
|
|
papulator napisał/a: | chociaż przy skręconym na maksa kole z prawej strony dalej coś trzeszczy... :/ |
Mam coś podobnego... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 53 razy Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 481 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 08:02
|
|
|
Camel- napisał/a: | piotr1, ja nie wymieniałem ich od kiedy kupiłem auto, czyli ponad 3 lata i nic nie pukało |
Ach,te Śląskie drogi
Jak jeszcze coś skrzypi,to może sworzeń wachacza?
Pozdr. |
_________________ C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170 |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 13 Sierpień 2009, 11:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 10:33
|
|
|
piotr1 napisał/a: | Jak jeszcze coś skrzypi,to może sworzeń wahacza? |
Właśnie jego mam teraz zamiar sprawdzić |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 19:25
|
|
|
Wszyscy mamy trzaski.. maaaaam i ja
U mnie też najprawdopodobniej gumy st. do wymiany, z przodu trzeszczy jak się pobuja autem na dziurach to samo, posmarowałem grafitem i psikłem WD40 - ustało dosłownie na tydzień, i już zaczyna na nowo.. z tym że jak są deszczowe dni to nic nie słychać |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 14 Sierpień 2009, 10:15
|
|
|
sliderukps napisał/a: | U mnie też najprawdopodobniej gumy st. do wymiany, z przodu trzeszczy jak się pobuja autem na dziurach to samo, posmarowałem grafitem i psikłem WD40 | Gumy stabilizatora nie powinny się ślizgać na stabilizatorze, powinny być wręcz przyklejone, dlatego zakłada się na stojącym aucie by po skręceniu obejm mogły się w czasie pracy stabilizatora w środkowej części-gumy skręcać się. Jeżeli trzeszczy może kończyć się już guma i powinno się wymienić na nową, to nie jest duży koszt, a i pracy nie za dużo, a efekt |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 53 razy Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 481 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14 Sierpień 2009, 12:01
|
|
|
Wydaje mi się, że zakres pracy stabilizatora jest większy niż możliwości
skręcania się gumy i zawsze istnieje minimalny poślizg.
Stąd wytarty z czasem drążek.
Jęczeć i skrzypieć zaczynają przeważnie po wytarciu się siatki, którą są wyłożone wewnątrz.
Pozdr. |
_________________ C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 14 Sierpień 2009, 19:51
|
|
|
piotr1 napisał/a: | i zawsze istnieje minimalny poślizg. | dlatego trzeszczy, gdyby miało zawsze mieć poślizg to gumy nie wytrzymałyby nawet miesiąca, nie mówiąc o wycierającym się stabilizatorze. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 13:29
|
|
|
Adaśko, hmm, to może jednak u mnie założenie gum na stabilizator z lekkim luzem nie było najlepszym pomysłem i rozwiązaniem na trzeszczenie z przodu? Poza tym, jak pisałem, stabilizator miałem przykręcany na podnośniku - nie na kołach... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 14:43
|
|
|
Koledzy, mnie trzeszczą gumy tylnego stabilizatora
Dolyślam się że obowiązują te same zasady co w przednim stabilizatorze
Czy może mi ktoś powiedzić jakie gumy (numery) i jakiej firmy kupić
Tutaj mowa o przodzie, a czy przerabiał może ktoś ten problem z tyłem |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 14:55
|
|
|
Kup oryginały Kosztują jakieś 20-30zł |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 10:11
|
|
|
Camel-, Ja zmieniałem gumy na stojącym aucie, przed odkręceniem skręcałem koła np w lewo i wymieniałem lewą stronę, póżniej prawą tak samo, oczywiście mówię o tych zewnętrznych gumach. Po wymianie nawet jazda po dużych koleinach nie powoduje niepowołanych odgłosów. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 11:33
|
|
|
Adaśko, Poszukam jeszcze innych źródeł. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,174 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|