Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik 2,4 V6 co o nim sądzicie
Autor Wiadomość
Krzysiek M. 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 21
Skąd: Nysa
Wysłany: 6 Maj 2009, 11:55   silnik 2,4 V6 co o nim sądzicie

Zastanawiam sie nad zakupem W202 w wersji sport z 1998 r. w silniku 2,4 benzynka. Co sądzicie o tym silniku,czy to udana konstrukcja,czy jest to model który sprawi dużo satysfakcji.
Do tej pory jeżdżę 2,2D i zdecydowanie potrzebuję czegoś o większej mocy. Czekam na odzew.
Pozdrawiam.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 6 Maj 2009, 12:28   

Gdzieś wyczytałem, że jest dość paliwożerny i lepiej wybrać wersje 2.8 lub 2.3 kompressor. Mocy więcej a zużycie paliwa porównywalne.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 6 Maj 2009, 12:51   

perzu126 napisał/a:
Gdzieś wyczytałem, że jest dość paliwożerny i lepiej wybrać wersje 2.8 lub 2.3 kompressor. Mocy więcej a zużycie paliwa porównywalne.
przytocz dokładne dane a nie "gdzies wyczytałem" i co to znaczy paliwozerny ... 15 ?? 20 ??na 100km ??

a wiesz które silniki są wytrzymalsze, które borykają sie z wadami konstrukcyjnymi lub też nie bo z tego co widzę to dla Ciebie najwazniejsze jest spalanie.

moze pozostaw temat dla osób które jezdzą V6 2,4 lub mają wieksze doświadczenie niż , Gdzieś wyczytałem...

:mrgreen:
_________________


 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 6 Maj 2009, 12:56   

"Gdzieś" - dokładnie na tym forum. Jest tu tysiące postów i trudno zapamiętać post i jego autora... :idea:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Krzysiek M. 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 21
Skąd: Nysa
Wysłany: 6 Maj 2009, 13:29   

Wydaje mi się ,że forum "przetrzepałem" dosyc dokładnie i znalazłem bodajże tylko 3 osoby z tego typu samochodami. Moze jadnak znajdzie sie ktoś kto mi rzeczowo odpowie i doradzi?
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 6 Maj 2009, 13:45   

pogadaj z kolega BENN on mial kiedys 2.4 v6
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 6 Maj 2009, 13:48   

Z własnego doświadczenia z 2,4 V6:

Zalety: bardzo cichy, ładnie pracuje (w końcu V6), dość dynamiczny (choć wymaga kręcenia, tak naprawdę dopiero od 3tys obrotów jedzie jak trza) - i to koniec zalet.

Wady: spalanie - trudno na trasie zejść poniżej 9 litrów, normalnie pali 9-10. W mieście w lecie na krótkich odcinkach i korkach jakieś 12-13, w zimie dochodzi nawet do 17. Średnie spalanie w mieście trzeba liczyć 12-14l. Trudny dostęp do wielu elementów silnika (np.świec czy przepustnicy, nie jest to motor dla grzebalców). Inna niż w pozostałych modelach konstrukcja układu kierowniczego (droższe części). Koszmarnie drogi układ wydechowy (brak zamienników). Wyjące pompy oleju (w pierwszych egzemplarzach).

Poza tym - jak to w mercedesie - w dobrze utrzymanym egzemplarzu awarie się nie zdarzają. :mrgreen:
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Krzysiek M. 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 21
Skąd: Nysa
Wysłany: 6 Maj 2009, 14:10   

Ok.Dzięki
Ale o co chodzi z tymi różnicami w układzie kierowniczym.I w czym jest problem z wydechem. I jeszcze jedno ,jak sprawują sie manualne skrzynie biegów,bo taki egzemplarz mam na oku.
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 6 Maj 2009, 14:14   

Krzysiek M., specjalnością :mb: są automaty, manuale są przeciętne, moim zdaniem nie dorastają do klasy samochodu.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 6 Maj 2009, 15:44   

Krzysiek M. napisał/a:
Ale o co chodzi z tymi różnicami w układzie kierowniczym.I w czym jest problem z wydechem.

Inna jest przekładnia kierownicza i drążek kierowniczy (na dzień dobry 50% droższy). A jak chcesz kupić 11 letnie auto to co cię dziwi, że wspomniałem o wydechu? Komplet kosztuje 4000.... I jest tylko oryginał.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 6 Maj 2009, 15:50   

sewan napisał/a:
A jak chcesz kupić 11 letnie auto to co cię dziwi, że wspomniałem o wydechu? Komplet kosztuje 4000.... I jest tylko oryginał.



:shock: :shock: :shock:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Maj 2009, 16:46   

sewan, a w C280 M112? Te same problemy?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 6 Maj 2009, 18:50   

Motor ten sam, to i problemy te same :wink:
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Maj 2009, 19:42   

sewan napisał/a:
Motor ten sam, to i problemy te same :wink:

No właśnie dlatego pytam :) Czyli M112 ma jakieś problemy... a nie wiesz może jak ten silnik się sprawuje w W210? :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
comza 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 605
Skąd: Batumi
Wysłany: 6 Maj 2009, 21:37   

sewan uzupełniając Twoją ocenę: mam taki bolid od 4 lat
kosztował mnie nie licząc kosztów eksploatacyjnych cały 1000 pln brutto
z tego 70% to koszt wymiany silnika wycieraczki :mrgreen:

spalanie w mieście jest srogie - fakt, ale to autko ma prawie 180km... coś za coś
spalanie w trasie - żeby zjarało 10l, trzeba jechac dynamicznie i ze 150 niemal cały czas, jadąc tak jak ja mam w zwyczaju czyli blizej 200 - spali około 13l w trasie
jak sie pojedzie zgodnie z przepisami - mi pali 8 no może 8,5, tyle że musiałem się "nauczyc" jazdy tym autem
podsumowując - zabawa w szybką jazdę kosztuje, a ciężko się opanowac :mrgreen:

uklad kierowniczy - po 4 latach na Warszawskich dziurach nadal mam w stanie trzymajacym fabryczna normę !

układ wydechowy - mam nierdzewny remusa, od kolektora do końca - nie wiem czy kiedykolwiek się do niego dotknę :P

uklad hamulcowy - z uwagi na moj styl jazdy - wymieniam klocki dosc czesto, ale to nie wina autka a moja :lol:

po 4 latach i 50k km zrobionych autem - jesli go kiedykolwiek zmienię to jedynie na wersję AMG, to auto nie ma zadnych wad ktore mnie osobiscie draznią, szkoda go oddawac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 9