Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: G.
27 Kwiecień 2009, 19:24
Przekładnia kierownicza-cieknie!
Autor Wiadomość
colonial 

Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 36
Skąd: Radom / KW
Wysłany: 17 Luty 2011, 22:25   

Tak, widziałem go - czy w moim modelu będzie to samo? To nie jest śmieszne :D W moim aucie niby takie samo wszystko a inne :D Nie wiedziałem, gdzie jest przekładnia, bo nie musiałem jej nigdy szukać, aż do dziś. Czytam właśnie Sam naprawiam i forum i przygotowuję się do naprawy
_________________
W203 C200 Kompressor
W202 C280 LPG AUTOMAT
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 17 Luty 2011, 22:41   

colonial napisał/a:
Tak, widziałem go - czy w moim modelu będzie to samo?

To samo będzie :)
colonial napisał/a:
To nie jest śmieszne :D W moim aucie niby takie samo wszystko a inne :D

Ok, ok :D
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
C230KOMPRESOR 
AMG...

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 17:15   

Żeby nie zakładać niepotrzebnie nowego tematu to lekko ten odświeże pytaniem o modele przekładni, a więc czy są różne przed FL i po FL, czy są różne w zależności od silnika, czy też od wersji? Classic ma taką samą jak sport? Mam lekki luz i zamierzam oddać przekładnie do regeneracji żeby posłużyła kolejne 15 lat :) i w związku z tym powyższe pytania :)
_________________
BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY...

MERCEDES C230 KOMPRESOR, WERSJA SPORT, PLUS ORYGINALNY PAKIET STYLISTYCZNY AMG...
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 18:20   

C230KOMPRESOR napisał/a:
Mam lekki luz i zamierzam oddać przekładnie do regeneracji
lekki luz jest wskazany, po regeneracji na pewno nie posłuży 15 lat. Sprawdzałeś luz przy włączonym silniku i na kołach ustawionych na wprost?

[ Dodano: 26 Czerwiec 2011, 18:23 ]
C230KOMPRESOR napisał/a:
czy są różne przed FL i po FL
są różne. Różnica wynikająca od rodzaju silnika polega na innym drążku kierowniczym.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
C230KOMPRESOR 
AMG...

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 23:37   

Lekki luz to pojęcie względne, jest taki, że przekładnia kfalifikuje sie do wymiany, choć nie ma jeszcze tragedii, więc chce przed zimą załatwić temat i jeździć spokojnie dalej :D a szukając przekładni mam sie kierować swoim motorem? Troche lipa, bo będzie gorzej znaleźć niż z C180, bądź C250 :? ewntualnie oddam swoją do regeneracji, hm...
_________________
BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY...

MERCEDES C230 KOMPRESOR, WERSJA SPORT, PLUS ORYGINALNY PAKIET STYLISTYCZNY AMG...
 
 
koziknysa 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 131
Skąd: Nysa
Wysłany: 6 Październik 2011, 16:39   

A spasowałaby przekładnia z wersji 2,5 bez turba do 2,5 turbo diesla?
_________________
W 202 96rok 2,5 TD
VIN: WDB2021281F504139
 
 
mikar 

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 6
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 7 Październik 2011, 07:35   

Witam,
jakiś czas temu też przerabiałem temat cieknącej przekładni w W202. Z opinii 2 niezależnych od siebie mechaników wynikało że najpewniej kupić nową.
1. mechanik powiedział że spróbuje ale jeszcze takiej nie robił więc nie wie jakie będą koszty i efekty
2. mechanik specjalizujący sie w MB stwierdził że taki temat już kilka razy przerabiali w warsztacie więc najpewniej i najtaniej wychodzi wymiana na używkę.

Jak wiedomo uzywka to loteria. Mi udało się kupić za 350zł i śmiga do dzisiaj. Około 80 tyś już przeżyła. Wymiana jest prosta i w miarę szybka. Można spróbowac bez kanału.
 
 
koziknysa 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 131
Skąd: Nysa
Wysłany: 28 Lipiec 2013, 20:01   

Przymierzam się do wymiany przekładni, może ktoś opisać jak to zrobić? Byłbym bardzo wdzięczny:)
_________________
W 202 96rok 2,5 TD
VIN: WDB2021281F504139
 
 
Rampaage 


Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 11 Styczeń 2014, 15:29   

To ja się tak głupio zapytam: Jaki olej wlać do przekładni?
Przymierzam się do wymiany uszczelnień i nie wiem co kupić żeby uzupełnić.
_________________
Heavy Metal to nie tylko muzyka.
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11 Styczeń 2014, 16:24   

Rampaage, olej Transmisjom taki jak do automatycznej skrzyni czerwony
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11 Styczeń 2014, 17:59   

Rampaage, szukaj oleju ATF typu dexron II
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
AdamWro25 
*C250 TD*

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 65
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Styczeń 2015, 13:40   skąd ten wyciek?

Witam

skąd ten wyciek i czy można jeździć? przekładnia się poci czy cieknie ze śrubki?







póki co powycierałem i będę obserwował

pozdrawiam
Adam
_________________
C250TD 1996 WDB2021281F391503
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13 Styczeń 2015, 22:53   

AdamWro25, Na twoim miescu sprawdziłbym dokładnie podłączenia węzy
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 15 Styczeń 2015, 21:08   

AdamWro25 napisał/a:
przekładnia się poci czy cieknie ze śrubki?

Ja to widzę tak: cieknie NA śrubkę. Tak to wygląda na fotce.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
AdamWro25 
*C250 TD*

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 65
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Styczeń 2015, 16:46   

Pioterek rzeczywiście cieknie na śrubkę, i na węża od klimy

przyczyna:
pękł/sparciał wąż gumowy przy kolektorze dolotowym - wcześniej to pęknięcie było skierowane w dół i lało olejem na wąż klimy i przekładnie, zanim kupię nową część, to prowizorycznie uszczelniłem taśma aluminiową do uszczelniania kominów, a następnie założyłem dziurwy wąż.








p.s. czy ktoś wie może ile taki wąż(A6050980283) kosztuje? - sprawdzilem i coś ponad 100zł, a co myślicie o takim wężu:

http://fmic.pl/proste/115...onowy-25mm.html - średnica jest ok i długość też - pytanie czy warto bawić się w zamienniki?
pozdrawiam
Adam
_________________
C250TD 1996 WDB2021281F391503
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,173 sekundy. Zapytań do SQL: 10