Wachnięcia(dławienie)-wolne obroty MB C180 1995 |
Autor |
Wiadomość |
simon.p
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 44 Skąd: poznań
|
Wysłany: 15 Maj 2007, 22:11 Wachnięcia(dławienie)-wolne obroty MB C180 1995
|
|
|
Witam wszystkich Klubowiczów-Mercmaniaków jest to mój pierwszy post i mam lekkom tremę pisząc te słowa.Czytam to forum od pięciu mieśięcy w wielu sprawach pomogło.Wracając do tematu,wachnięcia te są jedynie na wolnych obrotach gdy silnik jest już ciepły az bujnie kastą jak się zadławi.Po dodaniu gazu na wyższych obrotach wszysko O.K.Swiece nowe,kable zraszałem wodą żadnego przebicia,silnik pali na dotyk,mimo wachnięć silnik nie gaśnie.Prosze o pomoc!!! MB C180 1995 przebieg 179500 |
|
|
|
|
waldi
waldi
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 21 Skąd: hajnówka
|
Wysłany: 16 Maj 2007, 06:48
|
|
|
cos podobnego miałem ale po zmianie przewodów i świec problem znikł, nie piszesz czy masz gaz,jeżeli tak to musisz pojeżdzić troche na paliwku, bo sonda lambda głupieje od gazu pozdro waldi |
|
|
|
|
simon.p
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 44 Skąd: poznań
|
Wysłany: 16 Maj 2007, 15:58
|
|
|
Autko nigdy nie było gazowane,dzięki za zainteresowanie Świece mam NGK lecz wymienie je na Beru Ultra X Platinum plus nowe kable Beru może to coś zmieni |
|
|
|
|
dyzio87
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 197 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 16 Maj 2007, 20:22
|
|
|
Miałem kiedyś podobny problem po odłączeniu akumulatora, i jeden z uzytkowników tego forum go rozwiązał:
lojek napisał/a: | Jak wymieniałem moduł komfortu to tez odłączyłem aku. i jak podłączyłem go ponownie to mi obroty spadały jak u ciebie i wtedy odłączyłem go ponownie zostawiłem na 30 min i podłączyłem ponownie. Zostawiłem bez odpalania na 15 min i jak odpaliłem to wszystko było ok. Zobacz może u ciebie tez to pomoże poprostu komp musie się zrestartować. |
PS: uzywaj opcji "szukaj" |
_________________ C180 '93 LPG |
|
|
|
|
simon.p
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 44 Skąd: poznań
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2007, 20:02
|
|
|
Kompa już resetowałem w ten sposób i brak efektu.
Koledzy wymieniłem świece tak jak pisałem na Beru Ultra X Platinum (112zł.) przewody Beru (280 zł.) i nadal problem pozostał na wolnych obrotach występują wachnięcia,tak jakby silnikowi na ułamek sekundy zabrakło iskry lub paliwa(wskazówka obrotów lekko sie wacha podczas tych objawów).Byłem na kompie i wszystko O.K.? Już zabrakło mi pomysłów co to może być , prosze o pomoc
[ Dodano: 21 Czerwiec 2007, 19:58 ]
Panowie a może to silniczek krokowy? Tylko czy ja go posiadam ?. Mam silnik 1.8 (111.920) rok 1995 jeśli tak to czy mogę go przeczyścić czy lepiej kupić nowy. |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
|
|
|
|
simon.p
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 44 Skąd: poznań
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2007, 21:45
|
|
|
W moim silniku brak przepływomierza , między filtrem a przepustnicą jest coś takiego
czujnik_483.jpg
|
|
Plik ściągnięto 12083 raz(y) 11,61 KB |
|
|
|
|
|
masbet
C180 Sport '95
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 65 Skąd: Bielsko, Kraków
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2007, 00:33
|
|
|
Witam!
Odłącz akumulator. Przeczyść przepustnicę i problem zniknie. (Ja u siebie czyszczę raz na ok 20 kkm. Nie demontuję przepustnicy, tylko zdejmyję rurę prowadzącą od filtra, wraz z tą gumą, która nachodzi na przepustnicę i czyszczę szmatką zamoczoną w wd 40 do momentu, aż się wszystko błyszczy). Powodzenia ! Pozdrawiam! |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2007, 20:17
|
|
|
witam,
mam ostatnio taka zagadke,
jadac ok 100km/h gdy wrzuce na luz obroty dziwnie skacza od 500-1000obr/min (gdy samochod sie toczy na luzie)
gdy jade 40 km/h wrzuce na luz to obroty sa normanle
czym moze to byc spowodowane?
pozdrawiam
C180 99r |
|
|
|
|
Lonek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 307 Skąd: P-sl
|
Wysłany: 7 Październik 2007, 04:20
|
|
|
simon.p napisał/a: | W moim silniku brak przepływomierza , między filtrem a przepustnicą jest coś takiego |
No właśnie ....czy to jest czujnik przepływomierza |
_________________ ------------ |
|
|
|
|
maromer
C200 Sport 95r
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 444 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 7 Październik 2007, 06:54
|
|
|
Lonek napisał/a: | simon.p napisał/a: | W moim silniku brak przepływomierza , między filtrem a przepustnicą jest coś takiego |
No właśnie ....czy to jest czujnik przepływomierza |
nie to nie jest czujnik przepływomierza, nie wiem dokładnie jak sie nazywa, ale związany jest z powietrzem
pozdro |
_________________ C200 Sport 95r LPG
|
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 7 Październik 2007, 10:40
|
|
|
Witam
Ten czujnik na zdjeciu to czujnik temperatury masy powietrza zasysanego do przepustnicy i dalej kolektora.
w c180 do roku 96 nie ma przeplywomierza, podobnie w c200 -- system PMS |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
coolcat
CoolCat
Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 22 Skąd: Jabłonna k. Warszawy
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 09:16
|
|
|
simon.p napisał/a: | W moim silniku brak przepływomierza , między filtrem a przepustnicą jest coś takiego |
Witam, i co udało się naprawić usterkę? Ja mam dokładnie to samo u siebie w C 180 z 1994 r. i też szukam przyczyny. Pozdrawiam |
|
|
|
|
simon.p
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 44 Skąd: poznań
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2008, 19:32
|
|
|
Witam !!!! Dawno mnie tu nie było ale odnośnie problemu z obrotami to dalej jest tak samo jak opisywałem wcześniej.Sporo pieniędzy kosztowało mnie dochodzenie tych objawów i żadnych efektów , jest to jedyny powód dla którego chce sprzedać tego lata moją Mercedes .......... |
_________________ Mercedes 202 C180 1995r. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 4 Lipiec 2008, 16:37
|
|
|
Witam wszystkich po raz I.
Ja mam też C180 1994 i identyczne objawy.
Niestety podobnie jak u Ciebie simon.p ta bolączka również skłania mnie do sprzedaży |
|
|
|
|
|