Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:16
temperatura pracy silnika 2,5 TD
Autor Wiadomość
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 8 Kwiecień 2009, 20:59   

Sebastian_wpr napisał/a:

A wracając do grzania sie silnika w moim niezawodnym samochodzie jestes w stanie cos pomóc :) ?

Proponuję sprawdzić Visco być może już się skończyło i nie napędza prawidłowo wiatraka.
Możesz też zerknąć na termostat, możliwe że nie otwiera się do końca i nie puszcza pełnego obiegu chłodziwa.
 
 
Sebastian_wpr 


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: Pruszków
Wysłany: 8 Kwiecień 2009, 21:03   

!Łukasz! napisał/a:
Proponuję sprawdzić Visco być może już się skończyło i nie napędza prawidłowo wiatraka.
Możesz też zerknąć na termostat, możliwe że nie otwiera się do końca i nie puszcza pełnego obiegu chłodziwa.


To od tego chyba zaczne. Wezme sie za to pojutrze bo jutro jade w trase. Jak sprawdze to zdam relacje co udało mi się zrobić albo nie udało.


Łukasz a czy to twoja stała S klasa wzdłuż ulicy po drugiej stronie niz mój ??
_________________
Mercedes W202 1996r. 220 D WDB2021211F386878
Mercedes W211 2003r. 400 CDI WDB2110281A313345
 
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 18:06   

koledzy trochę odgrzebie temat ja u siebie zawsze mam temperaturę jakieś 2mm poniżej 80C szybko dosyc sie nagrzewa ale czy nie za niska temperatury ?
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 18:07   

koper666, u mnie taka temperatura się utrzymywała do czasu wymiany wisko. Teraz wskazówka zmierza dokładnie na 80 stopni i trzyma się tak już do końca.
Zatem sprawdź w jakim stanie masz wisko :-)
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 18:28   

a jak to sprawdzic ?? a czy to wymiana termostatu nie pomoże?
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 18:56   

Obstawiam, ze do wymiany termostat. Jak mój był walnięty to auto ledwo osiągało 70st. Chyba że przejechałem z 20km to wtedy wskazówka dochodziła do jakiś 85st.C. Teraz po wymianie termostatu kilka km jazdy i jest 80st. a po kolejnych kilku wskakuje na 90 i tak zostaje
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:22   

Przy "walniętym" termostacie temperatura rośnie znacznie wolniej niż normalnie. Moja :mb: osiąga temp. 80 stopni po przejechaniu ok. 5 km. Dalej nie idzie, nawet w korkach :-)
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:31   

tak to wyglada po 30min jazdy i 12km :

DSC00040_resize.JPG
Plik ściągnięto 140 raz(y) 138,19 KB

_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:34   

Sprawdź wisko :) Mieliśmy z Łukaszem identyczny objaw. Pewnie jak Łukasz wpadnie, to potwierdzi moje słowa :)
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:39   

kolego 85 st C bez wzgledu na temperaturę zewnętrzną. Jak już osiągnie to trzyma równiutko.
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:41   

Gomezio napisał/a:
Sprawdź wisko
tzn jak mam to sprawdzic ? :shock:
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:44   

Gomezio napisał/a:
Sprawdź wisko


Sądzisz, że się zablokowało :?:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:44   

koper666 napisał/a:
jak mam to sprawdzic ?

Spróbuj zakręcić wiatrakiem od chłodnicy, na rozgrzanym silniku. Jeśli pójdzie lekko - wisko do wymiany.
Możesz też (również na gorącym silniku) spróbować zatrzymać wiatrak (np. zrolowaną gazetą). Ale nie polecam tej metody ;-)
Jary napisał/a:
Sądzisz, że się zablokowało

Nie znam dokładnie budowy wisko, ale wygląda tak, jakby ciągle pracowało na "jednej prędkości". W czasie normalnej jazdy zbyt mocno "ziębi" silnik, a na postoju, w korkach nie daje rady schłodzić.
Ostatnio zmieniony przez G. 8 Grudzień 2009, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:47   

koper666 napisał/a:
tzn jak mam to sprawdzic ? :shock:
Zwiniętą gazetą.Odpal motor i zatrzymaj wentylator gazetą zwiniętą w rulon.Jeśli postrzępi gazetę znaczy OK,a jeśli zatrzyma się to wisko do wymiany.Co jeszcze....odpal zimny motor,wstępnie obroty wentylatora powinny być takie że wiatr fryzurę Ci potarga.
Jak coś popatrz w moje ogłoszenie w "sprzedam Części"-mam sprawne wisko.
Ostatnio zmieniony przez madzara31 8 Grudzień 2009, 19:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 19:49   

Gdyby wisko było chlapnięte, to by się przegrzewał. W tym przypadku skłaniał bym się tu wymianie termostatu.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12