Co można przełożyć z C43 do c1.8 96' |
Autor |
Wiadomość |
stasprywatny
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 39 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2009, 12:58
|
|
|
mój kumpel robił na Polibudzie z tego prace dyplomową, szczerze mówiąc nie podjąłbym sie przełożenia tego urządzenia. |
_________________ Pozdrawiamy
Staś i MB C180 Classic
WDB2020181A573792 |
|
|
|
|
Hemik
Dołączył: 15 Paź 2007 Posty: 242 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2009, 17:17
|
|
|
Dobra ale zakładając że AMG za bazę miało c1,8 to musi być to wykonalne tylko może być taki problem że ono może współpracować z komputerem i wtedy wszystko do wymiany |
_________________ Wchodzi comza do windy a tam guziki się z niego śmieją
C 1.8E CLASSIC 96'
|
|
|
|
|
Jareklbn
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 172 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2009, 10:23
|
|
|
stasprywatny napisał/a: | moim zdaniem Servo-assisted to układ wspomagania nagłego hamowania.
Układ jest połączony z ABS, działa on mniej więcej tak: przy wciśnięciu pedału hamulca z odpowiednio dużą prędkością( szybkie i mocne uderzenie w pedał hamulca) sam uaktywnia hamulec przez ABS na max, aby zahamować wcześniej niż człowiek zdąży nacisnąć hamulec do dechy. |
czyli mówiąć po ludzku BAS.
[ Dodano: 29 Kwiecień 2009, 10:24 ]
Hemik napisał/a: | Aha i tego nie ma w wersji c1,8 |
BAS jak najbardziej jest także w wersji C180. |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2009, 20:09
|
|
|
stasprywatny napisał/a: | moim zdaniem Servo-assisted to układ wspomagania nagłego hamowania.
Układ jest połączony z ABS, działa on mniej więcej tak: przy wciśnięciu pedału hamulca z odpowiednio dużą prędkością( szybkie i mocne uderzenie w pedał hamulca) sam uaktywnia hamulec przez ABS na max |
Układ liczy też czas pomiędzy "puszczeniem" pedału gazu i naciśnięciem pedału hamulca. Jeżeli czas jest krótki a nacisk na pedał hamulca odpowiednio duży, to system BAS traktuje to jako hamowanie awaryjne i aktywuje dodatkowe wspomaganie. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2009, 20:13
|
|
|
Że tak "zaOFFTOPICuję"
Czy ktoś z Was miał jakieś konkretne odczucia podczas nagłego zadziałania tego systemu?
Ja u siebie nie odczuwam. |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2009, 20:15
|
|
|
!Łukasz!, tego nie da się odczuć ale jadąć autem bez BAS , a autkiem z BAS widać różnice w hamowaniu. |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2009, 20:21
|
|
|
Cytat: | !Łukasz!, tego nie da się odczuć ale jadąć autem bez BAS , a autkiem z BAS widać różnice w hamowaniu.
_________________ |
W samym hamowaniu tak
Myślałem że może praca BAS jest wyczuwalna w jakiś specyficzny sposób
Koniec OT |
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2009, 10:03
|
|
|
Układ hamulcowy jak najbardziej warto przełożyć, tylko trzeba się liczyć z tym że tarcze i klocki potem będą droższe. |
|
|
|
|
comza
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 605 Skąd: Batumi
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2009, 12:01
|
|
|
Oczywiście pozostaje kwestia czy mając układ hamulcowy od C43 będzie można założyć mniejsze fele niż17" ? |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2009, 12:06
|
|
|
comza napisał/a: | Oczywiście pozostaje kwestia czy mając układ hamulcowy od C43 będzie można założyć mniejsze fele niż17" ? |
Nie będzie można, bo zacisk się nie zmieści. |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
Grzehoo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 48 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2009, 23:08
|
|
|
tylko jaki sens w przeszczepianiu podzespolow z amg do 180 ? miedzy tymi samochodami jest ogromna przepaść marnowanie $ moim zdaniem, lepiej odłożyc i kupić w przyszłości 230 komperssorka na pakietach amg i wtedy sie bawic |
_________________ W202 C200 CDI 99r
--------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Hemik
Dołączył: 15 Paź 2007 Posty: 242 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 1 Maj 2009, 17:00
|
|
|
Niektórzy mają swoje gablotki z wartościami sentymentalnymi i sprzedaż nie wchodzi w grę, ok reasumując, trzeba by przełożyć zaciski tarcze i klocki, czy coś jeszcze z układu hamulcowego ??? |
_________________ Wchodzi comza do windy a tam guziki się z niego śmieją
C 1.8E CLASSIC 96'
|
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2 Maj 2009, 01:46
|
|
|
Pewnie też pompę hamulcową. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2 Maj 2009, 10:28
|
|
|
Ali-En napisał/a: | Pewnie też pompę hamulcową. |
I zaraz się zacznie - a przewody hamulcowe? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
|