Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 08:45 |
Wszystko o C200 / C230 Kompresor |
Autor |
Wiadomość |
Karol82
Pomógł: 38 razy Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 1450 Skąd: Żnin/Włocławek
|
Wysłany: 10 Luty 2015, 15:41
|
|
|
Adamd te silniki jak są dobrze serwisowane to wytrzymują 600 tys. |
_________________ C200 KOMPRESSOR 98r. WDB2020251A582643
Zobacz moją Celinę
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22295
|
|
|
|
|
Thomas_T
Kierownik
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 269 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 9 Marzec 2015, 13:30
|
|
|
mam wypadanie zapłonu na wolnych obrotach, odczuwalne raz mocniej raz mniej.
świece nowe,nowe cewki,nowe kable,nowe fajki i dalej to samo
przed wymianą auto lubiło podszarpywać podczas mocniejszego wciśnięcia gazu w zakresie 2,5-3,5 tys obr, a ostatnio tak mocno,że wchodził na 3 cyl.
dlatego wymieniłem wszystko,a wypadanie zapłonu jest dalej, ale chwilowo nie ma tego szarpania podczas przyspieszania.
Już nie wiem ... nie sprawdzałem podciśnień jeszcze, ani czujnika położenia wału korbowego - może coś z tym być ?
Miał ktoś taki problem ?
[ Dodano: 9 Marzec 2015, 12:27 ]
możę czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ? może sonda coś głupieje ? albo znowu przepływka ?
na wolnych obrotach raz jest to odczuwalne mocniej , a raz prawie nie ma nic.
Czyli ogólnie jest dużo lepiej po wymianie układu zapłonowego na nowy, tylko to wypadanie zapłonu dalej raz mniej raz więcej, ostatnio zauważyłem,że jak jest zimny i przycisnę gaz mocniej jak jadę to potrafi go trochę przydławić i jest ok.
może znowu przepływka ? nie ukrywam,że ostatnio założyłem używkę oryginalną , tylko znowy gdyby to była przepływka to by cały czas coś było, a teraz w czasie jazdy jest bezproblemowo.
Sam już nie wiem. |
_________________ A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
|
|
|
|
|
matioldi
Dołączył: 15 Lis 2014 Posty: 37 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 13:33
|
|
|
Witam, w moim W202 niedawno zaczeło dymić z tyłu na kolor niebieski. Przed tym jak samochód dymił zmieniałem świece na nowe, lecz to może tylko przypadek.
Mianowicie na ciepłym silniku, jak i na zimnym, na PB jak i LPG samochód po dodaniu gazu dymi z wydechu. Zauważyłem też ubytek oleju, jak i troszkę płynu chłodniczego. Olej jak i płyn chłodniczy są czyste, tzn nie wymieszały się. Dodam, że pierwsze objawy wystąpiły po przejechaniu 500km trasy nad morze, wcześniej takiego dymienia nie widziałem. Silnik ma moc, odpala normalnie, nie grzeje się. Czy ktoś z Was wie co może się z nim dziać? Myślicie, że czeka mnie remont silnika? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. |
_________________ W202 2.0 kompressor 1996r |
|
|
|
|
drops123
drops
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: radom
|
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 20:37
|
|
|
Witam . Potrzebuje pomocy z moim c200K nie moge sobie poradzić ze znikającym olejem w dużych ilościach tak około 1l. na 300 km. Wymieniłem odmę górną bo stała . myślałem ze coś pomoże ale niestety. Już sam nie wiem co robić , prosiłem mechanika o oczyszczenie dolnej pod kompresorem klimatyzacji ale z tego co widze nawet sie nie dotknął . Samochód sporo stal sporadycznie uzytkowany . Samochód nie kopci . Proszę o jakaś pomoc bo nosze sie z zamiarem wymiany silnika. Pozdrawiam. |
_________________ MB C200 Kompressor 97r. |
|
|
|
|
magicwojtek
Pomógł: 21 razy Dołączył: 21 Gru 2014 Posty: 462 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 20:48
|
|
|
a nie ma wycieku z silnika nigdzie? spod zaworów? a może spod głowicy silnika? żadnych plam pod silnikiem? |
_________________ W210 2.0 186 km 1997
WDB2100451A577890 |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 20:49
|
|
|
A wycieków gdzieś nie ma ? Nawet jak go przekatujesz to nie kopci ? |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
drops123
drops
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: radom
|
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 21:31
|
|
|
nie ma wycieków . silnik suchy . może jednak zatkana jest ta dolna odma od nagaru.? może to być powodem . Ale wydaje mi sie ze ze zbirniczka wyrównawczego jakby ta rurką odpowietrzjacą wywalało płyn , bo mam mokry błotnik i jest delikatna zawiesina na wodzie . Może głowica .? z tym kopceniem to zauważyłem ze jest tak nic ... nic i wpewnym momencie zakopci i znowu nic. |
_________________ MB C200 Kompressor 97r. |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 22:41
|
|
|
Odkręć korek od wyrównawczego i przy zapalonym silniku dodaj gazu i patrz czy Ci płynu nie wywala.
Nie żebym Cię straszył , ale chyba uszczelka .. a jak nie uszczelka to głowica - gdzieś przecież musi to uciekać . To jest LITR oleju na 300km .. to jest dużo .. - gdzieś ślad musi być . Obejrzyj dokładnie samochód od spodu - boku (silnik) i patrz czy gdzieś nie ma wycieków .. A na jakim oleju jeździsz ? |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
drops123
drops
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: radom
|
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 22:51
|
|
|
Uszczelke tez wymienilem bo mi olej poszedl do plynu . Przplukany byl uklad nowa uszczelka planowanie I myslalem ze bedzie ok. A tu kicha . Olej hmm mil byc wlany taki jak do silnika z kompresorem. Boje sie ze gdzies blok jest pekniety.
[ Dodano: 18 Sierpień 2015, 22:55 ]
Sprawdze jak mowiles . Dzieki. |
_________________ MB C200 Kompressor 97r. |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 2 Październik 2015, 10:19
|
|
|
Panowie czym sie objawia nieszczelność kolektora wydechowego ? Czy po prostu silnik z kompressorem mają taki dziwny dźwięk na wyjściu, takie rzężenie. Na pewno nie pochodzi on od samego kompressora ani od nieczgo innego. Po prostu jest strasznie twardy dźwięk na wyjściu spalin, |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 4 Październik 2015, 13:37
|
|
|
Panowie, mam poważne pytanie, otóż skończyła mi się skrzynia w moim W202 C230 Kompressor 1997r i zastanawia mnie czy skrzynia pasować bedzie tylko od 2.3k czy też od 2.0k czy może od 1.8 tez podpasuje? Oczywiście skrzynia musi być mocna jak orginał albo mocniejsza bo auto jeździ w konfiguracji "turbo", ewentualnie moze podejdzie latwo jakas 6'tka ? |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
Mihau_em
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 13 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 16 Sierpień 2016, 19:04
|
|
|
Witam! Szybkie i może i głupie pytanie ale wg dowodu rej. moja Celi a ma 132 kW a wg moich wyszukiwań w Internecie raport vin. itp wychodzi na to, że powinien mieć 141 przy swoim nadwoziu. Także moje pytanie czego się trzymać lub w co wierzyc?
Dziękuję z góry |
_________________ MB W202 C200 kompressor kombi 1998r
Vin: WDB2020821F747372 |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 18 Sierpień 2016, 19:02
|
|
|
Mihau_em, Twój rocznik to na 100% ma 141kW |
|
|
|
|
Mihau_em
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 13 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 23 Sierpień 2016, 17:08
|
|
|
@adamd dziekii za odpowiedź. Kolejne pytanie do Was koledzy. Mianowicie kompressor raz sie włącza a raz nie. Zauważam różnice gdy temperatura osiagnie ok 80 stopbi i autp już nie jest takie mocne jak przed osiagnieciem temp. Bylem na komputerze pokazało mi błąd w komunikacji z Can i do tego czujnik chyba dolotu powietrza albo cieczy zabijcie mnie ale nie pamietam. Czy moze to byc coś z tym zwiazane? |
_________________ MB W202 C200 kompressor kombi 1998r
Vin: WDB2020821F747372 |
|
|
|
|
|